michoa Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 na gumie to yeuopo jest skill a nie moc , u mnie na osiedlu młody aeroxem od końca do końca bloku leci :D odblokowana 50 bez modów Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) Ja mam 167 i zaczynałam od gsa 500, ale to było x lat temu, teraz na rynku jest dużo lepszy wybór. Cała klasa 300 będzie idealna, nowych 500 tez bym nie skreślała, w szczególności bierz pod uwagę masę motocykla im mniej tym lepiej. Edit: jak patrze to cbr 500 2013 na sucho waży więcej (182kg !) niż daytona 675 - niestety w tańszych sprzętach oszczędzają na produkcji i zamiast alu części stosują stalowe, więc moim zdaniem lepiej kupić coś 20kg lżejszego. Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez 1qazse4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Kuźwa..... jeszcze nikt nie zażądał fotek w bikini??? To forum schodzi na psy....Hej moj ziomalu :), a moze skuter np typu Yamaha 400 Majesty, wygodny, szybki i ladny.Roberto, a czego się dziewczę nauczy na skuterze? Między-gazu?Skuter jest inny w jeżdżeniu od wszystkiego więc to nie jest chyba dobra opcja do nauki. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Matko boska, a gdzie fotki w bikini!? Moja rada jest taka żeby skupić sie na jak najmniejszej masie i najlepiej jakby to było cos rzedowego z łagodną charterystyką oddawania mocy. A jak za szybko "zabraknie mocy" to zawsze można zmienić na coś mocniejszego. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 MT07 to genialny motocykl, ale moim zdaniem NIE DLA POCZATKUJACEGO.Moja Pierwsza Dama po zrobieniu a, kupiła właśnie MT-07 , wcześniej jeden sezon na Yamaszce 125 .Bardzo przyjazne moto jeśli chodzi o gabaryty , ale jest dość ostre .Mimo wyższej szybki mocno wiało i teraz zaczynam szukać dla niej Honde NC750X . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozoo Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 MT07 to genialny motocykl, ale moim zdaniem NIE DLA POCZATKUJACEGO.Jest jeszcze opcja mt03. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Głowa jest kluczem a nie moto ;-) 1qazse4 Bzdura kluczem jest praktyka i doswiadczenie, glowa niema z tym nic wspolnego. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Jeździec bez głowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 niestety w tańszych sprzętach oszczędzają na produkcji i zamiast alu części stosują stalowe i dobrze wyjebie się młoda to flaszkę michoa postawi i jej mocowanie gmola czy inne przyspawa , a znaleźć sobrego spawacza alu nie jest łatwo , niby tiga ma teraz co 2 warsztat , ale umie spawać co 40 posiadacz taka prawda ..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dardes Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Głowa jest kluczem a nie moto ;-) 1qazse4 Bzdura kluczem jest praktyka i doswiadczenie, glowa niema z tym nic wspolnego. :crossy:O dżizass, przecież rozmawiamy o tym jak zdobyć dobrą praktykę i doświadczenie, a Ty mówisz że głowa nie ma z tym nic wspólnego? Czy że co ma i jak ją zdobyć jeśli nie zdrowym rozsądkiem na początku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 No to skoro podobają Ci się sporty to bierz sporta 250 albo 300 i na początek będziesz szczęśliwa. Może nie są to demony prędkości, ale są lekkie i łatwiejsze do opanowania. Do miasta w zupełności wystarczą. W trasie przy wyprzedzaniu może im nieco mocy brakować. CBR500R też ciekawa opcja, ale jej waga to już właściwie waga klasy 600. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejv81 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Wydaje mi się ze w przypadku np er6n/f akurat F jej się podoba mimo wagi poradziła by sobie.... Zwinne moto i na traske też da radę....Jesli oczywiście nie skusi się na jakieś 250/300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgadzam się, ER6 może być ale i tak jest dość ciężkie. To może naked, ale inny - Yamaha MT-03. Mniej popularny i bardziej charakterny (z wyglądu), chociaż wagowo będzie pewnie podobnie jak ER6. No chyba, że ta nowa jest lżejsza, ale na tą z kolei budżet za niski chyba. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejv81 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgadzam się, ER6 może być ale i tak jest dość ciężkie. To może naked, ale inny - Yamaha MT-03. Mniej popularny i bardziej charakterny (z wyglądu), chociaż wagowo będzie pewnie podobnie jak ER6. No chyba, że ta nowa jest lżejsza, ale na tą z kolei budżet za niski chyba. Pozdr.F. Er6f przytoczę roczniki od 2014 ważą na full 213 kg, ale naprawdę pod dupą tego nie czuć... Na 2017 nie wiem czy w ogóle wyszły roczniki, wpadło nowe Z650 i hu go wie czy czasem na tym koniec serii er... Do 15k spokojnie można znaleźć przyzwoity egzemplarz tak od 2014 roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dreamof Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Możecie mnie zlinczować, ale moim zdaniem pierwszy motocykl klasy 500-650ccm to jakiś zart.W większości przypadkow nie nauczy się na nim jezdzic, ale raczej po prostu nauczy się nie wywalać.Fajnie by było, gdyby kolezanka przejezdzila z 10-20 tys. km na czyms malym, a potem siadla na jakas 500tke czy cos większego.To będzie niemożliwe do udowodnienia, ale na pewno będzie wówczas lepiej jezdzic.Ja na pierwszy kupiłam Hondę Cbf600 SA przy wzroście 159 i wadze 50 kg.Lezalam raz na zawracaniu pod górkę. Przewazyla mnie ona i bagaż na zadupku .Ogólnie sobie bardzo chwalę to moto i polecam jako pierwszą maszynę dla kobiety.Za ok rok chcę ją zmienić na coś większego.Co prawda ciężko mi się ją prowadzi, ciężko wyciąga z parkingów typu piach , nie potrafię jej postawić na stopce centralnej ale cóż, nie narzekam ;) Daję radę;p Cytuj Powiedz mi, a zapomnę.Pokaż mi, a zapamiętam.Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.