Patryk_mx Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Nie umiem jeździć w kominiarce ;p strasznie mnie uwiera i przeszkadza, zresztą czapki tez wiec nie nosze ;p. Ja mam najzwyklejszy pas neoprenowy scotta, zakładam go i na niego jeszcze zachodzi mi gorą spodni i go trzyma. Ja jak wracam do domu to cieplo, bo przeważnie na tor to samochodem z przyczepka jeżdżę ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 wczoraj byłem na torze, kalasonki, spodnie enduro, na góre kuszulka, bluzka, zbroja i bluza mx + kurtka na dojazd - na torze zdjąłem, oczywiście kominiarka i kask enduro z szybką i powiem wam że po zjeździe z toru byłem spocony, nie odczuwałem w ogóle zimna, do tego także buty enduro + grube skarpety i rękawice na dojazd szosowe a na torze zwykłe szmaciaki mx Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Nie zakładasz kominiarki? Mi to po karku strasznie pizga. Zwłaszcza jak wracam do domu. ja zawsze śmigam w kominiarce bo to co latem w kasku było zbawieniem, przy obecnej aurze jest przekleństwem a chodzi o otwory wentylacyjne z tyłu kasku.........nawet jak pozamykam wszystkie z przodu to i tak z tyłu mam jakieś zawirowania powietrza i boli mnie łeb akurat tam gdzie wywietrznik :D a na kark mam szalik na powrót :D Dziś bylem na torze ok 8 stopni Ja jak wracam do domu to cieplo, bo przeważnie na tor to samochodem z przyczepka jeżdżę ;p no to nie mamy o czym gadać :D ja wszędzie smigam na kołach nieraz po 50km w jedną stronę i wracam też na kołach i najgorszy jest właśnie ten powrót....nawet 10km monotomnej trasy przez pola w nocy w temperaturze 0 czy -1 jest masakryczne, pizga niewiele widać i ogólnie lipa....staram sie jechać wolno 50-60km/h żeby wiatr był mało odczuwalny ale i tak jest masakra...... pozatym 8 stopni to już pisałem u mnie było miesiąc temu, w niedziele było 3 w słońcu ale jak zawiał wiatr to odczucie jakby było -10 :D a w nocy 0 jest rzadkością z reguły minusowe temperatury raz było +3 ale całą noc lało :D ja chyba zasiadam do mx vs atv ulneashed/reflex :D organizm mam już wykończony tymi wypadami, jestem wiecznie przeziebiony masakra....szkoda zdrowia zaczekam do wiosny (ewentualnie jakiś wypadzik na śnieg ale na przyczepce i w aucie dojazd :D ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Ja mam najzwyklejszy pas neoprenowy scotta, zakładam go i na niego jeszcze zachodzi mi gorą spodni i go trzyma. Dzięki za pomysł! Faktycznie działa i pas się nie przemieszcza ja wszędzie smigam na kołach nieraz po 50km w jedną stronę i wracam też na kołach i najgorszy jest właśnie ten powrót....nawet 10km monotomnej trasy przez pola w nocy w temperaturze 0 czy -1 jest masakryczne, pizga niewiele widać i ogólnie lipa....staram sie jechać wolno 50-60km/h żeby wiatr był mało odczuwalny ale i tak jest masakra...... Nie no 50 km to trochę dużo w taką pogodę. A jak jest ciemno to jest właśnie fajnie. Teraz jak jechałem, było już tak lekko ciemno i się prawie jakiemuś chłopu w ogrodzenie wmontowałem. Kto to buduje domy zaraz za zakrętem :P ja chyba zasiadam do mx vs atv ulneashed/reflex D.gif organizm mam już wykończony tymi wypadami, jestem wiecznie przeziebiony masakra....szkoda zdrowia zaczekam do wiosny (ewentualnie jakiś wypadzik na śnieg ale na przyczepce i w aucie dojazd D.gif ) cienias... :D :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 (edytowane) Przejdź sie do decathlona czy innego gosporta i zobacz jak sie maja ceny bielizny termoaktywnej dla narciarzy. A wywietrzniki te z tyłu to zaklejam taśma xD, z przodu otwarte i nic nie wieje , ciepło tak w sam raz Edytowane 18 Października 2010 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Jazda do temperatury -5'C to nie problem. Dobra bielizna termoaktywna, jazda na stojąco, praca ciałem i zawsze jest ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Jazda do temperatury -5'C to nie problem. Dobra bielizna termoaktywna, jazda na stojąco, praca ciałem i zawsze jest ciepło. moze troszku off top ale może podalibyście jakieś namiary na te termoaktywne bielizny bo coś takiego chciałem kupić ale ceny różne a są pewnie odzwierciedleniem jakości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 moze troszku off top ale może podalibyście jakieś namiary na te termoaktywne bielizny bo coś takiego chciałem kupić ale ceny różne a są pewnie odzwierciedleniem jakości Ja kupiłem koszulkę i kalesony w Decathlonie. Tam wybierzesz coś fajnego. Komplet ok. 100 zł. Było to dawno, więc nie pamiętam dokładnie ile zapłaciłem. Kup sobie skarpety oddychające, jakieś do wędrówek. Są wykonane z bardziej elastycznego materiału niż np skarpety do jazdy na nartach. Mam takie i są idealne na lato. W tych narciarskich jest mi za ciepło w lato, ale zimą komfortowo. Nie kupuj drogich, szkoda kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 No i najważniejsze na cebulę: na wierzch leciutka ale wodo i wiatro odporna kurteczaka - idealana jest rowerowa - krótka z przodu, długa z tyłu, z wywietrznikami i mieści się po złożeniu dosłownie w garści ;) pod spodem w zależności od temp. albo jakaś bluza grubsza albo cieńsza i cała motocrossowa reszta. Największym czynnikiem chłodzącym jest wilgoć i powietrze - czyli nasz pot lub deszcz i powietrze czyli wiatr/prędkość. Pot sie da odprowadzić odzieżą techniczną ( nie tylko bielizna) a deszcz i wiatr odseparować odpowiednią nakryciem. Najważniejsze żeby się ubrać z głową i wcale to nie musi być bardzo drogo. pzdr Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 moze troszku off top ale może podalibyście jakieś namiary na te termoaktywne bielizny bo coś takiego chciałem kupić ale ceny różne a są pewnie odzwierciedleniem jakości Ja kupiłem taką zwykłą bieliznę coś koło 100zł + kominiarka z membraną + skarpety. Bielizna daje radę, ale przy dużym wysiłku np. na żwirowni czuje się mokry. Ale jest dużo lepiej niż w zwykłej koszulce. Teraz bym kupił taką bieliznę na chłodne dni i duży wysiłek (prawie wszyscy producenci podają odpowiedni dobór bielizny do warunków użytkowania). Natomiast skarpetki (takie do kolan) i kominiarka są rewelacyjne. Zupełnie inny komfort jazdy. Nie za ciepło, nie za zimno i sucho - przy obecnej pogodzie. MBK - widzę z Twojego podpisu, że przesiadłeś się z Dr 350 na Drz 400 E. Jak bardzo zwiększyły się koszty utrzymania? Jak zmieniło się spalanie? Były problemy z ogarnięciem mocy? Może jakieś inne uwagi? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 MBK - widzę z Twojego podpisu, że przesiadłeś się z Dr 350 na Drz 400 E. Jak bardzo zwiększyły się koszty utrzymania? - nie liczyłem ale porównywalne dopóki się nie sypie Jak zmieniło się spalanie? - prawie to samo, może z literek skoczyło, ale nie miałem licznika wiec nie liczyłem Były problemy z ogarnięciem mocy? - na początku mega wrażenie i respekt ale po 5 wyjazdach już OK Może jakieś inne uwagi? :) nie brać S , od razu E (jakby co wal na priv kumpel ma sztukę 2003 godną polecenia) koniec OT :)) Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Mam pytanie jak pokonywać strome podjazdy bardzo piaszczyste?Dociążyć tył czy dociskać przód i lepiej większym biegiem czy niższym?Bo jeżdżę dr 350s i jak za wolno podjeżdżam to zaraz się zakopuje a i pali mi w granicach 6l/100km nie za dużo? Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 normalnie pali, to przecież teren a na piach tylko prędkość , bez wachlowania gazem bo się zakopiesz w drzecie wystarczy 3 lub 4 bieg (ekstremalnie 2) do odcięcia i każda górka twoja Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Dużo zależy też od opony. Na szerokiej (120 cross, 130 enduro)2 bieg to max, inaczej zacznie mulić. Na węższej 2 bieg i duży rozpęd. Pali prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Mam pytanie jak pokonywać strome podjazdy bardzo piaszczyste?Dociążyć tył czy dociskać przód i lepiej większym biegiem czy niższym?Bo jeżdżę dr 350s i jak za wolno podjeżdżam to zaraz się zakopuje a i pali mi w granicach 6l/100km nie za dużo? tu na filmiku mam nagrane podjazdy w opuszczonej kopalni piachu. teren z baaaardzo grząskim i sypkim piachem. W drugiej częsci filmiku podjazd pod dużą górę to na 2 nie ma szans. Start z 2-jki duże napędzenie i 3-ją na stromkę. Inaczej moto zakopane. Jak się nie napędzisz na dole to na stromce juz nie dasz rady bo koła się zapadają. A przy okazji na 3:34 podjazd zakończony wywrotką i zgrane to z dwóch kamer jedna z dołu druga na kasku :buttrock: Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.