HD1940 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 no ja mam szosowe barumy 4.00, ale raczej juz takich nie dostaniesz. PS. Jakbym mial wybierac miedzy ruskimi a tymi czeskimi (jednakowa cena) - to bralbym te czeszki. Kolega ma w M72 z koszem założone te oponki: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=418754554 . Sprawują się nie źle, wystarczają na cały sezon, a jak ktoś za dużo nie jeździ to i na dłużej. Dobrze spisują się w terenie a i na szosie nie ma uczucia jazdy po lodzie. No a cena pozwala na częste wymiany bez bulu w portfelu. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 To w sezonie robi chyba nie więcej niż 1000km. Na tyle wystarczy ta opona na tylnim kole. Te opony nadają się głównie na sprzedaż mocotykla, mi one nie przypadly do gustu. Fakt w terenie lepsze niż np. ruskie szosówki, ale już na błocie to się już dobrze nie trzymają. Jeżdżenie na tych oponach jest wręcz niebezpieczne, Mojemu koledze ta opona wystrzeliła podczas jazdy, strach pomyśleć co by było jakby jechał solówką... Pozatym pisze na nich że to opony nie na asfalt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 (edytowane) Kolega ma w M72 z koszem założone te oponki: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=418754554 . Sprawują się nie źle, wystarczają na cały sezon, a jak ktoś za dużo nie jeździ to i na dłużej. Dobrze spisują się w terenie a i na szosie nie ma uczucia jazdy po lodzie. No a cena pozwala na częste wymiany bez bulu w portfelu. te opony rzeczywiscie lubia strzelac :) trzeba je za wczasu wymieniac, nawet jezeli bieznik jeszcze jest. Pod tym "okazalym" bieznikiem sa one cienkie jak papier. Co do ceny - to po co przeplacac ... Trzeba sie udac tylko na pobliski stadion zuzlowy i mamy tego ile dusza zapragnie za free. Sam tak robilem jakis czas temu.Polecam te opony na snieg :lalag: Bron Boze nie zakladac do solowek :) PS. Dosyc ladnie wygladaja na zapasie :cool: Edytowane 21 Sierpnia 2008 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Rozebralem dzisiaj głowicę nową i panowie jestem pełen podziwu dla tego który ją wyprodukował .Ciekawe jest w jaki sposób oni polecieli w kosmos naprawdę niewiem.A teraz do rzeczy zawory sący i wydechowy bardzo różnią się przylgnią czy to tak ma być , czy rosjski majsterkowicz coś sknocił bo przylgnia zaworu ssącego nie jest równa lecz jakby miała dwie płaszczyzny???????????????????????????????????A jeszcze jedno czy ścinanie szprych w tylnym kole zdaża się często czy tylko u mnie?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Co to znaczy roznia sie przylgnia? Chodzi ci o szerokosc, wysokosc, obwod, kat muisz to bardziej sprecyzowac bo to zbyt ogolne aby moc cos wiecej napisac :icon_mrgreen: Zawor ma na ogol 3 plaszczyzny z czego tylko jedna odpowiada za uszczelnienie komory. Frezujac a nastepnie docierajac gniazda najlepiej gdyby linia uszczelniajaca wypadala na srodku przylgni gniazda z zaworem.... :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 (edytowane) A teraz do żeczy zawory sący i wydechowy bardzo różnią się przylgnią czy to tak ma być , czy rosjski majsterkowicz coś sknocił bo przylgnia zaworu ssącego nie jest równa lecz jakby miała dwie płaszczyzny??????????????????????????????????? a to jest nowy zawor czy zuzyty ? A jeszcze jedno czy ścinanie szprych w tylnym kole zdaża się często czy tylko u mnie?????????? zalezy co za sporty uprawiasz tym zaprzegiem ...kombinowales cos z tymi szprychami ? Edytowane 22 Sierpnia 2008 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Więc tak zawór został wyjęty z nowej głowicy wydechu jest normalny a ssący ma w środku uskok w tym mniejcu gdzie przylega chyba poczekam na drugą głowicę i zobaczę .Po prostu chcę założyć zawory od paradowskich dlatego muszę wysłać te aby dorobili wedlug wzoruCo do szprych to chyba ścięło dlatego że były poluzowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Tak wiec zaległe z tego co pamiętam.Gacek dostał już dawno temu wymiary sprężyn do emki ale chyba sądzi ze go okłamałem.Dorabiane części do skrzyni uralowskiej mija się z celem bo jest to najtrwalszy podzespół motocykla. Opony żużlowe spisują się świetnie ( używam tylko solówek) byle założyć do środka crosowe lub enduro grube drogie dętki. Nie miałem opon lepiej klejących sie do asfaltu, a zakłada się je jak rowerowe wiec wymiana nie nastręcza żadnych problemów nawet największej kaciale. Zawory fabryczne nawet renomowanych firm mają błędy wykonawcze i to niemal wszystkie nadają się do naprawy. Niemniej jednak ruskie nie zależnie od tego czy nowe, stare, starej produkcji czy wojskowej czy inne kity które ludzie jeszcze na ten temat powymyślają, należy wymienić na takie z cywilizowanego świata. Tak jak wypadałoby pisać " RZeczy" przez "Rz" ^^ Pozdrowienia i buziaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 tam nie ma byc zadnego uskoku - przylgnia to przylgnia. Jezeli wada nie jest duza i cos jeszcze z niego zostanie to wez to na slifierke do zaworow i pod odpowiednim katem popraw. PS. Jak mozesz to cyknij fotke tego dziela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 tam nie ma byc zadnego uskoku - przylgnia to przylgnia. Jezeli wada nie jest duza i cos jeszcze z niego zostanie to wez to na slifierke do zaworow i pod odpowiednim katem popraw. PS. Jak mozesz to cyknij fotke tego dziela. Niewiem za boga jak tu zdjęcie wkleić po prostu przylgnia powinna być jak ten ukośnik /coś podobnego a ta moja jest do połowy a potem druga płaszczyzna jakby ten ukośnik trochę zlamać w połowieSam niewiem zobaczę w drugiej nowej głowicy jak przyjdzie od tego oszusta z russian boxer imć panaKędziery Pawła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam! Dla czego większość enduro/cross’ów to single? Czy np. cr/kx/rm/yz z lat 90 w idealnym stanie mają tą samą moc co te z XXIw??? (Przepraszam że pisze w tym temacie (weterany/klasyki) ale nie chce robić nowego tematu) Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez marcin.j007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Witam! Dla czego większość enduro/cross’ów to single? Czy np. cr/kx/rm/yz z lat 90 w idealnym stanie mają tą samą moc co te z XXIw??? (Przepraszam że pisze w tym temacie (weterany/klasyki) ale nie chce robić nowego tematu) Od endurakow to jest inny dzial, tutaj przebywaja sami "weterynarze" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Niewiem za boga jak tu zdjęcie wkleić po prostu przylgnia powinna być jak ten ukośnik /coś podobnego a ta moja jest do połowy a potem druga płaszczyzna jakby ten ukośnik trochę zlamać w połowieSam niewiem zobaczę w drugiej nowej głowicy jak przyjdzie od tego oszusta z russian boxer imć panaKędziery Pawła Prosta sprawa zawor jest do dupy i mozna go sobie postawic na polce wraz z innymi ruskimi eksponatami :) Wyslij zawor do paradowskich i zapomnisz o problemach, fakt kosztuje ale kazda jakosc poprostu musi kosztowac... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Gacek dostał już dawno temu wymiary sprężyn do emki ale chyba sądzi ze go okłamałem.Eee... Dostałęm :offtopic: ?? Z tego co pamietam to mówiłeś a raczj pisałęś coś o liczbie zwojów (16) i to wszystko. No chyba że niedoczytałem czegoś w co wątpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Prosta sprawa zawor jest do dupy i mozna go sobie postawic na polce wraz z innymi ruskimi eksponatami :banghead: Wyslij zawor do paradowskich i zapomnisz o problemach, fakt kosztuje ale kazda jakosc poprostu musi kosztowac... :icon_twisted: Właśnie tak chcę to zrobić ale występowała obawa żeby u Paradowskich nie zrobili dokładnie według wysłanego wzoru bo kicha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.