ANDY Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Powrócę do tej Suzuki moim zdaniem 650. Może jest to mało istotne ale zapamiętałem ten motocykl jako 650 - tkę. Takim jeździł Brunet (Adamowi nie muszę wyjasniać) i stąd go zapamiętałem. Powinienem mieć zdjęcia, ale wymaga to głebokiego szukania. A co do "dłubania" w sprzętach. Jest to najlepszy sposób na poznanie i tym samym polubienie sprzętów.Nie przepadam za delikwentami co kupują, pokazują i kupuja następne do pokazywania. Nie jestam przesadny w myciu polerowaniu itp. po prostu lubię to co mam i lubię na tym jeździć. Tylko praca przekształca się wprost na satyswakcję. Taki jestem po prostu dziwaczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Powrócę do tej Suzuki moim zdaniem 650. .... Powinienem mieć zdjęcia, ale wymaga to głebokiego szukania. Jeśli przyjdzie Ci taka ochota zawsze mogę zamieścić te zdjęcia w galerii na mojej stronie. Założyłem tam już "archiwum Adama", znajdzie się miejsce i na Twoje. Młodzież będzie miała na co patrzeć... Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 ba nawet młodzież wyraża chec do patrzenia:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 ja widze jedno, a własciwie dwa1)kazda czesc pasuje bez dodatkowej obróbki mechanicznej w przeciwienstwie do ruska2)czesci sa ciagle dostepne choc diabelnie drogie to był post apropo postu kolegi wueski pt. ze nie widzi nic rewelacyjnego w remoncie japonczyków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 (edytowane) witamczy posiada ktoś jakieś materiały na temat triumpha s350 ? zdjęcia, opisy, szkice, jakąś historię modelu? narazie nie znalazłem zbyt wiele, tylko http://www.meisterdinger.de/triumph/t-s350.htm , http://www.twn-ig.ch/typen/vorkrieg/html/s350.htm i numery ramy http://www.twn-ig.ch/typenliste.htm jakiekolwiek materiały pomocne przy odbudowie tego motocykla? tak poza tym to też lubię motocykle angielskie, głownie ze względu na ich wygląd. dopiero zaczynam przygodę z anglikami, więc niewiele mogę powiedzieć na ich temat. pzdr. Edytowane 6 Sierpnia 2007 przez dono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Nie zaczynasz przygody z anglikami, bo ten Triumph to zarowno konstrukcja jak i firma niemiecka, tyle ze o tej samej nazwie.Angielski Triumph nie robil w czasach przedwojennych dwusuwow.Co nie zmienia faktu ze motorek wyglada zacnie, tyle ze na jego temat kompletnie nic nie wiem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 wiem, historie firmy znam, ale wiadomo - triumph znany jest jako marka angielska. do 1957 niemiecki oddział triumph-adler produkował motocykle pod nazwą triumph w norymbergi.Szkoda, głównie na Twoją pomoc tu liczyłem, ale mam nadzieje że ktoś wie coś o tym motocyklu. na szczęście moja sztuka jest dosyć kompletna, więc nie będzie za dużych problemów ze zrobieniem na oryginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 A ja mam motocykl z angielskim rodowodem :buttrock:NSU 351 OTNa szczęście już calowe gwinty, w przeważajacej mierze.Ostało się raptem kilka sztuk calowych.. A liczne grono polskich motonitów również, to motocykl pod nazwą rodzimą Junak :notworthy: A motocykle angielskie fajne są, ale nikomu nie życzę ich remontować nie mając dostępu do oryginalnych częsci. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 jestem teraz u wujka w Plymouth (UK) i przedwczoraj przejezdzal jakis rajd weteranow :icon_mrgreen: widzialem:- BSA - 2 Trimphy- Norton`a- i takiego Scott`a :icon_razz: http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Direct...rrel%201929.htm ach ten dzwiék 1 gara :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 nie będę śmiecił nowymi tematami, więc zapytam tutaj. śruby, nakrętki, szprychy są w moim triumphie malowane. w tych co znalazłem na necie były chromowane bądź cynkowane. farba na tych elementach wygląda na oryginalną. i teraz się zastanawiam - czy te elementy chromować czy malować? jak prawdopodobniej mogło być w orginale? chcę żeby było jak najbardziej orginalnie. wydaje mi się też że mogły np. wychodzić motocykle z jednej serii różniące się szczegółami, ew. roczniki różniły się od siebie takimi detalami. może ktoś coś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Normalny standart kola z lat 30 tych to malowane bebny / piasty i obrecze i chromowane / cynkowane szprychy. Rowniez wszelkie sruby / nakretki byly w ocynku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 (edytowane) dzięki, jeszcze pomyślę, ale rzuciłeś mi już światło na tą sprawę, dzięki Edytowane 7 Sierpnia 2007 przez dono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 No i przybyl dwczoraj do kolekcji Triumph TR 6- Tiger 650-1968 r.- odpalilim i przjechalim sie- jest prawie kompletny- oliwa swiezutka, troche wali oparami z odmy- ale to chyba norma?skrzynia "odwrocona"- sie mylilim podczas jazdy, ale idzie sie przyzwyczaic, ma fabrycznie uklad smarowania lancucha- niestety ze zbiornika na olej silnikowy wiec trza czesto zagladac:-))), lakier wyplowialy- ale oryginal.Wymaga dopieszczenia na pierwszy rzut gaznik,potem drobna kosmetyka i mozna ganiac- jak na takiego "zelazniaka" ma calkiem niezly zryw, no i dzwiek- slowem niezly deal wyszedl:-))).Zdjec ni mam- ale i tak nie wiem jak umieszczac...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 (edytowane) Gratulacje - z opisu wynika, że ładny zakup poczyniliście ;) Zdjęcia zrób obowiązkowo - a my już ci powiemy jak je umieścić :banghead: Edytowane 15 Sierpnia 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 No i przybyl dwczoraj do kolekcji Triumph TR 6- Tiger 650-1968 r.- odpalilim i przjechalim sie- jest prawie kompletny- oliwa swiezutka, troche wali oparami z odmy- ale to chyba norma?skrzynia "odwrocona"- sie mylilim podczas jazdy, ale idzie sie przyzwyczaic, ma fabrycznie uklad smarowania lancucha- niestety ze zbiornika na olej silnikowy wiec trza czesto zagladac:-))), lakier wyplowialy- ale oryginal.Wymaga dopieszczenia na pierwszy rzut gaznik,potem drobna kosmetyka i mozna ganiac- jak na takiego "zelazniaka" ma calkiem niezly zryw, no i dzwiek- slowem niezly deal wyszedl:-))).Zdjec ni mam- ale i tak nie wiem jak umieszczac...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Bede w tym lub w następnym tygodniu w wiadomej miejscowości u wiadomego osobnika :icon_mrgreen: i jak się uda to pstryknę fotki i zamieszczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.