Skocz do zawartości

Angliki


Adam M.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niezly opis Szuryga :icon_twisted: , ale jakbys zobaczyl jak mocna jest rama to jedynie taka mysl mogla mi sie nasunac...

Rama oczywiscie z cienkich rurek slabszej konstrukcji niz naszej rodzimej WSK, , sa widoczne pekniecia (niewypadkowe), na wysokosci kanalow wydechowych, to dlatego w wyscigach stosowali tylko silnik z H2, a ramy byly Spondona, Rickmana, Egli itp... plus do tego zawiechy Ceriani, z tylu co najmniej Koni.

W wyscigach Daytona 200 startujace H2 osiagaly niesamowita predkosc jak na tamte czasy 175-180 mil/ godz.

Maximum z tych silnikow zeby wystarczyl tak na kilka wyscigow to ok. 115 KM, powyzej juz stosowano chlodzenie woda- jezdzili na takich sprzetach Kork Ballington, Anton Mang i paru innych.

Testowal tez do wyscigow Dirt Track Scot Parker, jednak nie pamietam czy sie scigal...

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...