Na razie to postawie sobie na biurku w pokoju:)) Jak znajdę trochę czasu to zrobię z niego 500ccm i zastanowię się nad wstawieniem go w ramę motoru (swojej konstrukcji, ale to już o wiele dalsza przyszłość.
Napaliłem się na silnik Bernard, prod. francuskiej, górnozaworowy, używany do motopomp i krajzeg. Spać po nocach nie mogę, taki mam mętlik w głowie:) Gdyby któś z Was natknął się na takowy na złomie, czy gdzie indziej to bardzo proszę o kontakt na maila: [email protected] Przykładowe zdjęcia: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=254953821 Pozdrawiam!
kolega mi mowil ze jak jechal WSK i zlapal gume to wlasnie napchal trawy itp rowno do calej opony i dojechal do domu. Co jakis czas sie zatrzymywal zeby jeszcze doladowac. a wrazenie okreslil jako niedopompowane kolo. Tyle ze to WSK. No ale moze kiedys wyprobujecie bo nie bedzie wyjscia
w rocznikach chyba do 58 100ml w pozniejszych 150ml i w tylne chybatroche wiecej niz 50ml ale nie jestem teraz w chacie wiec nie powiem. ja zalalem lux10 a w tyl lux10 z hipolem( byl pod reka) :biggrin:
jestem teraz u wujka w Plymouth (UK) i przedwczoraj przejezdzal jakis rajd weteranow :icon_mrgreen: widzialem: - BSA - 2 Trimphy - Norton`a - i takiego Scott`a :icon_razz: http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Direct...rrel%201929.htm ach ten dzwiék 1 gara :biggrin:
hehe właśnie przerabiam ten temat Firma Albeco ma rolki w koszyczku o wymiarach 29x22x16 wymiar zew jest niestety o 1mm węższy wiec trzeba robić nową bieżnię no i trzeba zrobić ładny czop :) ja juz mam kupioną na to stal ale teraz pracuje i nie mam kiedy jechać do firmy żeby mi to zrobili. Stal na to to 18 HGT (kupiłem w Centrostalu w Poznaniu) trzeba ją dać do nawęglania i hartowania. Pierścienie kup u pani Derdy.
ja miałem założony odbłyśnik po chromowaniu (nie regeneracji) to jest fajne jezeli chodzi o trwałość (nie zostawisz paluchów itp) ale wydaje mi sie ze są gorsze światła w porównaniu z regenerowanym.