SUCHY224 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 JA WŁAŚNIE SPRRZEDAJE PASSATA B5 I CHCE KUPIĆ MERCEDESA SLK 2300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 JA WŁAŚNIE SPRRZEDAJE PASSATA B5 I CHCE KUPIĆ MERCEDESA SLK 2300 slk jest fajny dla kobiety.... facet w slk wygląda jakby jechał do swojego faceta na randkę... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 (...) W 300 TD 177KM jest pompa starego typu ale wtrysk jest bezpośredni i pozwalam sobie również na nazywanie tego-TDI.Mi najbardziej pasuje 290TD mam taki w Sprinterze i w W210.Oj skucha.300 turbodiesel 177KM posiada wtrysk posredni do komory wstępnej.Wtrysk bezpośredni ma silnik 290 z turbiną. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Jako miłosnik mercedesów, zgodnie z hasłem "bez gwiazdy nie ma jazdy", witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników przejściówek, kubusiów, beczek, baleronów, klinów, zaniemogów, i wszelkich innych merolków.Obecnie użytkuje białą strzałę, czyli 124 200D z przyczepą - stówa w minutę z hakiem...We wojsku jeździłem Gelendą 230E z plandeką, która wjeżdżała pod kulołap pod kątem prostym. Fantastyczne auto.Czy ktoś jeździ mercedesem na tym forum?witam, ja kocham stare mercedesy, obecnie jeżdże trzecim z kolei, wcześniej miałem 190-tkę w automacie i 124 2.0D, obecnie W-124 2.5D, bez turbiny i innych bajerów, po prostu kanapa, NIEZAWODNA KANAPA, sporo kilometrów robię i praktycznie wsiadam i jadę dziś do Paryża, pamietam przygotowania mojego ojca do podróży nad morze (125p), tydzień wcześniej jeździł po mechanikach, ja nie znam czegoś takiego, polecam naprawdę, nie zamieniłbym się na żaden nowy, naprawdę ten samochód ma w sobie "coś"... pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Pytanie do znawcow tematu, czy A klasa 1.7 CDI ma lancusek czy pasek rozrzadu :) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 jańcuch :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESSER Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Mam nadzieję że mogę tak bezkarnie zadać szybkie pytanie. Który silnik lepszy i dlaczego w W126 2.8 czy 3.0? No i jak jest naprawdę ze spalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Pytanie do znawcow tematu, czy A klasa 1.7 CDI ma lancusek czy pasek rozrzadu :icon_twisted: :icon_razz:Wszystkie Mercedesy mają łańcuch:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) Mam nadzieję że mogę tak bezkarnie zadać szybkie pytanie. Który silnik lepszy i dlaczego w W126 2.8 czy 3.0? No i jak jest naprawdę ze spalaniem? W W124 3,2 spalam 10 na trasie przy prędkości 110-120 kmh, 11 przy prędkości 120-140 kmh. Ile przy stałej ponad 140 kmh - nie wiem, wyższe prędkości osiągam incydentalnie (za to do 220 kmh :) ). W mieście 15 jak nic. pozdrLYsY Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikusia1625 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 hehe troche dużo nam spalił W211 w trasie średna 120 km/h 6,5 a silnik 2,7 chyba;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaa_75 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Mam W114 280 z 1973 roku. Wcześniej miałem W115 240D w oryginalnej wersji taxi, potem 2 skrzydlaki W110 200D i drugi 190D. Ten drugi mam również do dziś, niestety w trakcie wiecznego remontu. Mercedes to jedyna słuszna i poprawna politycznie marka samochodu :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 (edytowane) Mam nadzieję że mogę tak bezkarnie zadać szybkie pytanie. Który silnik lepszy i dlaczego w W126 2.8 czy 3.0? No i jak jest naprawdę ze spalaniem? Dosyć prosta sprawa. 2.8 to silnik M110 - stara konstrukcja i skomplikowana jak na swoje czasy, choć w najmocniejszej wersji dysponuje 185 KM. Porąbany rozrząd na 2 wałkach mimo, że 2 zawory na cylinder. Nie polecam. Silnik 3.0 to już M103, dużo nowsza konstrukcja, moc 180 KM i układ wtryskowy KE-Jetronic. Da się z tym żyć, ile pali to dokładnie nie powiem, napewno ekonomiczniejszy w W126 od M110. Sam na codzień wożę tyłek MB W124 E320 Coupe '95, a weekendowo W126 560SEC Lorinser '86, ale gwiazd "przerobiłem" już trochę. Edytowane 4 Września 2008 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESSER Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Dosyć prosta sprawa. 2.8 to silnik M110 - stara konstrukcja i skomplikowana jak na swoje czasy, choć w najmocniejszej wersji dysponuje 185 KM. Porąbany rozrząd na 2 wałkach mimo, że 2 zawory na cylinder. Nie polecam. Silnik 3.0 to już M103, dużo nowsza konstrukcja, moc 180 KM i układ wtryskowy KE-Jetronic. Da się z tym żyć, ile pali to dokładnie nie powiem, napewno ekonomiczniejszy w W126 od M110. Sam na codzień wożę tyłek MB W124 E320 Coupe '95, a weekendowo W126 560SEC Lorinser '86, ale gwiazd "przerobiłem" już trochę. Dzięki za podpowiedź. Tylko kurka jak paczę po ogłoszeniach to w wiekszości mają 2.8 silniki i z tego spory wybór. 3-litrowe rzadkość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Dzięki za podpowiedź. Tylko kurka jak paczę po ogłoszeniach to w wiekszości mają 2.8 silniki i z tego spory wybór. 3-litrowe rzadkość. W126 limuzyn w wersji "krótkiej" wyprodukowano ponad 105 tyś, a SEL'i - prawie 41 tyś, więc powinno dać się coś ustrzelić. Z doświadczenia polecam wyjazd za granicę po takie auto, bo u nas najcześciej kupisz jakieś padło, z którym będziesz się bujać od mechanika do mechanika. Nawet jak sam wszystko robisz, to non stop po bambetle jezdzić żadna frajda. Ja zawsze przywożę swój sprzęt z Zachodu i nie narzekam. Wiem co kupiłem i od kogo. Nie wychodzi taniej, bo Niemiec czy inny też nie jest głupi i nie po to dał za nówkę kupę szmalu, żeby potem trzymać w garażu i sprzedać Polakowi za grosze. Więc albo chcesz ekstra stan i płacisz i przywozisz, albo groszy trochę taniej. Handlarz też musi żyć, więc kupuje co najtańsze od Turasa albo innego *** i potem sprzedaje jako wielką okazję z przebiegiem 130 kkm. A jak cokolwiek ruszysz, to się okazuje, że już tam jakiś Hans z warsztatu pod mostem stosował swoje patenty i druciarstwo. Także zastanów się na co Ci takie auto. Jak chcesz pojezdzić, to trzeba się naszukać i stawiałbym na M103. Tylko nie bierz tego 2,6 litra, bo to parch i nie ma mocy w ogóle. Kumpel przywiózł z Niemiec, stan super, 1 właściciel, ale jazda to katorga. Fajnie chodzi automacik itd, tylko do wyprzedzania trzeba mieć 5 km pustej drogi. Powodzenia w każdym razie. Co do M110 to naprawdę nie polecam. To wyżyłowana jak na swoje czasy konstrukcja, upierdliwa w naprawie. Silnik w technice 2 zawory na cyl, a ma 2 wałki itd, "dziwny" układ rozrządu. Może ja po prostu nie mam do niego sentymentu, ale jak rozbieraliśmy i składaliśmy potem na nowych podzespołach popołudniami 2 sztuki, to jakoś tak ch*** szło. Zdecydowanie wolę stare V8, jakieś M116 albo M117. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 podpinam sie pod temat :) niedawno pozbylismy sie MERCEDESA W126 2.8 moc 185 kM i powiem tak ze zaczelo sie od planowania glowicy 2 razy pozniej do wymiany paru rzeczy przy silnku a skonczylo sie na remoncie silnki. kupilismy go za 5500 tys zl dolozylismy 4 tys zl. sprzedalismy go po 1.5 roku za 3.5 tys bo dalej cos w nim nie gralo. super sprawa o sama jazde tym samochodem naprawde luksus i niewiarygodnie cicho ;) moc wystarczyla do sprawnego poruszania sie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.