Skocz do zawartości

tomek89

Forumowicze
  • Postów

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tomek89

  • Urodziny 03/29/1989

Osobiste

  • Motocykl
    Honda NTV 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12974177
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    wadowice

Osiągnięcia tomek89

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Moj najwiekszy speed to 190 km/h moja NTV, i 180 Passatem B3 90KM :)
  2. Kolego najlepszym rozwiazaniem bo najbardziej pewnym ze nic sie z tym pozniej nie stanie jest zerwac cala ta folie i polakierowac.
  3. Witam kolego. Jak moto sie sprawuje teraz po tych zmianach? ile spali? I jak oddaje moc, troche czasu minelo wiec moze wiecej opowiesz jakie korzysci i jakie skutki uboczne z takiej operacji. Pozdro:)
  4. kolego ustawiasz na wolnych obrotach i tyle. Nie sugeruj sie wyzszymi obrotami. Pozdro
  5. kolego nie tylko w twoim moto zebatka tak jest mocowana a czy jest to dobre rozwiazanie to powinien sie wypowiedziec jakis mechanik z forum. pozdro
  6. kolego moze zacznij sprawdzenia czy ssanie zamyka sie do konca, 250-tka potrafila mi spalic 8 L jak ssanie sie nie domykalo.
  7. Prosze podac numer telefonu zeby sie skontaktowc.
  8. http://moto.allegro.pl/item629620174_honda...00_400_450.html
  9. WITAM:)) cebulka wrocila do zycia, wyczyszczony gaznik i wymienione uszczelnienia dolotu i moto znowu zyje:) swieczki robia sie ciemniejsze tak jak kiedys. pozdrawiam:)
  10. Witam mam do sprzedania niezawodny sprzet jakim jest Honda cb 250 rok 93. przebieg 45 tys/km,silnik nie bierze oleju bardzo zwawy jak na ta pojemnosc na krotkie trasy w 2 osoby daje sobie rade bez zadnych oporow. wizualnie dobry +. jak na te lata prezentuje sie swietnie. ladny czerwien bardzo zywy. wiecej info pod numer 513 230 361. cena 3500 tys zlotych. http://moto.allegro.pl/item616060380_sprze...o_zobaczyc.html
  11. kolego dalej tak rob do odciecia a nie bedziesz mial co regulowac... no postoju nie mozna wkrecac silnika w takie obroty grozi to jego zniszczeniu. a co do czarnego dymu to przy tak wysokich obrotach wystepuje gdyz mieszanka przy pelnym otwarciu przepustnicy jest bogata a ze silnik nie ma obciazenia to moze lekko przykopcic.
  12. szukalem na internecie o tych tlumikach ale nic nie znalazlem... ale poszukam dalej moze znajde tak jak Pan mowi:) bo byly tragiczne jak go juz kupilem,ale spawarka i masa duzo tu zrobily ale czas na zmiany.
  13. po rozebraniu kolektora ssacego zauwazylem ze 2 oringi ktore uszczelniaja cylinder z kolektorem sa mokre od paliwa i troche brudu miedzy nimi bylo ktos kiedys to juz uszczelnial. wiec wyczyscilem, odluscilem,i posmarowalem odrobina sylikonu i zlozylem. zobaczymy jaki bedzie efekt. jak pozytywny to w tygodniu kupie nowe oringi i zaloze tak jak to ma byc zrobione.
  14. ok sprawdze ta uszczelke. on wolne obroty ma tylko ciezko sie nim jezdzi od zimnego do cieplego. muli na mniejszym gazie. psiknie. i ta swiece... na 3 obrotach powietrza chodzi lepiej ale w tedy znowu lubi walnac w tlumik w czasie jazdy podczas hamowania silnikiem.
  15. Filtr powietrza oryginalny czysty. wydech oryginal ale pozbawiony polowy bebechow poniewaz same odpadaly w srodku... dlatego potrzebuje nowych ale narazie je ratuje jak moge by moto bylo sprawne. a nowe kosztuje okolo 1600 zl i czekam az sie trafi jakas dobra uzywka. swiece nowe,przed wymiana kabli i fajek dzialo sie identycznie,gaznik byl sprawdzany przez Pana Dudka. jak mialem ten modul popsuty to pare razy dobrze szczelilo,i to w gaznik i to w wydech... zastanawia sie czy nie poszla uszczelka kolektora ssacego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...