zajc Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Chodzi mi o napinacz rozrzadu. Czy w kazdym egzemplarzu tak czesto ten element pada, czy tylko w niektorych. Jak duzym ryzykiem obarczone jest kupno uzywanej f4? No i pytanie do tych, co juz maja to za soba-ile kosztuje taka "przyjemnosc"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 porafiły padać nawet po 2000km od momentu gdy motocykl opuszczał salon...Dotyczy to praktycznie wszystkich CeBeRek- taka ich pięta achillesowa. Ja bym nie brał do głowy. Nie jest to napewno taka wada która byłaby w stanie zatrzeć pozostałe zalety(mimo wszystko trwałość i odpornośc na brutalne traktowanie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Nie zrażaj się taką wadą bo F4 ma oprócz tego bardzo wiele zalet. Tak naprawdę ten cholerny napinacz nie jest aż tak uciążliwy. Ja do wymiany tego elementu zrobiłem ok. 15 tyś km i wcale nie czekałem z wymianą do ostatniej chwili bo staram sie dbać o motocykl! Koszt nowego, oryginalnego napinacza to około 300 zł.Kupuj CeBRę bez obaw!!! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Ja tez juz jestem po wymianie, ale nie zraza mnie to, bo Cebra to swietny motocykl i ten napinacz mozna jej wybaczyc... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 slyszalem ze w f3 (stalowa rama - produkowana do 98 roku) ten problem to znaczy napinacz lancuszka rozrzadu nie wystepuje i zaczal sie dopiero w silniku w f4. f3 podobno sa bardziej niezawodne. czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Performer Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Moja f3 ma 36 000 przebiegu i nic z napinaczem się jeszcze nie działo , tak więc to chyba nie jest problem f3. Ostatnio mechanik przy serwisie ocenił cały zestaw i mówił, że wszystko jest w najlepszym porządku.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T_D_J Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Ja mam nawinięte 24 000 noi niestety napinacz do wymiany, tak już niestety jest z tymi napinaczami . Koszt nowego to 300zł także nie jest tak tragicznie i znowu na pewien czas spokój, pozatym nie moge powiedzieć nic złego o tym motocyklu . pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Temat z napinaczami to straszne widmo tego forum - sprawdzone, napinacz fzr 600 robi robotę i załatwia temat na zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Też ostatnio wymieniałem napinacz w F4i Byłem zdziwiony bo motocykl miła przejechane około 14 tysiecy.Koszt napinacza w salonie Hondy na ul. miłosnej 245 lub 275 złNa to wygląda że patent w napinaczu z wykręcaną śruba za pomocą sprężyny nie jest zbyt pewny.Yamaha stosuje rozwiązanie z listwą zębatą i zapadką i jeszcze nie słyszałem o kłopotach z tego typu napinaczami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 slyszalem ze w f3 (stalowa rama - produkowana do 98 roku) ten problem to znaczy napinacz lancuszka rozrzadu nie wystepuje i zaczal sie dopiero w silniku w f4. f3 podobno sa bardziej niezawodne. czy to prawda? zle slyszales - F3 jak i F2 mają ten sam bol z napinaczem, ale jest to naprawde niewielki problem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Encik Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 A wie ktos moze czy napinacz z FZR pasuje do F4i? Bo do F3 pasuje niby ale czy do F4i bedzie pasowal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcbr Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 mi też padł napinacz w cbr f3 kosztował 300 zł wymiana to pryszcz iteraz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Zajc mysle , ze czytales ten temat? http://forum.motocyklistow.pl/Napinacz-roz...000-t47612.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 A wie ktos moze czy napinacz z FZR pasuje do F4i? Bo do F3 pasuje niby ale czy do F4i bedzie pasowal? pasuje tylko trzeba w napinaczu nieznacznie nadpiłować otwory mocujące.. w fzr jest szerszy rozstaw śrub.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 a do F2 to z którego roku dopasować napinacz z FZR? bo ma na oku `90? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.