Skocz do zawartości

mtcross

Forumowicze
  • Postów

    307
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motoryzacja, motocykle, motocross, stunt
  • Skąd
    Ostrołęka/Olsztyn

Osobiste

  • Motocykl
    F3 pc31 SuntDog
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3824424
  • Strona www
    http://www.wheelieholix.pl

Osiągnięcia mtcross

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. skąd byl sprowadzony? jak to ten o ktorym mysle to sprawdz głowke ramy w okolicy dolnego lozyska
  2. ok inaczej... w F2 jest felga 4.5 cala a w F3 5 cali co pozwala na wlozenie opony o rozmiarze 180 :icon_mrgreen:
  3. w F3 jest juz 180. F2 ma 160... Co do tematu jesli mialbys juz zmieniac to raczej na f4 bo roznice miedzy f2 a f3 sa naprawde bardzo niewielkie i w codziennej eksploatacji parktycznie nie wyczuwalne
  4. Szczerze wątpie aby w Twoim przypadku zatrzymali Ci prawko. To tylko takie pierdolenie i straszenie :/ Mialem kiedys podobną sytuacje, powiedzialem ze tego dnia byl u mnie klient ogladac motocykl i jakos przeszlo :) Jest wiele sposobow aby sie wymigac trzeba tylko chciec
  5. widzialem :flesje: jak w kazdym motocyklu :icon_razz:
  6. jesli sie wybrzusza to teoretycznie łatwiej powinna wkladac sie w zakrety... :smile: tak samo jak opony torowe sa bardziej szpiczaste niz te zwykle bo wlasnie wtedy łatwiej sie klasc w winkle. Szczerze mowiac to nie uwazam ze wlozenie opony o dwa rozmiary szerszej ma jakis wplyw na prowadzenie, ale coz kazdy ma swoje zdanie. Pozdrawiam
  7. nie rozumiem dlaczego po prostu nie mozesz wlozyc 180 na orginalna felge :eek: powiem tyle ze roznica w prowadzeniu jest zadna...
  8. jak na moje to sruby sa za dlugie :icon_mrgreen: My w tym roku przetestujemy jak takie oponki sprawuja sie w motocyklach sportowych :clap: na zamarznietym jeziorze :biggrin:
  9. zle slyszales - F3 jak i F2 mają ten sam bol z napinaczem, ale jest to naprawde niewielki problem :icon_razz:
  10. jednak to była wina linki :) przestraszylem sie ze to cos poważniejszego. Zwracam honor ;)
  11. przeciez napisalem ze chodzi o cbr 600 f3 czyli sprzeglo sterowane linką (nową zresztą). Naciag sprzegla wyciagniety jest do konca a sprzeglo nie rozsprzegla silnika :)
  12. Jechalem sobie i nagle na skrzyzowaniu na wysprzeglonym silniku zdechl mi moto :x Obecnie wyglada to tak ze jak odpalam moto na biegu to bardzo ciezko jest zmienic na jakis inny i znalezc luz. Sprzeglo chodzi zaj*** ciezko - wczesniej tego nie bylo. Dodam ze motocykl stal dluzszy czas nie jezdzony, oczywiscie oliwa, filtr itp zostaly przed jazda wymienione na nowe. Ja stawiam na sprzeglo tylko pytanie co sie moglo stac i dlaczego ?! ;) :? edit; jeszcze cos, jak wbije bieg po odpaleniu to slychac chrobotnięcie i sprzet sunie delikatnie do przodu jakby byl nie do konca wysprzeglony i po chwili gaśnie :)
  13. jestem tam co roku i jak raz pojedziesz to za rok napewno wrocisz :) Wpadaj, napewno nie bedziesz sie nudzil :buttrock:
  14. po pierwsze ertalon a nie teflon... po drugie 50cm ertalonu to koszt ok 70zl... po trzecie nie moze to byc ani stal ani aluminium bo nie tlumi drgan tak jak ertalon i sa zbyt twarde, ciezko sie scierają i slabiej niz ertalon wychamowują szlifujący motocykl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...