Skocz do zawartości

Encik

Forumowicze
  • Postów

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    moto
  • Skąd
    Chojnice

Osiągnięcia Encik

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj sobie jade na 4 biegu... Odkrecilem dosyc mocno gaz i moto zaczelo szarpac.. 4 bieg nie trzyma.. Moto ma 13 tys przebiegu, jest 2002 rok.. Sprowadzone z wloch. Ja przejechalem nim z 4 tys km.. Dosyc mocno dawalem w pizde - spalanie caly czas 10/100, ogolnie agresywnie byla uzywana.. Kilka razy w borsku na lotnisku bylem - uzywany tylko praktycznie byl 1 i 2 bieg na lotnisku.. Jestem poprostu zalamany tym ze wyjebany mam 4 bieg.. Dlaczego ku*wa 4 bieg mogl sie rozjebac? W 954 zeby wyjac skrzynie biegow trzeba rozbierac caly silnik? Nie da sie tego zrobic np. jak w R6 bez rozbierania? Moze ma ktos skrzynie biegow ze sprawnym 4 biegiem?? Jeszcze nie ma tragedii takiej ze odrazu wyskakuje.. Dopiero jak mocniej gazu dodam. Rozumiem ze do wymiany bede mial 2 tryby.. Z ktorym biegiem zazebia sie 4? Jest jakas opcja ze nie sa uszkodzone kly przy trybach tylko jakies inne uszkodzenie? Jak moge to ocenic bez rozebrania silnika? Albo ja mam jakiegos pecha albo h*j wie co... Mialem thundercata - rozjebana 2 byla.. Potem gixera - wszystko bylo ok... Potem F4i - tez bylo ok.. Teraz wkoncu wsiadlem na upragniona 954 i sie znowu skrzynia wysypala.. Psychika mi siadla..
  2. Mam amorek skretu WP z 20 stopniowa regulacja alee niestety puscil olej... Co mam teraz z nim zrobic? Znacie jakies firmy, servisy ktore naprawiaja amorki skretu??
  3. Ja w thundercacie mialem tak - obrotomierz wkrecal sie do 7 tys i spadal do 0 i tak przez caly czas... Okazalo sie ze jest odlaczona jedna kostka przy filtrze powietrza.. On wskazuje obrotomierzem jakis blad servisowy pewnie..
  4. Opal moto i pi*da do odciecia... Wszystko wyleci przez tumik...
  5. Ja przywiozlem F4i zdlawiona z niemcowni.. 34 konie miala. Blokady zostaly zdjete i jest pelna moc. Byly zwezki miedzy wtryskiem a glowica - takie okragle blaszki.. I oglanicznik otwarcia przepustnicy.
  6. Ja wymienilem sprezyne w moim napisnaczu i jest cisza.. Sprezyna zostala z innego napinacza - nie mam pojecia od czego on byl ale sprezyna byla troszeczke mocniejsza... Po wymianie sprezyny przejechalem z 4 tys km i nic narazie nie slychac..
  7. Wszyscy mowia ze RR jest szybsza... Lepiej idzie itp... Ja sie tak do konca z tym nie zgodze.. Mam kumpla ktory lata na rr... Ja mam F4i sport.. Na trasie Czaplinek-Polczyn Zdroj gdzie jest przeszlo 100 zakretow i idealnie rowno kolega szedl rrka na maxa ale jakos nie uciekl mi na wiecej niz 50 m... Potem ja jechalem pierwszy z powrotem to kolega sie trzymal z tylu ale o wyprzedzeniu mnie nie bylo mowy nawet na prostych.. Zaleta rr jest przedewszystkim wyglad.. Hamulce nie sa duzo lepsze niz w momi Fsporcie.. Amor skretu wskazany w obu cbrkach Spalanie - rr pali 2 litry wiecej niz F4i Stunt - F4i jest genialna do smigania na kole.. Spokojnie reaguje na gaz. wywazona - na lepszym sprzecie do gumowania nie smigalem.. RR za to na gumie jest bardzo nerwowa.. Niby ma wiecej koni a ciezka ja poderwac na kolo a jesli juz sie to zrobi to tak samo ciezko ja utrzymac w powietrzu. Ma taki punkt po przekroczeniu ktorego zdaje sie ze juz lecisz na plecy - a tak naprawde do plecow jeszcze bardzo daleko.. Po 22 tys km w RR kumpla uszczelniacze byly do wymiany.. Po 24 tys sprzeglo zaczelo sie slizgac No i najbardziej wkurzajace w RR jest to ze strasznie sie grzeje... Chwilke po miescie posmiga i odrazu ma przeszlo 100 stopni i wentylator sie wlacza.. U mnie w Fsporcie jeszcze nigdy sie wentylator nie wlaczyl w miescie..
  8. A wie ktos moze czy napinacz z FZR pasuje do F4i? Bo do F3 pasuje niby ale czy do F4i bedzie pasowal?
  9. Przestancie gadac glupoty... Zalej moto inna benzyna albo daj mu koknretnie wpizde kikla razy - jak nie pomoze to sprawdz swiece i bedzie git... Wy tu zaraz - regulacje zaworow gaznikow i niewiadomo czego.. Bez przesady...
  10. Zegary sa polamane cale i nie zostaly wogole podlaczone... Ale co maja zegary do przerywania? Jezdzi duzo F3 przerobionych na streeta i jakos wszystko bangla...
  11. Kolega zakupil cbrke z 97 rok F3 - juz model po liftingu tylu na bardzie smukla - taka jak w F4 - po lekkim dzwonie - uszkodzona lampa i zegary... Zdjelismy plastiki z niej no i okazalo sie ze na 1 biegu jest pelna moc i moto idzie az do odciecia.. Jednak gdy zapinam 2 albo jakis inny wyzszy bieg to sprzet sie dlawi - przerywa.. jakby chcial zgasnac... Gdy jednak lekko reka zaslonie wlot powietrza ktory jest pod dolna polka to moto odzyskuje moc i zaczyna rowno ciagnac az do odciecia... Jakie sa tego przyczyny? Mielismy zdjety zbiornik - wszystkie weze dobrze podlaczone.. Filtr powietrza czysty.. Co to moze byc?
  12. Redline - ja mam dokladnie to samo co ty... Rozrzad mi grzechocze - musze cos z napinaczem zrobic... A z lewej strony jak moto jest rozgrzane to tez mi cyka zawor... Jak jest zimne to nic nie slychac.. Ten typ tak ma poprostu..
  13. Niezatrzymalem sie bo moto wyglada tak : http://img208.imageshack.us/img208/2142/we...pecjalna2yz.jpg Napewno bym jeszcze stracil dowod za brak homologacji na swiatlach z przodu... Opona z tylu troche lysa - wracalem z www.motoextremeshow.pl i troszeczke ja spalilem...
  14. Ojro - przegladałem ten temat... Moja sytuacja jest calkowicie inna niz ta opisana w tym temacie... Jego zlapali... Mnie nie... Jego gonili - blokady itp.. Ja odrazu skrecilem w prawo i pojechalem calkiem inna trasa do domu i dojechalem bez problemu..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...