Skocz do zawartości

Pipcyk

Forumowicze
  • Postów

    1931
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pipcyk

  • Urodziny 10/16/1976

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle, modelarstwo, fotografia,i inne
  • Skąd
    Andrychów

Osobiste

  • Motocykl
    DL1000V
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    604444508
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

721 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pipcyk

ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie (29/46)

0

Reputacja

  1. Google troch mnie pogryzły, i linki z "ulubionych". Transfer troche czkawki dostał ale znalazłem w ten sam dzień.
  2. Witam. Problem jak w temacie. Pilnie poszukuje ksiązki serwisowej do Cagivy mito 125
  3. Planuje się wybrac w te rejony – Węgry, Rumunia, Macedonia, Czarnogóra itp. powrót przez Chorwacje. Niestety mam zafiksowany urlop od 10, może 9 sierpnia do 20. Tak wiec 10 – 11 dni. Zamierzam zrobić 4-4.5 tysiąca kilosów tak wiec 350 km dziennie wypada. Dojazd przez wegry maksymalnie szybko, nocleg przy granicy, potem Rumunia, Trasa Transfogarska i przełom Dunajca , potem skręt w kierunku Bułgarii, Macedonii i Czarnogóry. Ale oczywiście można się dogadać Motocykl – DL1000V tak wiec mogę się dostosować do innych uczestników, wolna jazda jak i szybka ( w granicach rozsądku ) nie jest przeszkodą. Może dołączy kumpel na VFR800 ( ale nie ma pewnego urlopu jeszcze )
  4. I jak z ta podróżą ? wybiera się ktoś. Planuje się wybrac w te rejony – Węgry, Rumunia, Macedonia, Czarnogóra itp. powrót przez Chorwacje. Niestety mam zafiksowany urlop od 10, może 9 sierpnia do 20. Tak wiec 10 – 11 dni.
  5. Bardzo prosze o padawanie konkretnych informacji w temacie ( ratunku ludziska ) nic nie mówi konkretnie. Oczekujesz konkretnych odpowiedzi, zadaj konkretne pytanie z odpowiednim tytułem. To taka rada na przyszłość pozdro Pipcyk
  6. Cewki sa dobrze połączone. Kombinowałem na wszelkie możliwe sposoby. Zawsze rezultat ten sam. Szczeliny pomiędzy biegunami tez nie da się w prosty sposób zmniejszyć. Bo nie sa to cewki przykręcane tak jak w WSK, czy jawce, tylko nawinięte na wspólnym rdzeniu. W każdym razie koło wysłane już na namagnesowania. Dzięki wszystkim za porady.
  7. W tym sęk ze to koło magnesowe to aluminiowy odlew . Nie da się go rozebrać
  8. Witam. Nie mogę dojść do ładu z jednym sprzętem: nie mogę uzyskać odpowiedniej mocy z magneta ( pod obciążeniem nie uzyskuje odpowiedniego napięcia ) Kombinowałem na wszystkie możliwe sposoby i po trzech tygodniach dalej jestem w kropce. Jedyną przyczyna która wydaje mi się prawdopodobna to rozmagnesowanie koła magnesowego. Teraz pytanie, czy ktoś z Was robił już coś takiego ? Może jest w stanie polecić jakąś firmę. Znalazłem już kilka na necie ale wolał bym skorzystać z usług sprawdzonej firmy.
  9. temat juz był wałkowany. Nie pamiętam jaka jest moc alternatora ale chyba 280 W wynikało z tego że jest trochę za duże obciążenie. może zastosować po prostu słabsze żarówki ??
  10. Wymiana samej korby nic nie daje , wymienia się czop, łożysko , i korbowód. Całość około 1200 zł kosztuje ( o ile dobrze pamiętam ) Plus przełożenie. Ale to znacznie podnosi koszt naprawy bo trzeba cały silnik rozbierać i składać Ale jeżeli przebieg jest 30 000 to korbowód powinien być sprawny. Możesz podjechać do tego serwisu. Niech Ci pokażą te luzy. Korbowód , może mieć luz osiowy ale promieniowy powinien być niewyczuwalny.
  11. Starsze kawasami miały problemy z trwałością zaworów i gniazd zaworowych. Wymagały sumiennych kontroli luzów zaworowych. Tak jak wcześniej pisano , albo masz podparty zawór albo wypalona powierzchnie uszczelniająca w gnieździe lub zaworu
  12. Upewnij się czy to na pewno paliwo , a nie np. olej , lub inne skropliny które dostały się do airboxa przez układ odpowietrzania silnika
  13. To zależy ;-) Woda w airboxie ( zalezy od jego konstrukcji ) może się pojawic po jeździe w mocnym deszczu. Do airboxa wyprowadzone jest także odpowietrzanie silnika, tak zwana odma. Przy odpaleniu motocykla w zimie , i pozostawieniu go odpalonego przez jakiś czas na wolnich obrotach z gazów z odmy może się wykraplać pewna ilość wody na ściankach zimnego airboxa. Ale najbardziej prawdopodobna przyczyna pojawienia się wody w tym miejscu jest nieodpowiednie mycie motocykla , np. za pomoca kerchrea.
  14. 5 czy dziesięć sekund, prawdopodobnie i tak tego nikt nie mierzył. Ale jest pewna zwłoka zanim w napinaczu zostanie osiągnięte odpowiednie ciśnienie. Jeżeli po tym okresie rozrząd cichnie , to znaczy że napinacz funkcjonuje prawidłowo. I jeszcze jedno , nie radze stosować w tym miejscu silikonu tylko nową oryginalną uszczelkę. Także bardzo ważny jest kierunek jej ułożenia.
  15. To prawdopodobnie przewody doprowadzające powietrze zaraz za zawór wydechowy – taki dopalacz prosty dopalacz spalin, system taki jest zastosowany w B12. Ale tak jak pisze nie jestem pewny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...