szramer Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Dobre :) i smutne zarazem, bo wielu takich "wymiataczy zakrętowo-kolanowych" przewija się na drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 No i dobrze. Wszyscy powinni tak jeździć. Wtedy mistrza Polski miałbym w kieszeni:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Nie ma tak dobrze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Swoją drogą umiecie tak wygiąć nogę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 No tearaz się przyjrzałem i rzeczywiście, noga wygięta jest masakrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 haha padłem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Hiszpanie patrzą przed motocykl :) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Ten z bara poszedł grubo, bardziej jak Mark. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 W Valencii Redding dotknął barkiem asfaltu. Niedługo to będzie norma ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DŚchmielu Opublikowano 12 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 Siema, wytłumaczyłby mi ktoś po co w zasadzie pochylamy się poza oś motocykla, co daje takie przesunięcie masy ? Rozumiem, ze (niech ktoś mnie poprawi, jesli sie myle) pochylamy sie też w przód, zeby przenieść naszą masę na przednie koło, co będzie trzeba zrekompensować gazem, czyli pojedziemy szybciej, ale w jakim celu przesuwamy sie w bok, to juz nie jestem w stanie wymyślić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 12 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 To proste. Masz zdarty slider i więcej punktów na dzielni. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 5 godzin temu, DŚchmielu napisał: co daje takie przesunięcie masy ? Rozumiem, ze (niech ktoś mnie poprawi, jesli sie myle) pochylamy sie też w przód, zeby przenieść naszą masę na przednie koło, co będzie trzeba zrekompensować gazem, czyli pojedziemy szybciej, ale w jakim celu przesuwamy sie w bok, to juz nie jestem w stanie wymyślić. Przechyl motocykla ma swoje granice. przenoszac srodek ciezkosci do wewnatrz promienia daje Ci to pozostawienie motocykla pod znacznie mniejszym katem wzgledem plaszczyzny nawierzchni. Im motocykl mniej pochylony, tym wieksza predkosc uzyskujesz. Gazem nic nie zrekompensujesz - chyba, ze uzyles blednego sllowa / okraslenia to ..... Bledne jest mniemanie / teza ze przenosimy do przodu aby zwiekszyc nacisk na przednie kolo. Co da wieksze dociazenie przedniego kola ? Teoretycznie lepsza przyczepnosc przedniego kola ale w momencie zmiany masy ( przod / tyl ) odciazysz tylne kolo, ktore po prostu moze Ci odjechac i caly experyment skonczy sie widowiskowym highsider'em i szlifem w botanike. Kola powinny byc w miare mozliwosci wspolmiernie obciazone. 4 godziny temu, Tommo napisał: To proste. Masz zdarty slider i więcej punktów na dzielni. Do tego nie potrzebujesz wogole jezdzic, bierzesz Flex i szlifujesz pod katem aby bylo wiarygodne ! 🙂 Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 12 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 5 godzin temu, DŚchmielu napisał: Siema, wytłumaczyłby mi ktoś po co w zasadzie pochylamy się poza oś motocykla, co daje takie przesunięcie masy ? Rozumiem, ze (niech ktoś mnie poprawi, jesli sie myle) pochylamy sie też w przód, zeby przenieść naszą masę na przednie koło, co będzie trzeba zrekompensować gazem, czyli pojedziemy szybciej, ale w jakim celu przesuwamy sie w bok, to juz nie jestem w stanie wymyślić. Masz poogladaj; Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.