mike.kir Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Tempo w tej sytuacji nie ma tu aż tak dużo do rzeczy. Liczy się przyczepność. Można kręcić ósemki na placu trąc kolanem w poprawnej pozycji przy niewielkiej prędkości. Może być tak, że w sytuacji ze zdjęć Twój kolega był bardziej złożony niż wymagała tego sytuacja. Generalnie to jedziesz dany zakręt szybciej i szybciej za każdym okrążeniem (zachowując poprawną pracę gazem itp.) zwiększając przechył motocykla. Czujesz, że zaczyna Ci uciekać przyczepność, to zaczynasz wychodzić ciałem do wewnętrznej aż dojdziesz do momentu, gdzie albo psychika nie puści Cię dalej, albo trzesz podnóżkami a nie masz jak się wychylić bardziej prostując moto i doszedłeś do granicy sprzętu. Jazda prawidłowo technicznie powoduje też, że wygląda się mniej pro, bo zdecydowanie rzadziej przycierasz kolanem za to masz lepsze czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Kolega i Ty jesteście pochyleni turystycznie w tym zakręcie tyle, że on na siłę wyciąga to kolano, poza tym ma pozycję, jak to ktoś tu nazwał ułomną X. Slidery generalnie przyciera się z zewnętrznego boku łydki nieco pod kolanem a nie z czoła kolana, to śmiesznie wygląda. Jeżeli w motocyklu są zamontowane seryjne sety, bo bez problemu je przycierasz i wtedy zaczynasz schodzić z motocykla, bo on już więcej się nei pochyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wretched Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 W telegraficznym skrocie, jak pojechać szybciej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Szybko wejść, być bardzo krótko w złożeniu, potem wyjść. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wretched Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Czyli trzeba sporo popracować nad linią zakrętu tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Te tematy były na tym forum przerabiane tyle razy, że aż wstyd, że to ciągle wraca :) . Jest szukajka - ona prawdę Wam powie i wskaże szereg ciekawych tematów, no a przynajmniej kto chce to się zainteresuje tymi sprawami i poszuka w innych źródłach. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Powiedzcie co źle robię, próbuję i nie mogę tym kolanem przytrzeć Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Prosta sprawa. Zwolnij, zsuń dupę, odstaw bardzo kolano (warto się porozciągać) i będzie git. ;)Kozackie zdjęcie. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 niemartw sie Pedrosie tez to niewychodzi :wink: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Powiedzcie co źle robię, próbuję i nie mogę tym kolanem przytrzećzdecydowanie za mało pochylony motocykl, do podnóżków brakuje chyba z 15cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Theodor - to wina Ducati, na Suzuce być przycierał kolanem, a na R6 łokciem :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruso Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) Szybko wejść, być bardzo krótko w złożeniu, potem wyjść.Nie prawda. Trzeba wejsc wolno i szybko wyjsc. To podstawa. W momencie kiedy puszczas hamulce momentalnie skrecasz. Zawodowcy robia to do 4 razy szybciej niz my :DA wracajac do tematu, ludzie zbyt duza wage przykladaje do "kolana". To jest tylko efekt uboczny przeniesienia masy by moc szybciej pokonac zakret a to jest istotne. Poprawna pozycja robi wiele dobrego:-przenosisz gorna mase gornej czesci ciala do wewnetrz dzieki czemu motor moze byc ciut mniej przechylony, wiec zostaje ci zapas przechylu.-zdejmujesz mase z nadgarstkow i trzymasz sie zewnetrzym kolanem oraz zewnetrzna pieta. -kiedy sie otworzysz do zakretu, a nie skrecisz sie na moto i patrzysz w zakrecie bokiem, patrzysz dokladnie tam gdzie naturalnie skierowana jest linia barkow i glowa, czyli za zakret. Prosta sprawa. Zwolnij, zsuń dupę, odstaw bardzo kolano (warto się porozciągać) i będzie git. ;)Kozackie zdjęcie.najpierw nalezy odsunac tylek do tylu. Do konca. Potem troche ba bok z siedzenia. Zapiac zewnetrzna noge kolanem i pieta. Potem otworzyc sie do zakretu.... Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez ruso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) Nieprawda. Trzeba wejsc wolno i szybko wyjsc. To podstawa. W momencie kiedy puszczas hamulce momentalnie skrecasz. Chłopie proszę Cię, przestań pisać takie farmazony, bo się ludzie potem dziwią, że jadąc 200-konnym sprzętem nie mogą zejść poniżej 1:50 w Pozen... Nie wdając się w szczegóły, na szybki czas przejazdu największy wpływ ma ogólna prędkość pokonywania zakrętów. Nie mylić z tym, co w California Superbike określają jako "szarżowanie", czyli wbijanie się w zakręty szybciej, niż się potrafi skręcić/utrzymać trajektorię. Jeżeli za mocno zwolnisz, to będziesz się musiał potem rozpędzać, a to oznacza większy uślizg tyłu i stratę czasu (to właśnie był mój główny problem w porównaniu do Rinasa i Sikora, którzy jeździli płynniej), nie mówiąc o zakatowywaniu tylnej opony i o drastycznie zwiększonym ryzyku high-side'a... No i nie wiem skąd pomysł, żeby skręcać dopiero po wyhamowaniu. Nie robi się tego ani w samochodach (99% kierowców wbija się w winkle używając techniki zwanej hamowaniem lewą nogą), ani w motocyklach (już w pierwszym roku zabawy torowej Sikor stwierdził, że zdarza mu się odpuścić klamkę hamulca dopiero w momencie, kiedy szoruje kolanem po asfalcie). Ja sam zrobiłem największy "skok czasowy", jak zacząłem wbijać się w winkle na hamulcu i odpuszczać progresywnie, ale jednak w złożeniu hebel. Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Że Wam sie chce jeszcze z betonem dyskutować i cokolwiek tłumaczyć. ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Theodor, ale pisałeś niedawno że masz problem z podnóżkami bo ciągle przycierasz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.