ziuT Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 cbr f2 f3 bedzie duzo lepszym pomyslem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hes Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 proponuje ci CeBRy F2 F3 F4 mają dobre silniki teoretycznie nie do zjechania :buttrock:a co do strony stunt poland to jeśli myślisz o stuncie to prędzej czy później będziesz musiał tam zajrzeć bo tu wszystkiego chyba się nie dowiesz a tam jest o tym prosto z mostupozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozlowm4 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 To tak na fali:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M500577nie mowie tu o cenie a o modelu moto... Tak żeby se rozeznać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 poza tym na stunt poland jest gielda i sa na sprzedasz moto przygotowane do stuntu wiec warto przejrzec te oferty. To tak na fali:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M500577nie mowie tu o cenie a o modelu moto... Tak żeby se rozeznać...no i co z tym modelem ma byc?? niunia 1000f(a ja mam taka :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecek Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 W takiej cenie to szukaj bitej f2. W f1 juz sie chyba nie ma sensu pchac - podobno od stopali krzywi sie widelec :/ Ostatnio na stuntpoland gosc puscil f2 po szlifie za 3.5 k W zasadzie za takie pieniadze nie ma sie w co innego pchac A tego mastodonta 1000 to sobie daruj oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 To tak na fali:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M500577nie mowie tu o cenie a o modelu moto... Tak żeby se rozeznać... Stunt to nie tylko palenie gumy, a ta krowa to sie raczej tylko do tego nadaje :) co jak co ale to jest raczej sportowo turystyczna maszyna ciężka, kiepskie hamulce, duza w porownaniu to takich f2/f3 ktorych jest chyba od groma w stuncie jak tak czlowiek sie przypatrzy, wiec cos w tym chyba jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tas23 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Witam, Zwykła jazda po mieście już mnie trochę znudziła i zacząłem się zastanawiać nad pouczeniem się trochę "kaskaderskich sztuczek":) Trochę mi do tego szkoda Thundercata, więc zastanawiam się nad jakimś dedykowanym sprzętem. Niestety nie bardzo wiem co wybrać. Moje podstawowe kryteria to: - budżet 4000 zł z klatką (którą mogę sobie wykonać samemu, ale materiał też nie będzie pewnie kosztował 5zł) i zestawem napędowym (chyba, że podczas nauki wystarczy oryginalny) - liczę więc, że moto nie powinno kosztować więcej niż 3000-3500 zł. Jak będzie taniej to się specjalnie nie obrażę:) Sprzęt może być stary i brzydki za 1000 zł, bylebym nauczył się na nim jeździć i był w miarę bezawaryjny. - sprzęt łatwy do opanowania dla laika (raz mi się koło podniosło, jak przedobrzyłem z przyspieszaniem na pierwszym biegu - to tyle moich doświadczeń:)) - wysoka wytrzymałość na tego typu zabawy (zawieszenie, rama itp.) - na początku to zacznę pewnie od nauki jazdy na kole, potem jakieś przednie koło, więc bez jakiś ekscesów:) Myślałem o jakimś małym crossie (podobno nawet 80ccm pozwala na naukę), albo nad czymś w stylu CB500 (mój pierwszy moto i w porównaniu z TC prowadziła się zwinnie jak rower). Gdzieś też czytałem, że Jawka 350 już wystarcza, ale boję się, że więcej będę ją regulował i naprawiał, niż jeździł. Co doradzicie? Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Ja polecam cbr 600 F2. Mój kumpel uczył się na tym jeździć i naprawdę bardzo chwalił. Teraz ma już nowszą cbr'kę ale pierwsze kroki stawiał na F2. Jak zaczniesz na jawie a potem przesiądziesz się na jakiegoś ściga to będzie jednak co innego. Jeżeli nie wyrwiesz nic w rozsądnej cenie to już prędzej gs500 na allegro znalazłem taką F2 już z klatką i napędem http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1123764 wiem ze przekracza twój budżet ale to najtańsza jaka teraz jest na allegro Piszesz, ze możesz zrobić klatkę sam, ale uwierz, ze to nie taka prosta sprawa, wiem jak kolega się męczył i w końcu dał znajomemu który mu to zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Co doradzicie? naukę posługiwania się wyszukiwarką: przykładowe wyniki jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Witam co najlepiej nadaje sie do stuntu..??? Wiem ze cbr jest dobra ale ze gsx-r tez o vfr nic nie slyszalem wiec prosze o pomoc oto moto ktore moge kupic musze wybrac 1 z 3 obym nie trafil na mine...: Honda CBR 600 F1 r 1989 Suzuki GSXR 750 r 1988 ( nie olejak ) Honda VFR RC 24 r 1988 Co najlepiej nadaje sie do stuntu ?? Ma tanie czesci i jest najwytrzymalszy z tych 3 moto..... Prosze o pomoc szybko bo one nie deda czekac... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 VFR zdecydowanie odpada. Za ciężka. F1 troche słaba, ma zdaje się tylko 86 koni, czy coś koło tego, to tyle co bandit. Tak że ja bym brał gixa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 A tak offtopem - to w 88 roku byly inne GSXR niz olejaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 A tak offtopem - to w 88 roku byly inne GSXR niz olejaki? Od 92 chyba weszlo chlodzenie ciecza, wiec pewnie tamtem na nowszy slinik wstawiony. andre stunterze, VFR na pewno nie. Chyba, ze tylko gume chcesz palic :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 znajomy ma gsxr 750 ale z 93r Ten to sie nadaje .. ponad 100 KM , aluminiowa rama ... Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix69 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 (edytowane) w przyszłym tyg chce kupić psa przerobionego w pełni do zabawy w grę wchodzą: 900rr 1999rok - za 6tys Honda F4 (bez i) 2000rok za 7 tys Honda F4i (rocznik będę znał jutro) za 8 tys rozpiętość jest duża i najchętniej kupiłbym najtańszy, ale nie wiem czy nie warto zapożyczyć się dodatkowo aby nie płakać. mam już 1000rr 2005 do jazdy po mieście (nie próbowałem jej nigdy pionować), ale chciałbym spróbować szczęścia w innej dziedzinie...a do tego mojej rr-ki mi szkoda. 8 tys to dużo kasy ale 6tys to też nie mało... PROSZĘ O PORADĘ Edytowane 5 Listopada 2009 przez Fenix69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.