Skocz do zawartości

Hes

Forumowicze
  • Postów

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Hes

  • Urodziny 05/04/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, stunt,
  • Skąd
    Lubin

Osobiste

  • Motocykl
    Cbr F2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9632046
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Hes

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Może Ci ucieka paliwo do wlotów cylindrów. Po odpalaniu po czasie na ssaniu jest tam sucho jest okej. Po odpaleniu go ponownie od razu nic nie gromadzi się przy wlocie. Po odpaleniu po niedługim czasie całe paliwo z gaźników spływa Ci do wlotów i przy odpaleniu momentalnie zalewasz świece. Po paru próbach przepalasz je i moto znowu działa. Warto by było sprawdzić te iglice. To taka moja teoria. Lepiej by było jak by ktoś jeszcze to zweryfikował. Pozdrawiam.
  2. Ciarki przechodzą jak się o takim wydarzeniu człowiek dowiaduje. Przede wszystkim najszybszego powrotu do zdrowia! Pozdrawiam.
  3. No to pięknie :) Nic tylko życzyć szerokiej drogi. Pozdrawiam.
  4. Tak jak kolega powyżej mówi, najpewniej jest to winna lagów. Najlepiej zdejmij lagi połóż na stole i zacznij nimi obracać by sprawdzic czy biją, wtedy sprawa powinna się wyjaśnić. Napisz jak poszło. Pozdrawiam.
  5. Ja mniej więcej przepompowałem tak 5 pełnych zbiorniczków. No i podziałało. Może u Ciebie jest już zniszczona uszczelka od pompki przez którą nie wytwarza się odpowiednie ciśnienie w układzie. Pozdrawiam.
  6. Proponuje Ci spróbować w ten sposób: 1. Do śruby odpowietrzania dajesz jakiś przewód idący do naczynia 2. dekielek odkręcasz od dźwigni 3. odkręcasz śrubę do odpowietrzania i naciskasz hamulec 4. trzymając go wciśniętego zakręcasz śrubę 5. puszczasz hamulec i zaraz odkręcasz ponownie śrubę 6. powtarzasz cykl dolewając z naczynia płyn do pojemnika Powtarzaj to dopóki nie odczujesz że hamulec działa już jak należy. Dobrze wykonuje się to w dwie osoby. Pozdrawiam.
  7. Zmianę silnika zostawiam jako ostateczność. Co do ingerencji w silnik PANIE PIOTRZE brzmi sympatycznie, ale musiałbym o tym jeszcze dużo poczytać, jeśli ma Pan jakieś użyteczne linki na te tematy lub tytuły książek to z chęcią tam zaglądnę. Będę rozmawiał na temat niektórych części z osobą za oceanu, podobno mają tam trochę inne możliwości doboru części, może i tam dostane jakieś ciekawe pomysły. Filtru powietrza właśnie poszukuje, bez ciekawych rezultatów. Dzięki za wszelkie informacje im ich więcej tym większe mam możliwości polepszenia tej maszyny. Dzięki za linki na pewno się przydadzą. Nie mowie że od razu wszystko chce kupić i na wsadzać samych nowości w motocykl. Chce na podstawie zebranych informacji powybierać i dopasować odpowiednie i najbardziej sensowne propozycje. Pozdrawiam.
  8. Hamulcami i wydechem już się zająłem. Filtr na pewno zmieniam bo jest wystarczająco brudny, ale wymieniać tylko na nowy czy są i warto szukać jakiś specjalnych do tego modelu? Jeśli chodzi o dysze to co konkretnie proponujesz, wymiana jak tak to na jakie? Co do zawieszenia prócz regulacji to zbytnio nic poza tym nie robiłem. Kwestie lakiernicze są właśnie w realizacji a miedzy czasie właśnie chce zadbać o wnętrze. Zastanawiam się nad większą chłodnicą by się tak nie grzał, jak dostaje wyższych obrotów, ale nie wiem jaką można do niego do pasować. Skrzynia brzmi zachęcająco ale na razie bezpośrednio w silnik nie będę interweniował, jak już dostroję silnik ze wszystkim i będzie dobrze wszystko działało to może wtedy, ale na pewno jest to informacja warta uwagi. Dzięki wielkie za informacje. Pozdrawiam
  9. Moi drodzy. Ta kwestia jest dla mnie wyjątkowo interesująca ze względu na sentyment do tego motocykla. Dlatego chciałem podyskutować o tym z osobami co znają się trochę więcej na mechanice. Uwielbiam grzebać w motocyklach więc to stratą czasu na pewno bym nie nazwał. Kupić 900 nie jest to aż takie przyjemne jeździć tym co wszyscy, wole sam coś stworzyć, 900 na pewno też kiedyś zakupie i wtedy nią się będę zajmował. Takie rzeczy jak smar czy nawet dobór łożysk w motocyklu ma znaczenie dla jego osiągów. To samo tyczy się przepływu spalin. Oczywiści najważniejszą rzeczą jest to by motocykl był niesamowicie sprawny na komponentach oryginalnych. No tak a później? Chce zaspokoić ciekawość o tych kwestiach, nawet jeśli to będzie taki szczegół jak wymiana łożysk w kole :smile: Mam nadzieje że uda mi się czegoś ciekawego dowiedzieć od was. :smile: Co może się kiedyś przydać także do innych motocykli. I nie wydaje mi się żeby literówka świadczyła o wiedzy. Pozdrawiam.
  10. Witam Mam chyba dość obszerne pytanie, ale chodzi mi o to jak zwiększyć moc motocykla chodzi mi tu o F2. Chciałbym usłyszeć o teoriach jak i praktycznych zastosowaniach. Czy na przykład takie pomysły mają sens a jak tak to w jaki sposób je zrealizować np: -rozwiercenie cylindrów? - szlifowanie cylindrów? - zmiana tłoków a jak tak to na jakie? - zmiana smaru? - zwiększenie chłodnicy? - zmiana tłumika i jaki najlepszy? - zmiana korektorów? - zmiana świec? - czy możliwe jest włożenie jakiejś turbiny do tego motocykla? - itp. Jeśli już ktoś sprawdzał jakieś pomysły z chęcią dowiem się efektu jaki uzyskał. Będę pisał co mi się udało i co dało efekt. Pozdrawiam.
  11. Witam Moja nsrke ostatnio nabrała dziwnych wibracji. Jak trzymam ją na 4 tys obrotu to co jakiś czas ( co 3s) wydobywa się jakby telepanie. Mi to wygląda na to jak by tarcze sprzęgła co chwile wpadały w rezonas i się telepały. Czy to możliwe??? Myślę że może ma już za mało oleju, chciałbym go wymienić, ale nie wiem ile litrów do tego monstrum się wlewa :icon_razz: ? Pozdrawiam
  12. Też tak podejrzewałem że to może na tej zasadzie działać ale nie miałem pewności bo szukam przyczyny jego głębokiego nurkowania, zastanawiam się czy to wina braku wałka tam, czy zużycie sprężyn, czy może po prostu za małej ilości płynu w amortyzatorze. Więcej szczegółów, no cóż nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale wygląda to tak po kolei w amortyzatory wchodzą sprężyny (identyczne) następnie rurki z tworzywa sztucznego które dociskają i dodatkowo do jednego wchodzi wałek z tego samego materiału o ponad dwa razy krótszej długości co rurki dociskając jedną sprężynę jeszcze mocniej no i na koniec nakrętki. Pozdro
  13. Obecnie jestem w trakcie szukania takiej serwisówki :clap: lecz znalazłem tylko do nowszych modeli a tam nie ma wo gule wałków w lagach, więc terasz szukam do mojego rocznika a tu już jest ciężej, ale szukam... Pozdro
  14. Witam Mam NSRke która moim zdaniem przy hamowaniu za mocno nurkowała. Postanowiłem rozebrać lagi sprawdzić płyn itp. I mam pytanie :) ile płynu powinno być w każdym z amortyzatorów? I druga rzecz która mnie zastanawia, kiedy rozebrałem lagi w środku znalazłem oprócz sprężyn po rurce plastikowej w każdym które ściskały sprężyna a w jednym dodatkowo był walec. Zastanawiam sie czy w drugim brakuje tego walce czy po prostu tak ma być i dwie sprężyny mają być różnie ściskane? Mam nadzieje, ze ktoś będzie potrafił mi dopomóc :) Pozdrawiam :)
  15. włókno szklane wspaniale klei i jest wytrzymałe, nim pokleiłem pęknięcia :icon_mrgreen: ale do rys i uzupełniania braków plastiku to nie wiem czy się nada a przynajmniej nie wiem czy bym dał rade tym to zrobić Jeśli rzeczywiście szpachle popękają i odpadną to chyba zostanie mi wyrównanie papierem ściernym trochę i jakieś naklejki Ale pierw pójdę za radą i popytam :icon_mrgreen: dzięki pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...