Skocz do zawartości

kr69

Forumowicze
  • Postów

    258
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kr69

  • Urodziny 01/08/1989

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R 1000 K4 Limited
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4962210
  • Strona www
    http://bikepics.com/members/kr69/

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia kr69

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Tak jak w temacie, sprzedam gixer'a z grudnia 2004r. Szczegóły na aukcji. http://allegro.pl/suzuki-gsx-r-1000-k4-lim...1250681248.html
  2. Siemka :) Nie będę rozpisywał się na temat silnika bo nie jestem ekspertem na ten temat, ale już dwóch mechaników mi powiedziało, że bardzo łatwo zajechać vtr'ke od częstego gumowania, jeden z nich miał taki przypadek. Wiem, że można wprowadzić jakieś modyfikacje, które zapobiegają szybkiemu zatarciu silnika, ale o to musisz już pytać osoby która się tym zajmuje. Jeżeli chodzi o zdjęcia to możesz wkleić jakiś link. Na pewno niektórzy chętnie zobaczą jak ją pozmieniałeś :)
  3. Właśnie dlatego zdemontowałem crash pady z tamtego miejsca, bo cały czas zahaczałem butem. Gdy stawałem np. na światłach i chciałem podeprzeć się nogą kilka razy przez crash pad bym się wywalił bo nie mogłem postawić nogi. Mam 191 cm wzrostu i być może dlatego tak mi to przeszkadzało.
  4. Jak kupowałem crash pady do vtr też zastanawiałem się nad tymi, ale jakoś kiepsko wygląda ta "przejściówka" umożliwiająca montaż bez wiercenia dziury w owiewce. U Yuby'ego wygląda to solidniej. Zdecydowałem się na crash pady Puig'a, ale nie przyszło mi do głowy, że przewidziane są do zamontowania w tym miejscu: http://www.bikepics.com/pictures/1684422/ :eek: Ostatecznie dorobiłem trochę dłuższą sztyce u znajomego tokarza http://www.bikepics.com/pictures/1983352/ i zamontowałem je w miejscu gdzie jest drugie zielone kółko od lewej- oczywiście wiercąc dziurę http://www.bikepics.com/pictures/1983353/ Crash pad zdał egzamin idealnie. Miałem jakiś czas później małą wywrotkę na rondzie i było tylko małe zarysowanie na zadupku :)
  5. kr69

    Witamy na forum Łódź

    o 19, ale ostatnio aura cały czas nie sprzyjała wiec kiepsko było z tymi spotkaniami
  6. Myślę, że Yuby'emu chodziło o ten fragment Na torze powinno się mieć niższe ciśnienie, bo opona szybciej i mocniej się nagrzewa niż przy normalnej jeździe po ulicy.
  7. Przyłączę się do pytania. Posiadam buty Alpinstarsa SMX-Plus i skrzypią potwornie, również słyszałem od jednej osoby o WD40, czy ktoś może to potwierdzić?
  8. jest śruba pod silnikiem musisz dobrze popatrzeć :)
  9. kr69

    Witamy na forum Łódź

    Jeżeli nic się nie zmieni to w środy o 19 przy Profi (koło stadionu Start) będą się zjeżdżali ludzie :)
  10. Dokładnie, cena jest za serie. Wydaje mi się, że cena jest ok. Tłumiki chyba są w dobrym stanie.
  11. Ile gościu woła za Remusy jeżeli można wiedzieć? :)
  12. to są tak zwane db killery, w wielu tłumikach są takie montowane. Ja miałem na nity, które przewierciłem i zrobiłem na śrubkę :D http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C02%5C12...1569042-800.jpg
  13. Ja miałem tłumiki bos'a i bardzo sobie chwaliłem, a po wyjęciu db killer'ów naprawdę był pogrom :)
  14. z tego co pamiętam wystarczyło podnieść bak i odkręcić górną pokrywę airbox'u i wszystko widać :)
  15. Moim zdaniem jest to też wina akumulatora, jeżeli nie masz serwisówki to ściągnij z netu i sprawdź jaki powinien być dokładnie, zamontuj i powinno działać :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...