bruns Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 czy wiesz jak działa w tym przypadku połączenie śrubowe?jeśli nie to masz dwie opcje-doucz się-skończ waść p.erdolićCo ty nie powiesz ? Oświeć mnie o wielki miszczu druciarstwa , bo nigdy sruby na oszy nie widziałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Adam M - i jak te 90% osób z tego problemu wychodziło :-D Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 W tym sezonie koledzy w warsztacie zamontowali kilkadziesiąt zestawów napędowych D.I.D. z zębatkami JT i nigdy nie było opisywanych tutaj problemów.Więc nie czepiałbym się tutaj zamienników... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Takie numery mialo 90% ludzi kupujacych zebatki aftermarket a nie fabryczne. łańcuchy też? a może opony też "OEM" -,- ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Nr7, prawidłowo zamontowany? O ile nie leży gdzieś w kącie zapomniany przez Boga i ludzi... ;) Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Adam M - i jak te 90% osób z tego problemu wychodziło :-D Ustawiali sobie zebatke centrycznie na kole metoda opisana przez kolegow powyzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Tak sobie czytam ten wątek...Czy aby nie wydarzyła się sytuacja, że zębatka do zabieraka nie została dociągnięta jedną śrubą mocno, zamiast krzyżowo i stopniowo wszystkimi? Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Co ty nie powiesz ? Oświeć mnie o wielki miszczu druciarstwa , bo nigdy sruby na oszy nie widziałem .nie czuję się na siłach aby wziąć odpowiedzialność za oświecanie kogoś, kto i tak nie ogarnie ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) Kilka dni temu ponownie podszedłem do tematu. Pomierzyłem średnicę zabieraka, średnicę otworu centralnego zebatki OEM oraz zębatki Sunstar. Zabierak ma 133,95mm, oryginalna zębatka 134,05mm a zębatka Sunstar 134,20mm. Czyli nawet oryginalna zębatka na zabieraku może mieć bicie promieniowe rzędu 0,1mm. Natomiast zebatka Sunstar bicie na poziomie 0,25mm. Owe bicie rzędu 0,25mm objawia się luzem łańcucha w jednym miejscu 15mm a w innym 35mm.W notocyklu zamontowałem seryjną zębatke tylną na zabieraku w ten sposób że na otworze centralnym w 12 miejcach na obwodzie przykleiłem cienkie paski przezroczystej taśmy klejącej o grubości 0,03mm. W ten sposób zmniejszyłem możliwe bicie promieniowe do poziomu 0,02mm. Po założeniu koła do motocykla różnice w naciagu łańcucha są nie do wychwycenia. Nareszcie!:-D Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Poza tym tylna zebatka Sunstar jest dużo cięższa od zębatki oryginalnej. Zębatka fabryczną ma "piastę" o grubości 6,65mm i dużej wielkości otwory które zmniejszają masę. Natomiast Sunstar ma "piastę" o grubości 7,75mm i mniejsze otwory co przekłada się na wieksza masę. Otwory pod śruby mocujące również są nieco wieksze niż w przypadku oryginału.Może i Sunstar są trawałymi zębatkami, ale na pewno ta firma nie jest poddostwacą dla Hondy. Hondowskie zębatki są lżejsze i dokładniej wykonane. Kupując drugi raz zamiennik celowałbym w coś innego. Może Supersprox? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 10 Marca 2019 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 No doszedles do tych wnioskow sam i to jest najlepszy sposob nauczenia sie roznych rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.