Skocz do zawartości

Golasy 600


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie Hornety cierpią na jedno- słabą ramę, co przy fakcie , że 90 % motocykli importowanych jest po mniejszych/większych "paciakach" narazi Cię na stres związany z niepewnością czy moto jest aby napewno OK...

 

Przemyśl sobie od początku do czego Ci moto jest potrzebne( gdzie najczęsciej latasz) i od tego zacznij, bo byc może okaże się, że Ci wystarczy porządny DRZ 400 + mozliwość zmiany opon na SM ?

 

Wtedy wcześniejsze dywagacje mozna o kant d...y potłuc...

 

a naprawdę porządny endurko z oponkami SM, potrafi bardzo wiele, nie jest uciążliwe w exploatacji, jak znanej skośnookiej firmy, to wytrzymałe, jak się wprawisz w jeździe po mieście, to po schodach na skróty ect. jest jak najbardziej możliwe ( chociaż chyba nielegalne)...my na endurakach w terenie robilim dziennie po 400 km - od 10 rano do 2 w nocy i jakoś dawalim radę....

 

Pozdr. J-999-anek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o 900. Rozważam wszystkie opcje, a że przypomniało mi sie jak ktoś kiedyś na zlocie zachwalał jakie to duże hornety nie sa zajebiste to postanowiłem zapytać o więcej szczegółów :)

Bo mimo iż nie spełniają kryterium rocznika, to może być ciekawa opcja. I nie będziecie mi narzekać że kupuje za słabe moto :P

Miałem dużego horneta i to super sprzęt, mocny trwały silnik na wtrysku który jest bardzo elastyczny i świetnie się zbiera od niskich obrotów,wygodna pozycja jedynie przedni zawias mógłby być trochę twardszy jeżeli chodzi o ostrą jazdę i heble trochę mocniejsze ale to można poprawić niedużym kosztem. Sprawdz sobie forum honda hornet niedawno była tam fajna niebieska 900 w twoim budżecie.Kupisz dużego szerszenia na pewno nie będziesz żałował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogę tego znaleźć, w weekend mam w planie jechać obejrzeć Z750 (tak tego brzydkiego przed 2007r), oraz FZ6. Co będzie, zobaczymy.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakedem klasy 750-1000ccm będzie się przyjemniej jeździło niż 600ccm. Niestety jest jedno ale: motocykl ten będzie średnio cięższy od 600 o 10-20kg i będzie zużywał więcej paliwa.

Bohart napisał, że jego GSXR 1100 spalił tyle samo co bandit 600. Nie znam stanu technicznego tych maszyn oraz ich przeróbek ale generalnie na trasie

litrowy motocykl zawsze pali o 0,5l do 1l/100km więcej niż 600 (jeśli chodzi o maszyny w idealnym stanie technicznym), za wyjątkiem prędkości przelotowych powyżej 200km/h.

 

http://www.motorradonline.de/motorraeder/liste-motorrad-testverbrauch/96600 - tu masz rzetelne źródło. Pomiary przeprowadzone przy stałej prędkości 130km/h

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samolot - zlituj się wkońcu z tymi durnymi teoriami i zacznij jeździć, a nie tylko wypisujesz głupoty!

Bandit 1200 vs Bandit 600 na trasie 400 km - przy dynamicznej jeździe 600-ka spaliła prawie litr więcej żeby utrzymać podobne pempo (oba motocykle w nienagannym stanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandit 1200 vs Bandit 600 na trasie 400 km - przy dynamicznej jeździe 600-ka spaliła prawie litr więcej żeby utrzymać podobne tempo (oba motocykle w nienagannym stanie).

Całkiem możliwe, że 600 spaliła więcej. Może miała przelotowy tłumik, może kierowca nieodpowiednio obchodził się ze sprzętem, może jazda była tak dynamiczna ze 600 musiała utrzymywać obroty powyżej obrotów maksymalnego momentu obrotowego.

To nie jest jakaś durna teoria tylko fizyka. Silnik spalinowy ma to do siebie, że ma największą sprawność przy całkowitym obciążeniu. I tak 600ccm bedzie bliżej do całkowitego obciążenia niż 1000ccm przy stałej prędkości jazdy. Mówiąc inaczej litrowy motocykl przy prędkościach powiedzmy 130-160km/h będzie pracował w zakresie obciążeń częściowych (bardzo częściowe obciążenie) a dla 600 będzie to obciążenie pełniejsze. Pełniejsze obciążenie = większa sprawność = mniejsze zużycie paliwa w l na 100km.

http://www.motorradonline.de/motorraeder/liste-motorrad-testverbrauch/96600

Według tych testów:

Suzuki Bandit 1200 S

5,9l/100km przy 130km/h

Suzuki Bandit 650 S

5,3l/100km przy 130km/h

 

Mała różnica ale zawsze - zauważ że w mocy maksymalnej też nie ma przepaści.

Znajomy miał CBR 600F4i paliła mu na trasie około 6l, sprzedał i kupił CBR 954, Jeździ odrobinę dynamiczniej i na trasie spalanie nie spada mu poniżej 8l...

Edytowane przez samolot

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBF 600 i 1000 - tu mogła być pomyłka :biggrin: Poza tym moc CBF 1000 nie rzuca na kolana w porównaniu z CBF600, stad podobne spalanie.

Wykres mogę zapodać, tylko co z tego jak będzie do tego potrzebna właściwa interpretacja.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem Hornety mają trochę słabą ramę a w GSR to dziadostwo ramy przechodzi ludzkie pojęcie. Ja na poważnie brał bym Fazerke i SV'ke (przyjemne moto, fajny widlasty silnik, ładnie wkręca się na niskich obrotach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBF 600 i 1000 - tu mogła być pomyłka :biggrin: Poza tym moc CBF 1000 nie rzuca na kolana w porównaniu z CBF600, stad podobne spalanie.

Wykres mogę zapodać, tylko co z tego jak będzie do tego potrzebna właściwa interpretacja.

może 1000 nie rzuca na kolana ale 600tka to totalny muł a liter już jakoś jedzie Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja CBF 1000 2007 230km/h (licznikowe) wyciagala. Spalanie +/- 6L/100km z plecaczkiem. Jedynie co mnie w tym sprzecie denerwowalo to wibracje silnika przy jezdzie autostradowej 120/140km/h i marna oslona przed wiatrem. Miedzy biegami skrzynia rowniez potrafila luz znalezc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...