Skocz do zawartości

Golasy 600


Rekomendowane odpowiedzi

Boje się starych dukatów tak samo jak starych KTM'ów, nie stać mnie będzie na utrzymanie tego.

A na kupno nowszych włochów mnie tak samo nie stać :)

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ja tam tez jestem zdania że o sprzęt trzeba dbać. Ale pewności takiej nie ma że ludzie którzy jeździli tym motocyklem przez 15 lat przede mną tez o tym wiedzieli :)

 

 

Co do "Z" to jest to super motocykl, ale dopiero wersja po lifowa 2007+. Miałem okazję trochę pojeździć i gdyby nie brak funduszy to bym go brał.

 

Tak samo ślinka mi cieknie na widok Aprili Dorosduro i Shiver, ale to też jeszcze nie moja półka cenowa.

Edytowane przez fincher

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc o 1000 nie wiem nic, nigdy nawet na tym nie siedziałem.

I nie wiem czy aż tyle mi potrzeba, mało kiedy zdarzyło mi się fazera przegonić do czerwonego pola, to taki zet będzie pracował tylko połowie dostępnego zakresu pewnie.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Limo. Tym bardziej jak masz już doświadczenie na 600, to po prostu litrem się jeździ przyjemniej. Lepiej się zbiera i to z niższych obrotów, nie trzeba tak machać biegami a spalanie zazwyczaj jest na podobnym poziomie,

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam słowa przedmówców. Czy będziesz kręcił do czerwonego czy nie, to zawsze i w każdych warunkach masz pod ręką solidny zapas momentu obrotowego. A to daje niesamowity komfort i przyjemność z jazdy! Poza tym moto nie będzie kompletnie reagowało na fakt obciążenia (pasażerem czy bagażami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt literek to zawsze spory zapas pod ręką, ale czy mi jest to potrzebne? Nie wydaje mi się, nie chce kupować motocykla tylko po to by mieć motocykl, chce mieć sprzęt który będę mógł wykorzystać. Na lytra jeszcze przyjdzie czas.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierdoły opowiadasz :biggrin: A co znaczy "sprzęt który będę mógł wykorzystać"? Lytra też wykorzystasz, z tą różnicą, że gdzie 600-kę będziesz musiał kręcić do czerwonego i wajchować biegami, a tysiąca potraktujesz manetką gazu bez względu na bieg, na jakim aktualnie jedziesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z większym piecem nie licząc czopków to jeździłem tylko na B12 i niby fajnie się taką lokomotywą jeździ, no ale to są też większe koszty utrzymania takiego moto.(tak mi się zdaje) A nie chce kupić czegoś a potem dziadować na serwisie czy częściach.

 

Chociaż ten Z i duża SV coraz bardziej mi się podobają :) Ale jednak tankować to to będzie ciężko, a motocykl który stoi w garażu raczej przyjemnosci nie sprawia.

Edytowane przez fincher

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fincher, naczytałeś się forum :biggrin: i nasłuchałes opinii ludzi, którzy w życiu nie jeździli takim moto ;)

Możesz mi wierzyć albo nie, ale korzystając z całego zapasu momentu obr. jaki mam w Bandicie do dynamicznej jazdy wystarczy 4-6 tys obr. i przy takiej jeździe jeszcze nie przekroczyłem 6.5 l/100km. Kumpel ma XJR 1300 i przy podobnej jeździe (często jeździmy razem) pali mu dobre pół litra mniej!

Opona przednia (michał pilot road 2 2TC) wytrzymała 2 tylne (również ten sam model michałów) czyli jakieś 26 tysi km (a zmieniając je założył je od razu "użytkownik sporta" :biggrin: ) Napęd mam jeszcze w połowie naciągu (i nie poprzeciągany) a zrobił już jakieś 18-19 tys km.

 

Więc jak widzisz, 600-ka dzisiaj kosztuje podobnie i przy dynamicznej jeździe zużywa się w podobnym tempie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...