Skocz do zawartości

Golasy 600


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam obecnie kolejnego motocykla.

W szranki z klasą sm stają golasy, konkretnie

Gsr 600

Fz6

Hornet 600 (po lifcie z ups)

Sv 650

Cagiva raptor 650 - około 2001r

Wszystkie z lat 04-07.

Niby wiem coś o każdym z nich, ale jednak opinie bardziej doświadczonych zawsze warto wziąć pod uwagę.

Nie tyle interesuje mnie moc, co właściwości jezdne. Macie jakieś doświadczenia z wyżej wymienionymi?

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem jakieś 200-300 km gsr.

Kwestia gustu, ale koniecznie wcześniej przed kupnem przejedź się tym moto.

 

Ludzie zachwalają i owszem ma dobry wygląd i zajebisty silnik, fantastycznie reaguje na kręcenie manetką ale dla mnie ma dość istotne 'ale'.

 

Totalnie nie przypasowało mi podwozie, całkiem inaczej zachowuje się w winklach niż fzs. Wolno/ze zwykłą prędkością śmiem twierdzić, że to moto nie lubi winkli, fajnie było dopiero przy prędkościach przegięciowych.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego wszystkiego jeżeli chodzi o własności jezdne to Street Trypel ;).

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo fajnie mi się jeździło moim fazim, i więcej mocy mi nie trzeba. Ale co do pojemności i modelu jestem otwarty na wszystko, byle by w moim budżecie. Duża moc nie jest argumentem któy by mnie przekonał. Chociaż gdybym miał kase to bez gadania brał bym FZ1n

Odrzuciłem jedynie sporty, i czopki. Bo to nie dla mnie. Zależy mi tylko na dobrych właściwościach jezdnych i ma mi sie po prostu podobać :)

Edytowane przez fincher

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 10 koła to ciężko będzie, chyba że z 5 razy przejechany przez walec i poskładany z 4rech... widziałem coś takiego mniej-więcej w tych pieniądzach - nie polecam.

 

Ale lepiej od gsra się prowadzi Hyo GT i możesz nówkę sztukę upolować z gwarancją na piec 5 letnią za taką kasę, a wbrew obiegowej opinii baranów którzy nie mają pojęcia, ale lubią sporo pisać, to bardzo trwałe sprzęty i dość wdzięczne. Gorzej z serwisem gwarancyjnym (ale to można obejść), bo jedyni co mają pojęcie co, jak po co i dlaczego, to Husator z Opola. Reszta to zbieranina partaczy, która nie ma pojęcia o bardziej, niż chińska, jednorazowa kosiarka do trawnika, rozwiniętym sprzęcie. A dobrze jest na dzień dobry zmienić mapę, bo jest z dupy mapa na jakiś Wietnam, czy inną Kambodżę i moto ma głupi zwyczaj szarpnięcia przy odpuście i gwałtownym daniu w palnik. Można zapanować nad tym pracując bardzo gładko manetką - można zmienić mapę i cieszyć się brakiem takich kombinacji ;-).

W każdym razie, wiem, miałem, jeździłem, dopiero co wymieniłem na Trypla. Choć nie źle napisałem - sprzedałem, żeby dokupić Trypla do kolekcji garażowej :D (Żona powiedziała, że jak kupię jakiegoś konia , bez sprzedaży innego, to mogę spodziewać się cichych dni, zakończonych rozprawą ;-), może i trochę straszyła.. a może nie... w każdym razie wolałem nie sprawdzać :cool: ).

Edytowane przez rura_sn-n

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a za dwa lata będziesz się bujał ze sprzedażą aż ktoś Ci łaskawie 4kzł położy

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli one faktycznie jeżdżą tak dobrze jak Rura pisze, to nie wiem czemu tak mało ich jeździ.

Zapewne to jest tak jak wchodziły na rynek Kia i Hyundai, z początku też się z tego śmiali a jednak bardzo dużo tego jeździ. Może z Hyou będzie podobnie?

Tylko jak tutaj gimnazjalistke poderwać? "Chodź mała jeżdżę hjosungiem" :P

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a za dwa lata będziesz się bujał ze sprzedażą aż ktoś Ci łaskawie 4kzł położy

Mówisz? Czyli jesteś jednym że znawców? Bo jakiś przy sprzedaży nie zauważyłem tego faktu, a sprzedawałem krócej niż Daytonę... I wziąłem 10 koła, tylko za R nie golasa.

Hmmm... No to pewnie tak musi być...

 

Kupisz fabrycznie nowego leżaka magazynowego, wiem co napisałem.

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz? Czyli jesteś jednym że znawców? Bo jakiś przy sprzedaży nie zauważyłem tego faktu, a sprzedawałem krócej niż Daytonę... I wziąłem 10 koła, tylko za R nie golasa.

Hmmm... No to pewnie tak musi być...

 

Kupisz fabrycznie nowego leżaka magazynowego, wiem co napisałem.

daytona to też wynalazek :P

gratuluje sprzedaży - prawdę mówić wszystko da się sprzedać, nawet za cenę wyższą niż wartość rynkowa. wystarczy, że się jeleń znajdzie - tyle, że czasem to może potrwać a czasem jeleń znajdzie się szybko

 

 

może kilka argumentów za tym aby nie brać hujosunga:

-importer - w tym momencie sprzedażą hujosungów zajmuje się romet ale myślę, że nie ta marka jest ich priorytetem a raczej uzupełnieniem gamy o większe motocykle. nie wiadomo jak długo się będą tym zajmować ponieważ w wyższych pojemnościach powoli pojawiają się chinole, które będą sygnowane marką romet. zresztą historia pokazuje, że handlowanie tym sprzętem raczej nie jest długoterminowe - patrz polonia cup

-mało używek na rynku co powoduje także, że części używane to również problem

-sieć serwisowa raczej kiepska - poza tym bałbym się oddawać sprzęta naprawiaczom chińskich skuterów

-japoński motocykl już od dawna nie robi na nikim wrażenia (no chyba, że nówka, goldas bądź dobrze utrzymane zabytek)ale hujosung może budzić raczej współczucie dla właściciela

-spadek wartości jest wyraźnie większy niż motocykli japońskich, nie mówiąc już o BMW czy HD - bliżej mu do chinoli

 

wspomniane przez Ciebie leżaki:

http://www.hyosung.com.pl/motocykle/gt650p/

nie dziwi Cię, że nikt tego nie kupuje?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...