Skocz do zawartości

zdzislavo

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zdzislavo

  • Urodziny 06/30/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sieradz

Osobiste

  • Motocykl
    SV1000S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8007194
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia zdzislavo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam do sprzedania mam swoją Svke motocykl pewny i jestem pewny że pierwsza osoba która przyjedzie na oględziny odjedzie motocyklem wszystko w linku poniżej http://allegro.pl/suzuki-sv1000-s-swietny-stan-maly-przebieg-prywatn-i6484217688.html
  2. Mam SV1000 S wcześniej miałem Horneta 900.Ludzie wypisują głupoty na forach jaki to elastyczny silnik itp co jest nieprawdą no chyba że się porównuje z 600.Silnik żeby w miarę się napędzał potrzebuje 3500 obr inaczej zaczyna szarpać łańcuchem wibrować i robi się nie miło , hornetem mogłem się toczyć na 3 biegu i po odwinięciu bez marudzenia ładnie odchodził w sv to nie przejdzie i trzeba w niej częściej zmieniać biegi niż w szerszeniu.Poza tym silnik sv jest ok mając nawinięte te 4000 obr moto fajnie przyspiesza ładnie brzmi można zrobić mod TRE wtedy hamowanie silnikiem jeżeli komuś to przeszkadza się zmniejsza,piec jest żywotny i nie ma z nim większych problemów jedyne co to cieknie wysprzęglik ale można to tanio naprawić i hałasuje kosz sprzęgłowy to już kosztuję więcej ale można z tym żyć jeżeli komuś nie uśmiecha się wydawać 600zł na regenerację.Co do zawieszeń to według mnie dobry kompromis na nasze drogi pewnie na tor zawieszenie mogłoby być lepsze ale Sv to nie motocykl torowy.Hamulce poprawne sporo miejsca nawet dla wysokich wystarczy trochę wyższa szybka i jesteśmy nieźle chronieni od wiatru.Ogólnie Sv1000 to fajny uniwersalny motocykl którym można zrobić jakąś dłuższą trasę,wyskoczyć na tor i pokręcić się po okolicy i w każdych okolicznościach się sprawdzi. fincherByłeś może czerwona tl w niedzielę na żłobnicy ?
  3. Pytanie dlaczego osoby projektujące ten silnik tak bardzo chciały utrudnić wymianę łańcuszka ? A nie występuje wersja do zakucia? chociaż wiadomo że fabrycznie zakuty jest pewniejszy.
  4. Panie gaźniczek podregulować i będzie śmigał jak złoto :)
  5. Wnioskuje z wypowiedzi że jesteś młodym człowiekiem który się napalił na moto jak szczerbaty na suchary,zacznij od ściągnięcia książki serwisowej do tego moto i tam będziesz miał wszystko rozrysowane,popatrz jak to jest zbudowane i jak działa,możesz spróbować za pomocą tej książeczki ustawić zawory.Niestety najlepszym krokiem byłaby próba oddania tego co kupiłeś sprzedającemu ponieważ odnoszę wrażenie że władujesz w to moto wszystkie swoje oszczędności,wiele czasu a jazdy z tego nie będzie tylko zgrzyt zębów i płacz,obym się mylił.Ile cię kosztowało to cudo z ciekawości i co sprzedający pisał o nim w ogłoszeniu ?
  6. Miałem dużego horneta i to super sprzęt, mocny trwały silnik na wtrysku który jest bardzo elastyczny i świetnie się zbiera od niskich obrotów,wygodna pozycja jedynie przedni zawias mógłby być trochę twardszy jeżeli chodzi o ostrą jazdę i heble trochę mocniejsze ale to można poprawić niedużym kosztem. Sprawdz sobie forum honda hornet niedawno była tam fajna niebieska 900 w twoim budżecie.Kupisz dużego szerszenia na pewno nie będziesz żałował
  7. Plus nakeda a jednocześnie jego minus jest taki że naturalnym spowalniaczem na nim będzie wiatr.Ja śmigając na nakedzie miałem prędkości przelotowe 120-140 kmh teraz mam moto z owiewka w tych samych warunkach jadę już 160-180 kmh więc ja brałbym na początek nakeda,będzie wolniej a co za tym idzie na początek trochę bezpieczniej.Oczywiście ktoś powie że bez owiewek też można jechać powyżej 200 kmh ale dla mnie to było po prostu męczące i rzadko kiedy chciało mi się przez dłuższy odcinek walczyć z wiatrem.Weź jeszcze pod uwagę że golasy jakoś bardzo nie odstają osiągami do tych 150kmh od porównywalnych pojemnością sportów, jeżeli będziesz chciał trochę poszaleć to myślę że na początek osiągi takich sprzętów jak hornet i spółka w zupełności wystarczą
  8. Facet dał nadzieję wszystkim z przytartymi panewkami,wystarczy nowa bateria :ohmy:
  9. Operacja w pełni udana ? jeździłeś już ?
  10. Mam pytanie o dźwięk podczas przyśpieszania w HH 900 nie mam swojego nagrania ale dźwięk jest taki sam jak na tym filmiku najlepiej słychać w czasie 0:30-0:35 chodzi o takie cykanie podczas przyśpieszania na luzie jest wszystko ok silnik nie wydaje żadnych dziwnych odgłosów co to może być Dodam jeszcze że słychać jeszcze delikatne postukiwanie na postoju pod obciążeniem gdy np wcisne przedni hamulec i staram się ruszyć bez obciążenia silnik chodzi ok.
  11. TANIEJ JUŻ NIE BĘDZIE http://allegro.pl/super-kurtka-mp-asu-jako...1330716928.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...