Skocz do zawartości

master611

Forumowicze
  • Postów

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    łódzkie

Osiągnięcia master611

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. na pewno; wczoraj rozmawialem z jednym znajomym to mowil zeby wyregulowac exup wg instrukcji(ust linki wg podanych dlugosci) i zobaczyc czy wywala blad c46; wg niego procedura mierzenia napiec to tylko wtedy jesli pojawi sie blad na wyswietlaczu
  2. znalazlem instrukcje na innym forum odnosnie regulacji: Moze podam cala instrukcje regulacji Exup:) Najpierw należy silnik krokowy ustawić do pozycji wyjściowej. W tym celu musisz wejsc w tryb serwisowy motocykla i przekręcić kluczyk na ON. Pod żadnym pozorem nie próbuj robić tego kluczem. Na wyłączonym zapłonie musisz wsadzić w tylną stronę wtyczki dwa miedziane kable (biały i żółty) po czym odłączasz główną wtyczkę EXCVA i podajesz 12v do wtyczki, plus na różowy, minus na siwy. Gdy zawór osiągnie całkowicie zamkniętą pozycję natychmiast odłącz napięcie. Teraz włączasz zapłon i przydadzą Ci teraz te dwa miedziane druciki, które włożyłeś do kostki czujnika położenia, musisz zmierzyć na nich napięcie wyjściowe które powinno być większe niż 0.2V (prąd stały) lecz nie większe niż 0.8V, jeśli jest poza zakresem, powracasz do wyjścia i znów ustawiasz EXCVA do położenia wyjściowego, i musisz teraz adjusterem kabla 1(oznaczenie serwisówki) pokręcić tak, abyś znalazł dobry zakres, ale, żeby to sprawdzić musisz znów podać prąd, do zamknięcia zaworu bla bla... jak wyżej, i tak aż osiągniesz najlepiej 0.4V Analogicznie postępujesz w drugą stronę. Teraz musisz zawór całkowicie otworzyć, aby to zrobić zamieniasz plus z minusem i znów mierzysz napięcie, powinno być w przedziale 4.2-4.8V i znów kręcisz i sprawdzasz, aż do skutku. jednak nijak nie idzie tego wyregulowac do tych wartosci V... wartoscie na mierniku nawet nie sa zblizone tym z serwisowki, naprawde nikt nic nie wie?
  3. witam, przegladalem serwisowke ale nie wiem jak samemu wyregulowac exup w gsxr 750 k6; ma ktos jakies wskazowki jak to samemu zrobic?
  4. szukalem info w necie,po forach ale nie znalazlem i tak odp... wczoraj zabralem sie za przelutowanie stykow w stva w moim gixie,rozebralem to i wgl ale problem sie zaczal przy skladaniu; nie jestem jakims laikiem ani tez fachowcem w sprawach mechaniki ale cos tam probuje samemu ogarniac; zlozylem to,silniczek chodzi tylko nie wiem w jakim polozeniu ustawic ten polksiezyc w srodku ;/ po wielu probach jest tak jakby brakowalo zakresu obrotow; czytalem ze nalezalo zlozyc tak samo jak bylo to ustawione ale niestety przy rozlozeniu mi to wylecialo.jest jakis sposob?
  5. a jak wyregulowac linki samemu? w serwisowce sa jakies wartosci w milimetrach ale nie wiem dobrze patrze
  6. plyn wymieniany,zaciski czyszczone tak jak pisalem wczesniej,jaka inna pompe mozna by zalozyc w sensie radialna? jakies przyklady? chyba ze jestem w bledzie i gsxr k6 ma radialna ?:D
  7. z racji tego ze od niedawna posiadam gsxr 750 k6 do konca nie ogarniam wszystkich rzeczy :pczytalem o akcji serwisowej z wymiana pompy hamulcowej przod ale moje moto ona nie dotyczy(USA);moze mi ktos powiedziec jaka mam pompe? stary typ czy jak? wydaje mi sie ze klamka raz jest bardziej twarda a raz bardziej miekka; od jakiego innego moto mozna by zalozyc pompe pod seryjne tarcze i zaciski?oplaca sie ta pompe regenerowac(zestaw naprawczy)?zdj: http://www.fotosik.pl/zdjecie/96761cc4863d8fcbPzdr!
  8. witam, po wlaczeniu zaplonu exup w moim gixie wykonuje test a jak sprawdzic jego poprawnosc podczas dodawnia gazu? przy jakich obrotach powinien byc na maxa otwarty? jak go wyregulowac? z serwisowki slabo to czaje...
  9. witam, po wlaczeniu zaplonu exup w moim gixie wykonuje test a jak sprawdzic jego poprawnosc podczas dodawnia gazu? przy jakich obrotach powinien byc na maxa otwarty? jak go wyregulowac? z serwisowki slabo to czaje...
  10. na zebatce jest to cus,voltomierz...dokladniej mozna?
  11. sprzedam wydech scorpion do cbr f4, srednica wew 48mm, cena 400zl do negocjacji: http://olx.pl/oferta/wydech-tlumik-cbr-f4-scorpion-CID5-IDf6xwj.html
  12. ogarnalem juz prawie wszystko oprocz tego czujnika... wyczytalem gdzies ze mozna go sprawdzic miernikiem,ale w jaki sposob? nie jestem orlem z elektryki
  13. Nabylem niedawno gixa 750 k6 i mam kilka pytan,nie dziala mi licznik tzn nie pokazuje predkosci, zlokalizowalem czujnik ktory ma 3kable,jak mozna sprawdzic czy czujnik nawalil? Nie mam ciezarkow kierownicy, nie widze tez w srodku gwintu;jak zamocowac ciezarki?
  14. witam, ogladalem ost u goscia r6 z 2005r,ogolnie moto bardzo ladne tylko co mnie zaniepokoilo... silnik byl zimny zanim odpalil,jak odpalil go to delikatnie cos stukalo w okolicach sprzegla,wcisniecie klamki nic nie zmienialo,chwile pochodzil i stukot zniknal...sprzeglo by sie juz odzywalo? przebieg niby 31tys,zadna panewka ani nic bo to poznam ; p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...