modjo Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Wg service manual dla Kawasaki Zephyr: Oil pressure with engine warm-oil at 90*C-ZR 550 31 to 36 psi(2.2 to 2.5 Bar at 4000 rpm) ZR 750 28 to 36 psi(2.0 to 2.5 Bar at 4000 rpm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 (edytowane) Ja miałem takie same i wg.mnie całkiem przyjemnie jeździł sprzęt. Ja nawet bym założył jeszcze większe bo czasami po mieście trzeba jedynką jechać.Zresztą lubię moment obr Edytowane 25 Kwietnia 2014 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Trochę teorii, a teraz praktyka. Mój kolega miał sportową 600 na gaźnikach i jeździł spokojnie. Po jakimś czasie motocykl zaczął gorzej palić i muliło go. Pożyczył mi moto i przejechałem się nim kilka razy po obwodnicy i problemy się skończyły. Motocykl zaczął ładnie jeździć i palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 RK mają zapinkę. Kumpel stuntuje na zapince, ja też jeden napęd skatowałem na zapince, wielokrotnie będąc na torze i nigdy zapinka nie dała mi powodów by wątpić w jej skuteczność. By zgubić zapinkę trzeba ją źle założyć ... równie dobrze moim zdaniem można zgubić słabo zakutą zakuwkę. A jak ktoś ma paranoję to jaki problem kontrolować ją przy smarowaniu łancucha? Dajcie spokój już tym biednym zapinkom. ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Trochę teorii, a teraz praktyka. Mój kolega miał sportową 600 na gaźnikach i jeździł spokojnie. Po jakimś czasie motocykl zaczął gorzej palić i muliło go. Pożyczył mi moto i przejechałem się nim kilka razy po obwodnicy i problemy się skończyły. Motocykl zaczął ładnie jeździć i palić.Twoja praktyka dotyczyła w tym wypadku świec nie silnika.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Wg service manual dla Kawasaki Zephyr: Oil pressure with engine warm-oil at 90*C-ZR 550 31 to 36 psi(2.2 to 2.5 Bar at 4000 rpm) ZR 750 28 to 36 psi(2.0 to 2.5 Bar at 4000 rpm) to nie jest ciśnienie przy którym otwiera się zawór przelewowy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zauważył ktoś że przełożenie jest mniejsze niż zalecane ? czyli przy 100km/h obroty będą niższe ?Teraz juz tak.Dodatkowo przy spokojnej jezdzie na wysokich biegach i w miare niskich obrotach uzywalbym oleju syntetycznego,ktory lepiej trzyma film olejowy niz polsyntetyk. Tego typu jazda nie jest zbyt zdrowa dla silnika, choc 4 cylindrowiec z duzailoscia lozysk glownych lepiej ja zniesie niz moj staruszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 maksymalne ciśnienie oleju w GSXR 1000 (180KM) to 5barów. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Dobry temat ale zaczyna iść w wielowątkowość a według mnie ma spokojnie szanse na "przyklejenie" wiec panowie emocje na wodzy i przykład dla młodszych stażem użytkowników. Padł przykład bladego i zostało powiedziane że nie jest to super ale wytrzyma a teraz omówmy to "dla większości" silników. Zachęcam grono do dyskusji ale bez zgryźliwości. Uważam że dla większości silników użytkowanie pod tytułem "dziadek w kapeluszu" nie jest zdrowe. Ciśnienie robocze nie jest zbyt wysokie, wyższe powoduje "wypłukiwanie" panewki. Film olejowy tworzy się w skutek ruchu obrotowego, najbardziej na utratę filmu narażone są panewki korbowe gdyż występuje zjawisko wahania w okolicy GMP. W epoce kamienia łupanego kiedy nie znano "pływającego" sworznia tłoka, to właśnie tam następowało pierwsze "łapanie" nadwyrężonego silnika. Do tego dochodzi kwestia wyważenia układu, jak wspomniałem 4cyl chodzą spokojnie ale nie znoszą pełni sił.Czekam na inne opinie kolegów po fachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek dzbanek Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Czyli wszystko jasne w okolicach 4-5 tyś będzie ok Z instrukcji mojej R6: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Po co te wszystkie biegi jesli mozna je zbijac przy tej samej szybkosci ???Jeszcze jeden przyklad na to ze serwisowek nie pisza inzynierowie :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Słuchajcie jezeli producent montuje silnik z cbr do cbf to chyba liczy sie z tym ze ktos jezdzac np. do pracy nie bedzie krecil na obrotach? Wiem ze charakterystyka pracy tego drugiego jest troche zmieniona ale wal i tloki sa takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 to jest czysta ekologia żeby spełniał normy i żebyś kupił nowy sprzet po 3-4 latach jak się rozleci :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Nie mam nic przeciwko żeby dyskusja była na temat tez innych rodzajów silników w motocyklachTen mój blady to jeszcze nie tak mocno szybko obrotowy . A posiadacze np R6 która kręci sie do 16 tyś ??W ruchu miejskim jak tym jeździć ?? Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktanski Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Na pierwszym biegu :P nie, z szybko obrotowymi 600tami nie problemu, bo one poniżej 5tys.obr.min. prawie nie żyją i tak są dobrane biegi, że cały czas masz więcej. Co nie zmienia faktu, że jak ktoś chce to można nimi powoooli tak pojeździć, ale to dla takiego małego silnika raczej nic dobrego. Ja natomiast mam już100Nm momentu już przy ok 3,5tys.obr/min i często jeżdżę motocyklem w przedziale od 3-5tys. i jakoś nie sądze, żeby coś mu się działo, powiem więcej, chyba inżynierowie sobie zdawali sprawę, że po coś takie osiągi zrobili.Ponadto V12 użytkuję też SC33 i powinien mieć prawie 4tys.obr/min. na 6tce przy 100km/h, więc popatrzyłbym czy nie masz przypadkiem 5ciu zębów mniej w tylnej zębatce :) I tutaj może być problem, bo 3,5 to bardzo mało przy 100wce, miałbyś przełożenie do 333km/h (o ponad 30 więcej niż seria!), ja mam tyle przy 100km/h dokładnie w Rexie, z tym, że mam tylko 5biegów i przełożenie seria w teorii do 295km/h. Polecam sobie sprawdzić co i jak: http://www.gearingcommander.com/ Cytuj Only biker knows why a dog sticks his head out of a car window. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.