Skocz do zawartości

V12

Forumowicze
  • Postów

    509
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O V12

  • Urodziny 02/02/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle samochody mechanika, nagłośnienie estradowe , mechanizacja rolnictwa
  • Skąd
    wielkopolska

Osobiste

  • Motocykl
    poszukuje
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia V12

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

3

Reputacja

  1. Witam Zwracam się się z zapytaniem w sprawie paska do wyżej wymienionego skutera Ponieważ są dostępne dwa rodzaje paska ori jaki był ma oznaczenie 23100-KFF-901 odpowiada on paskowi Bando G8009090 (S05-021) i taki też zakupiłem w sierpniu tamtego roku Wszystko było ok , kiedy dziś przy inspekcji napędu z nudy przed sezonem okazało się że poprzez otwór wentylacyjny weszła MYSZ i zanim tam skończyła żywot pogryzała pasek... Z racji tego że za pasek zapłaciłem 200zł i zrobiłem 400km trochę mnie to zgniewało i szukając paska natrafiłem na Dayco za 80 zł z wyprzedaży Tego numer to 8131k jest to niby pasek kewlarowy o wymiarach 92бх22,2х10,2 Natomiast pasek ori podaje wymiary 909x22,5x10 W katalogu dayco i RMS ten pasek odpowiada 23100-KFF-901 ale wymiary ma inne do tego jest to niby kevlar co źle wróży na wario Dodaje zdjęcia paska moim zdanie nie nadaje się do użytku , a może sie mylę czekam na opinie o rozmiarach paska Dobra ogarnołem pasek dayco pasuje bez problemu tylko co tym kewlarem jeździł ktoś z was na tym , niszczy mocno wario ??
  2. Tak zrobie , wiem że sprężanie potrafi gasić iskrę . ten moduł jest zalany i nie rozbieralny do tego luty sa też po stronie plastiku . pewnie tez sa tez element SMD
  3. Czujniki działą ok Na plaku niechce palić mimo że iskra jest w sumie raz zapalił na moze 40 sek i koniec. Czasami kicha w gaźnik jak by zapłon był nie w tym punkcie albo losowo , znak T na kole zamachowym pokrywa sie kiedy lewy cylinder jest w GMP Miernik podczas krecenia rozrusznikiem ładnie wykrywa prąd z impulsatora
  4. A gdyby były uszkodzone to by nie było iskry w ogóle , nie pamiętam dokładnie ale na stopce moto gaśnie po wrzuceniu biegu ( czujnik luzu )
  5. Witam Problem wystapił po tym jak przycioł sie gaźnik , paliwo poszło wydechem Po ogarnieciu pływaka i wymianie oleju odpalił normalnie podczas jazdy testowej starcił moc chwilowo pracował na jeden cylinder .ale tylko na wolnych obrotach kazde dodanie gazu i zgon Sprawdzone wszystko , kompresja , zawory ustawione , znak na kole magnesowym , oporność implsatora , opornośc cewek fajek i kabli , podmienione świece . Drugi raz wyjete gaźniki , podmienione świece Na tą chwile czasem zapali na jeden cylinder pochodzi chwile i zgaśnie max co sie wkręci to ze 4 tys obr Na plaka też nie chce ale nie jestem pewniem czy benzyniak na plaku będzie pracował Przychodzi mi na myśl tylko moduł zapłonowy ale iskra jest bardzo ładna na obu cylindrach Czy mozliwe że padł moduł ale istra jest podczas kręcenia rozrusznikiem ?? W instalacji sa dwa mostki diodowe i test miernikiem wychodzi pozytywnie , gdzies jest podobno jakis rezystor przez który idzie zasilanie modułu ale nie wiem gdzie on jest ( czy w ogóle jest?? ) i jakie powinien mieć parametry Dzieki za wskazówki
  6. Witam Ngk BP6E nówki załozone wiosną przejechane 3500 tys silnik stracił moc na dużych obrotach Po wykręceniu świec na obu cylindrach tak samo przerwa ponad 1.5 mm nigdy w zyciu czegos takiego nie wiedzialem po takim przebiegu. silnik stan igła nie bierze oleju mieszanka paliwowa tez dobra spalanie i moc w normie wyglada na to jak by środkowa elektroda weszła w głąb świecy na wypalenie to nie wygląda
  7. Powiem inaczej sprawa z deka rozwiązana. Dostałem kilka filtrów z wymian z motocykli i są takie same w nich opiłki jak u mnie . ALE żadnych złotych opiłków nie może być . Yamahą zrobiłem już 500 km nie oszczędzając pieca i pracuje ładnie. byłem tez u kilku magików i na słuch dla nich jest wzorowo. Co ciekawe w moim starym mercedesie 2.3 turbo diesel wymieniałem wczoraj olej i zbadałem dokładnie filtr i też są opiłki w kolorze metaliczno aluminiowym a ten silnik pracuje wzorowo ciśnienie oleju 4 atm , oppala w duże mrozy i nie połyka oliwy pozdr
  8. Mam niepotrzebne panewki z starego silnika i kiedy je oskrobie nożem tak że mam opiłki z panewki to też przyciąga ale słabiej. Wiec magnes to słaby wyznacznik niestety :(
  9. Witam Pech mnie prześladuje od czasu zakupu tego moto Już drugi silnik a znów groźba panewek . Zmieniałem uszczelniacz wału kanału olejowego. Jak wiadomo wyjołem filtr W nowym filtrze znalazłem srebrne opiłki . Magnes raczej je przyciąga ale tez zależy który Silnik przed zakupem palił do końca był osłuchiwany przez trzy osoby stwierdzili że ok i go kupiłem Zrobiłem na nim 300km dzwięk silnika się nie zmienił ale bardzo martwią mnie te opiłki . Możliwe że panewka się łuszczy ?? tylko od czego smok pompy oleju był kryształ, uszczelniacz wału też dobry raczej nie przepuszczał ale profilaktycznie wymieniłem na oryginalny Zamieszczam film z dzwiękiem troche słaba jakość https://www.youtube.com/watch?v=DJovA_TARMM https://www.youtube.com/watch?v=3KxssM6NexU
  10. Silnik rozebrany .Panewka zjechana wał też nowy silnik zamówiony jestem w plecy full kasy. w sprzegiełku ktoś grzebał i jego partactwo zniszczyło silnik. całkowicie zapchane ssak oleju
  11. Silnik na stole dziś nie zdążyłem zdjąc cylindrów bo nie mam sciągacza do magneta oraz muszę zdobyć pneumata żeby odkręcić sprzęgło pozdr
  12. Zawory też grają . Ale skąd te opiłki ?? edit sprawa przegrana wyjolem sitko pompy oleju załkowice zapchane glutami silikonu i starych uszczelek ktoś wczesniej grzebał przy sprzegle rozrusznika i złozył na silikon panewki to zapewne trupy Dam znać jak z rozczłonkuje to cale padło :( Szkoda mi słów już mam po sezonie :(
  13. Tak. Ogólnie to ma moc . tylko skąd te opiłki . Tutaj film z dzwiekiem https://www.youtube.com/watch?v=T36Ml8-F61w&feature=youtu.be
  14. Witam Silnik w owym motocyklu głośno pracuje slychać klekotanie postukiwanie. W oleju i filtrze znalazłem srebrne opiłki grudki w kolorze jak by panewki osadzają się sie na dnie naczynia , ale złotych nie ma. I teraz czy ktoś remontował taki piecyk ?? wiem że rzędówkach sie tego nie robi ale one krecą 10 tyś rpm rozważam opcje przemierzenia wału. Inny silnik ?? Tylko skąd żeby nie kupić tak samo że jakiś miesiąc wystawi korbę pozdr
  15. Silnik od GPZ dla mnie nie ma stylu za bardzo szybkoobrotowy Skupiam się na Virago
×
×
  • Dodaj nową pozycję...