-
Postów
38 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Oktanski
- Urodziny 06/14/1989
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Kraków
Osobiste
-
Motocykl
Kawasaki ZRX1200R
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
2694908
Osiągnięcia Oktanski
NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
ZRX 1200 R
Oktanski odpowiedział(a) na Machiek temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
-
Jak w tym roku? Jazdy na moto w Radomiu ruszą niebawem. Mam przyczepkę na dwa moto :) jak ktoś ma auto z hakiem to zapraszam do ustalenia wyjazdu w którąś sobotę/niedzielę.
-
KTM 1290 Super Duke R
Oktanski odpowiedział(a) na spiwor temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
SuperDuke :) 4 do setki... a do następnej też 4s. -
Straszny hałas Kasku Lazer Bayamo-Z line
Oktanski odpowiedział(a) na 1700ccm temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Tak jak pisał zalmen3, aerodynamika, kask kosztuje 3stówy i ma blendę oraz pinlocka, więc nie wymagajmy cudów. Zakładam, że na niektórych motocyklach (nakedach, chopperach) może hałas doskwierać. Pewnie na sportach mniej. Lazer Polska mówi, że jeżeli jest to wada szyby to wymieniają w ramach gwarancji nawet jak tylko świszczy. Poczytaj sobie tutaj: http://www.motogen.pl/Kask-Lazer-Bayamo-Z-Line,18530.html komentarze gości do tego koment Wiewióra a potem reakcję LAZERa. Może masz wadliwy model i wystarczy wymienić. Dwóch moich kumpli ma ten kask (Hornet N i Bandit N) i nie narzekali na takie świsty. -
Wszystko super, jak ktoś jest w ogóle zainteresowany jakimkolwiek torem to tak: Warszawa coś tam ma, Radom, Jastrząb, Wrocław ma WallVR, Lublin jest, Poznań ok. A wystarczy postawić tor gdzieś w okolicach śląska i gwarantuję, że chętnych będzie mnóstwo. Śląsk i małopolska to przecież zmotoryzowane województwa, które muszą zawsze ruszać na torowanie gdzieś dalej...
-
4 w rzędzie - co po nudnej tdm900
Oktanski odpowiedział(a) na Tuzmen temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Te dwa motocykle to różne światy. FZ1, Z1000, CB1000R to sportowe (pozycja, podkurczone nogi, wysokoobrotowy silnik) nakedy. CB900 Hornet to taki neutralny, bo pozycja jest wygodna i jeździ się nim jak 600tką, a stosunkowo niskoobrotowy silnik ma spory moment od dołu i krótką skrzynię. Dobry start spod świateł i stabilne podwozie na plus. Prowadzi się jak przyklejony. Rozejrzałbym się na Twoim miejscu za jakimś musclebikem - Bandit, XJR, ZRX, CB1300, X11, GSX1400 - przewiózł, obadał sprawę. Sam jeżdżę czymś takim i atomowe przyspieszenia to jest to do lubię :D power już od 3tys.obr./min. Z innej beczki jeszcze moto, które bardzo mi się podoba jeśli chodzi o parametry i silnik, ale dla mnie (190cm) jest zbyt malutkie to Triumph SpeedTriple 1050 ;) mistrz zakrętów i gonienia sportów. Przewieź się którymś ze sprzętów z jednej kategorii, np. w granicach dwukołowych lokomotyw, które wymieniłem, wystarczy przewieźć się jedną, będziesz wiedział z czym to się je, potem już różnice są drobne, np. ZRX prowadzi się lepiej, większy prześwit i jest najbardziej sportowy, a XJRa jest najwygodniejsza, Bandit najtańszy, a GSX ma największego kopa itp. Podobnie w Z1000, FZ1, CB1000R. Jeździlem sporo Hornetem i jeżeli szukasz emocji to raczej zły adres, tam można znaleźć niezawodność, pewność, kulturę pracy, ale na pewno nie emocje.- 10 odpowiedzi
-
- hornet 900
- fz1s
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Spokojna jazda , wpływ na sportowe silniki
Oktanski odpowiedział(a) na V12 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
No chyba właśnie nie będą ;) przemyśl sprawę. -
Spokojna jazda , wpływ na sportowe silniki
Oktanski odpowiedział(a) na V12 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Na pierwszym biegu :P nie, z szybko obrotowymi 600tami nie problemu, bo one poniżej 5tys.obr.min. prawie nie żyją i tak są dobrane biegi, że cały czas masz więcej. Co nie zmienia faktu, że jak ktoś chce to można nimi powoooli tak pojeździć, ale to dla takiego małego silnika raczej nic dobrego. Ja natomiast mam już100Nm momentu już przy ok 3,5tys.obr/min i często jeżdżę motocyklem w przedziale od 3-5tys. i jakoś nie sądze, żeby coś mu się działo, powiem więcej, chyba inżynierowie sobie zdawali sprawę, że po coś takie osiągi zrobili. Ponadto V12 użytkuję też SC33 i powinien mieć prawie 4tys.obr/min. na 6tce przy 100km/h, więc popatrzyłbym czy nie masz przypadkiem 5ciu zębów mniej w tylnej zębatce :) I tutaj może być problem, bo 3,5 to bardzo mało przy 100wce, miałbyś przełożenie do 333km/h (o ponad 30 więcej niż seria!), ja mam tyle przy 100km/h dokładnie w Rexie, z tym, że mam tylko 5biegów i przełożenie seria w teorii do 295km/h. Polecam sobie sprawdzić co i jak: http://www.gearingcommander.com/ -
Niech tu kazdy zajzy i sie przyzna ;)
Oktanski odpowiedział(a) na zbyniooo temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Bandit 600s 1998 :D -
KTM 1290 Super Duke R
Oktanski odpowiedział(a) na spiwor temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Mnie też się przeokrutnie podoba Książę :) a to, że wyposażyli go w kontrolę trakcji i resztę elektroniki to akurat bardzo dobrze. Śpiwór polecam się przewieźć... hmmm... chyba najlepszym przykładem będzie GSXR1100W, olejak, który osiągał ok 150KM i nie słyszał o niczym z ulepszaczy życia. Te czasy się kończyły, gdyż motocykle osiągają teraz takie moce, że bardzo ciężko jest je opanować. Celowo napisałem opanować, a nie wykorzystać, bo do tego to już w ogóle kosmos. Przeczytaj co napisał o nim Lovtza na ścigaczu: http://www.scigacz.pl/KTM,Super,Duke,1290,bestia,na,wolnosci,21969.html Ja osobiście chciałbym u siebie ABS, TC i najlepiej antyhoppingowe sprzęgło, czy to znaczy, że nie potrafię hamować albo redukować z przegazówką? Nie, to oznacza tylko tyle, że nie lubię się spinać i denerwować podczas powrotu w deszczu. A przy takim momencie jaki generuje mój motocykl ulewa + 80km/h = powerslide na 4ce, niechciany dodam. Dohamowanie ze 140 do 80ciu i winkiel? Suuper, ale w liczę, że zrobię dobrą przegazówkę, bo jak nie to ostatnie metry przed zakrętem na dwójce zrobię już z zablokowanym kołem. A mam 4cylindry. I szczerze nie chciałbym wiedzieć co robiłoby 180KM/144Nm/189kg/V2 :) -
Naked do 14 tyś - Z750/Z1000?
Oktanski odpowiedział(a) na Usiu temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Przeczytaj to: http://www.scigacz.pl/Honda,Hornet,900,szerszen,po,silowni,10220.html i to: http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Z1000,street,w,wielkim,miescie,8533.html -
Wasze bezpieczne nawyki-natręctwa przed i w trakcie jazdy?
Oktanski odpowiedział(a) na h_rafal temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Jakby Ci to ten powiedzieć... siejesz większe zagrożenie na drodze, niż frustraci po pracy. Z jazdą motocyklem to to co Ty robisz ma raczej niewiele wspólnego. -
Naked do 14 tyś - Z750/Z1000?
Oktanski odpowiedział(a) na Usiu temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Pomyśl nad dużym Hornetem, może jest słabsza, ale daje radę. Jeździłem nim trochę i jest to bardzo zgrabny motocykl, ma się wrażenie jazdy na 600tce ;) i w tych pieniądzach znajdziesz bardzo ładną sztukę bankowo, co może być problemem przy Z1000. Dużo lepiej nadaje się do jazdy w dwie osoby, czy dalszych wypadów, bardzo wygodna pozycja. ;) Za to Z1000 to motocykl sportowy, podkulone kolana, mimo prostej kiery pochylona pozycja. Zaproponowałbym coś z muscle-bike'ów, ale chcesz coś "chudego" :P Triple1050 nie znajdziesz w tej cenie, można pomyśleć też o FZ1, powinno się coś wybrać a to również zgrabny motocykl z tym, że piekielnie mocny i szybki. Suzuki ma w ofercie raczej bydlaki :P może poza SV1000, ale to inna bajka raczej. Czytając do do czego będzie Ci potrzebny motocykl pierwszy przychodzi na myśl właśnie Hornet900 u nas bardzo niedoceniany, a świetny. W tej kasie doposażysz go w jakieś fajne kominy, opony i będzie siał postrach, Hornet ma super start spod świateł ;) -
[S] Kombinezon dwuczęściowy skórzany SHOEI - rozm. 52
Oktanski opublikował(a) temat w Inne - Sprzedam
Witam! Sprzedam kombinezon skórzany SHOEI, kolory na Kawasaki :) Aukcja allegro, cena dla forumowiczów 350zł. http://allegro.pl/shoei-kombinezon-dwuczesciowy-skorzany-kawasaki-i4111856254.html