giemul Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) W obiegu chodzi taka opinia, że boxer BMW to bardziej do napędu maszyn rolniczych się nadaje. A najczęściej wygłaszana przez ludzi którzy nigdy tym nie jeździli i nie mieli z tym do czynienia. Nie Stary , najczęściej jest ta opinia wygłaszana przez osoby które właśnie się tym woziły i poznały wady tej konstrukcji . Ten silnik jest reliktem zamierzchłych czasów i z rozumu strony patrząc jest kretynizmem motocyklowym :banghead: . GS byłby wzorem motocykla gdyby miał "normalny" silnik . Ale ty , jak każdy prawdziwy GS'iarz , przymykasz oczy i łykasz propagandę BMW jak miśki Haribo :biggrin: ps . a piszę to wszystko ja , maniak BMW . Edytowane 14 Marca 2015 przez giemul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Poniekąd to wina przekładów z niemieckich gazet z pseudo testów.Taki Heniek małorolny przeczyta,ze GS jest ACH jest OCH później kupi i wierzy , że ma Naj Naj Naj i próbuje to wmawiać , udowadniać bez jakichkolwiek argumentówi weź się kop z koniem:) Edytowane 15 Marca 2015 przez C z e j e n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Jest w tym sporo prawdy , niestety . Siedzę w tym towarzystwie trochę lat . Większość GS'iarzy kupiło GSa jako pierwszy motocykl , a jak zmieniają to na innego GS'a . Oczywiście sobie to tłumaczą durnowatym powiedzonkiem ( wymyślonym przez BMW ) że każdy skończy na GS'ie . GS to jest kwestia wiary , a tam rozum ma mało do powiedzenia . Żeby nie być odbieranym jako wróg , napiszę że to naprawdę wspaniałe motocykle są . W pewnych aspektach nie ma nic lepszego . Ale silniki mają maksymalnie do dupy . Trochę inna bajka to LC , tam większość wad wyeliminowano poza jedną , dalej wystają na boki dwa cyce . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Nie Stary , najczęściej jest ta opinia wygłaszana przez osoby które właśnie się tym woziły i poznały wady tej konstrukcji . Ten silnik jest reliktem zamierzchłych czasów i z rozumu strony patrząc jest kretynizmem motocyklowym :banghead: . GS byłby wzorem motocykla gdyby miał "normalny" silnik . Ale ty , jak każdy prawdziwy GS'iarz , przymykasz oczy i łykasz propagandę BMW jak miśki Haribo :biggrin: ps . a piszę to wszystko ja , maniak BMW . Maniak BMW ale z neutralnym podejsciem do tematu ,Respekt ! :lalag: :lalag: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Jest w tym sporo prawdy , niestety . Siedzę w tym towarzystwie trochę lat . Większość GS'iarzy kupiło GSa jako pierwszy motocykl , a jak zmieniają to na innego GS'a . Oczywiście sobie to tłumaczą durnowatym powiedzonkiem ( wymyślonym przez BMW ) że każdy skończy na GS'ie . GS to jest kwestia wiary , a tam rozum ma mało do powiedzenia . Żeby nie być odbieranym jako wróg , napiszę że to naprawdę wspaniałe motocykle są . W pewnych aspektach nie ma nic lepszego . Ale silniki mają maksymalnie do dupy . Trochę inna bajka to LC , tam większość wad wyeliminowano poza jedną , dalej wystają na boki dwa cyce . To samo ja juz stwierdzilem kilka postow powyzej. Wiec nie jestem glupim, omamionym, zaslepionym uzytkownikiem GSa ;)Poza tym GS to jest juz moj kolejny z wielu motocykl. Jednak gdy za kilka lat bede zmienial, to najprawdopodobniej kupie ponownie GSa z nowym silnikiem :) Chyba, ze do tego czasu ktos wyprodukuje motocykl, ktory bedzie bardziej mi pasowal. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Piszta co chceta, jeżdżę od ponad 10 lat na 2oo, a 2 tydzień na GS'ie, i (może już mnie nie bawią sporty) GS jest całkiem zacny, powiedziałbym zajebisty. Ale co kto lubi ;) Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>http://sites.google.com/site/jaquzie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 temat lekko posprzątany z najmniej wnoszących do wątku inwektyw, proszę o zachowanie umiaru w kontynuowaniu dyskusjijsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even8 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ja po siedmiu sezonach spędzonych na ciężkim, plastikowym, sportowo-turystycznym Suzuki GSX1300R Hayabusa'2008, przesiadłem się na R1200GS ADV'2014... Na nowo uczę się jeździć i jest to baaardzo ciekawe doświadczenie:) Hayka służyła do dalekich, szybkich podróży po Europie, i była w tym genialna, bez dwóch zdań. Bezawaryjna, łagodna, piekielnie szybka i zwrotna... Jednak moja potrzeba prędkości i adrenaliny z wiekiem maleje, a potrzeby kręgołupa i siedzenia rosną, więc jedyną alternatywą dla mnie był GS; Duży, komfortowy, pozwalający zjechać z twardej drogi na dziurawą dróżkę i zwiedzić kawałek świata niewidoczny z asfaltu! A że jest "przewymiarowany"? Super! Niech będzie i wielkości autobusu! Uwielbiam to w motocyklach:) Sprzęt musi mieć to COŚ co decyduje, że chcesz go, pomimo jego wad, pomimo zarzucanej tobie głupoty, pozerstwa i czego to tam ludzie nie wymyślą:)) Psy szczekają, karawana jedzie dalej! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 even8 i tak trzymaj. Gratki fajnej maszyny. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Ciekaw jestem waszej opinii porównując do w/w Aprilię Caponord 1200 też ciekawe moto Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Większość GS'iarzy kupiło GSa jako pierwszy motocykl , a jak zmieniają to na innego GS'a . Oczywiście sobie to tłumaczą durnowatym powiedzonkiem ( wymyślonym przez BMW ) że każdy skończy na GS'ie . GS to jest kwestia wiary , a tam rozum ma mało do powiedzenia . Nie trawie boxera w jakiejkolwiek postaci by on nie wystepowal - wyjatkiem jest Porsche, ale tam troche wiecej cylindrow jest. GS prowadzi sie fantastycznie ale ten silnik, beeeee. A juz napewno nie skoncze na GS'ie, najprawdopodobniej na HD bo na stare lata cieeeeezko bedzie noge przez kanape przelozyc ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 A co konkretnie ci się nie podoba w boxerze bo słowo beee niewiele mówi. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Nie trawie boxera w jakiejkolwiek postaci by on nie wystepowal - wyjatkiem jest Porsche, ale tam troche wiecej cylindrow jest. GS prowadzi sie fantastycznie ale ten silnik, beeeee. A juz napewno nie skoncze na GS'ie, najprawdopodobniej na HD bo na stare lata cieeeeezko bedzie noge przez kanape przelozyc ! :crossy: Ja od pól roku na F800GS i jestem zachwycony .3 mapy silnika , sporo elektroniki i bardzo mi to odpowiada .Szukam jeszcze czegoś typowego w błoto , wiec Kaesie na stare lata zamierzam jeszcze popluskać sie w błotku, a nie wyciągać ściereczką jeszcze więcej błysku z chromu ;) Troszkę go jeszcze ubrałem: handbary , wyższa szyba z adv , gmole .Na wiosnę osłona silnika i kostka :flesje: Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Cytat ze ścigacza "W Polsce naturalnym rywalem tej maszyny będzie BMW R1200GS w wersji Adventure, który może konkurować z KTM-em turystycznym potencjałem, komfortem, ale który także ma zdecydowanie słabsze osiągi i wyższą cenę. Multistrada 1200 idzie bardziej w kierunku sportu, Triumph Explorer jest dużo tańszy, ale o wiele mniej zaawansowany i o wiele bardziej toporny. To także nie te osiągi. Aprilia Caponord 1200? Jest napchana elektroniką, a przy tym dużo tańsza, ale informacji o niej nie da się uzyskać nawet na oficjalnej stronie polskiego importera, co stawia Caponord 1200 w roli ciekawostki ornitologicznej. Suzuki V-Strom 1000 to nie ta półka, Honda Crosstourer odstaje osiągami i wyposażaniem. Yamaha Super Tenere 1200? Z grzeczności przemilczymy ten temat."W tym silniku jest potęga Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biblo Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Moim zdaniem porównywanie GS-a z KTM-em to nieporozumienie. GS jest motocyklem do dalekiej (bardzo dalekiej turystyki) - jest bez porównania wygodniejszy, bardziej poręczny, dostępny jest ogromny wachlarz wyposażenia dodatkowego. Po prostu taki SUV ;) Do niego można porównywać dużego Tigera. KTM to bardziej taki buggy, narowisty motocykl, mniej wygodny, ale pozwalający na większe szaleństwo w terenie. A tak w ogóle, to zbytnie przekombinowanie i pchanie dużej ilości elektroniki do motocykli "wyprawowych" jest ogromnym błędem producentów. Jak sobie potem poradzić w przypadku awarii, tam gdzie nie ma autoryzowanego serwisu i assistance z lawetą? P.S. W tym wątku http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/176253-moj-nowy-nabytek-his-majesty-tiger/ opisałem swoje wrażenia z jazd testowych GS-em, Tigerem, KTM-em i kilkoma innymi moto. Edytowane 10 Stycznia 2016 przez biblo Cytuj Pozdrawiam,Jacek __________________________________________|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC| Forum powinno być jak Media Markt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.