Skocz do zawartości

r2d3

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O r2d3

  • Urodziny 09/12/1974

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    BMW R 1200 GS
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia r2d3

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dziękuję Serdecznie za Sugestie. Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)
  2. A co sądzicie o HigH Szkoła Jazdy?
  3. Mój wybór padł na BMW, ponieważ: Dealer BMW zaproponował mi super rabat na dobrze "wypasiony" model, który aktualnie znajdował się w salonie - w Poznaniu tego typu oferty nie muszą zbyt długo czekać na nabywcę, w związku z tym podjąłem krótką decyzję i tak GS począwszy od dnia wczorajszego stoi w mim grażu. Tutaj muszę również dodać, iż wał kardana odgrywał dla mnie dość dużą rolę przy wyborze moto - tzn. w rachubę wchodziły głównie Tiger i GS. Ponadto od samego początku miałem nadzieję, że to właśnie BMW wygra "casting":) 1. KTM - niestety zbyt odległy termin jazdy próbnej + patrz powyżej 2. W związku z tym, iż miałem możliwość testować Tigera i GS'a poniżej mała kompilacja mich wrażeń: - Prowadzenie - za ogólne wrażenia z jazdy TIGER - jak dla mnie mały "-" w stosunku do GS'a . Nie wiem, czy jest to winą masy, czy środka ciężkości ale na winklach lepiej prowadził się GS. - Ride-by-Wire - zdecydowanie lepiej reaguje w BMW na niż Tigerze (znacznie bliżej rzeczywistości) - w Tigerze na Off-Road (już przy małych dziurach) permanentnie zrywało mi moto. - Silnik/charakterystyka - w Tigerze silnik znacznie szybciej oddaje moc - nieco bardziej sportowa charakterystyka w stosunku do GS. Jest to na pewno fajny "bajer" na utwardzonych szosach, tyle tylko, że z powody braku map tą charakterystykę silnika macie również w Off-Road. - Zawieszenie - w BMW ESA vs sztywne zestrojenie w Tigerze. - Skrzynia biegów - obie wersje Demo, na których jeździłem miały "strzelające" skrzynie biegów (???). Mój nowy GS nie ma tego problemu, biegi wchodzą precyzyjnie. W BMW dość ciężko znaleźć luz. - Kombi instrument - BMW "+" za czytelność i za możliwość. - Siedzenie - jak dla mnie to w "+" dla Tigera za nieco wygodniejsze siedzenie oraz większy zakres jego regulacji. - Klamki - duży "+" dla BMW za możliwość dostrojenia do moich krótkich palców:) - Sound - GS dostaje ode mnie "+" - Wygląd - nie grał roli, ponieważ oba moto są ok. Mam nadzieję, że udało mi się dość precyzyjnie przekazać Wam dlaczego to właśnie GS przekonał mnie Pozdrawiam,
  4. Wielkie Dzięki !!! Właśnie odebrałem to CUDO....:))) I zrobiłem Nim pierwsze 100 Km:)) Po prostu BAJKA :)
  5. Dzisiaj miałem okazję przejechać się Triumph'em - muszę przyznać, że wywarł na mnie dość pozytywne wrażenie, a w szczególności silnik:) Skrzynia mały minus - mogła by być nieco bardziej precyzyjna. Poza tym elektroniczny gaz - Ride-by-Wire - nieco nadwrażliwy - być może to tylko kwestia przyzwyczajenia. Jutro BMW GS:) No i decyzja zapadła:))) Nowy GS rozwiał moje wątpliwości:) Pozdrawiam i dziękuję za Wasze sugestie... PS. Proszę o zamknięcie tematu.
  6. Nie jestem za wysoki - mam 176cm. Właśnie umówiłem się na 3 Jazdy testowe. :) ... do zobaczenia w gdzieś w Pyrlandi :) A co z wagą, Triumph o blisko 25 kg cięższy od konkurencji? Poza tym w "polskich" testach krytykowano kontrolę trakcji i ABS - o dziwo niemieckie media tego nie zauważyły???
  7. Witam Wszystkich, właśnie stoję przed wyborem nowego "Turystycznego Enduro". Tak jak w temacie zastanawiam się nad wyborem 1 z 3 wariantów, a mianowicie: 1. BMW R 1200 GS, 2. KTM Adventure 1200 3. Triumph Tiger 1200 Explorer. Preferowany profil jazdy, to: 1. Polskie drogi 2. Wyprawy w góry, odrobina winkli itd. 3. Miasto - np. Poznań 4. Niemieckie autostrady 5. Off- Road - rzadko W związku z tym, iż absolutnie nie mam doświadczenia z tą klasą, a dostępna literatura oraz opinie internetowe nie dają jednoznacznej odpowiedzi na pytanie co wybrać :(, będę wdzięczny za wasze wsparcie oraz konstruktywne uwagi/opinie w powyższym temacie. Z góry dziękuję i Pozdrawiam,
  8. Dziękuję za uwagi. Ważę niecałe 90 Kg, więc powinienem stanowić odpowiednią przeciwwagę dla takiego motocykla. Pozdrawiam, r2d3
  9. 1. XV 1900 i VN 1700 - bo robią na mnie wrażenie. 2. Od motocykla oczekuję jedynie świetnej zabawy tj. weekend i wakacje Zgadza się, wyboru ostatecznie dokonam sam, jednakże zamieszczając post na tym forum oczekiwałem informacji w stylu: - tego nie bierz bo mu "się sypią" sprzęgła albo - ten jest ok - dobrze się prowadzi - etc Pozdrawiam
  10. Witam, chciałbym kupić sobie Cruiser'a. W związku z tym, iż jestem całkowicie "zielony" potrzebuję Waszej pomocy przy wyborze odpowiedniego. Uwagę swoją skupiłem na dwóch modelach tj. - XV1900A Midnight Star - VN1700 Classic Co Wy na to? Czy jest jakieś pro i kontra? Który jest lepszy etc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...