Skocz do zawartości

Co wybrać? BMW R 1200 GS vs KTM 1200 Adventure vs Triumph Tiger 1200 Explorer


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

 

właśnie stoję przed wyborem nowego "Turystycznego Enduro".

Tak jak w temacie zastanawiam się nad wyborem 1 z 3 wariantów, a mianowicie:

1. BMW R 1200 GS,

2. KTM Adventure 1200

3. Triumph Tiger 1200 Explorer.

 

 

Preferowany profil jazdy, to:

1. Polskie drogi

2. Wyprawy w góry, odrobina winkli itd.

3. Miasto - np. Poznań

4. Niemieckie autostrady

5. Off- Road - rzadko

 

W związku z tym, iż absolutnie nie mam doświadczenia z tą klasą, a dostępna literatura oraz opinie internetowe nie dają jednoznacznej odpowiedzi na pytanie co wybrać :(, będę wdzięczny za wasze wsparcie oraz konstruktywne uwagi/opinie w powyższym temacie.

 

Z góry dziękuję i Pozdrawiam,

Edytowane przez r2d3

GS 1200

VN 1700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na czym bedziesz sie najlepiej czul i to co Ci sie najbardziej podoba.

 

Poje preferencje to

 

Triumph

 

BMW

 

:icon_mrgreen:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś wysoki to mój głos nie ma znaczenia, ale mając 170cm wzrostu na testach nowego GS-a miałem czasem problem żeby go "spionizować" kiedy był oparty na bocznej stopce a ja siedziałem w siodle. Wszystkie trzy jeżdżą zajebiście, kat jest z nich najbardziej narowisty, Triumph najładniejszy -ale to moje zdanie. Proponuję przymierz się do każdego, przejedź się -wtedy nie będziesz miał wątpliwości który ci "leży"

...do zobaczenia gdzieś w Pyrlandii ;-)

--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach