1qazse4 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Zróbcie coś żeby nie można było wjeżdżać z lusterkami.Amen. Zaklejenie/zdjęcie lusterek powinno być obowiązkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 spiwor a jak wyprzedzisz na winklach to Cię satelita namierzy i Cię zdejmą z toru? Moja rada wyprzedzaj na zakrętach ale oczywiście rób to bezpiecznie.10.06 byłem w grupie C i wyprzedzałem na każdym winklu jeśli się dało, przejechałem 8 sesji nikt mnie nie zdjął. Zrób 2,0 i awansuj do GB i tak jak Limo powiedział nie będziesz miał problemu. :) Powodzenia spiwor 14-15.10.2013 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 PO pierwsze nie patrzymy w lusterka !NA torze zupelnie to nie potrzebne !to na ciebie ma uwazac ten co jedzie z tylu a nie ty .NO chyba ze lecisz i widzisz niebieska flage(ale to raczej podczas rundy) to wtedy troche zwalniamy a ten z tylu szybszy juz sobie poradzi .Najwazniejsze zeby nie zmieniac dramatycznie toru jazdy bo tego nikt sie nie spodziewa. Inna sprawa ze z puszczaniem na niebieskiej trzeba juz byc troche obyjezdzonym na torze zeby wmiare bezpiecznie puscici tego z tylu chociaz nawet jak oglada sie jakies Swiatowe zawody to nie zawsze sie udaje to zrobic bez straty czasu dla tego z tylu. Kiedys nie bylo grupy M a i nie kazdy z nas latal 1-37 jak chlopaki z czolowki ale to jakos im strasznie nie przeszkadzalo ,(chociaz pewnie tez czasami sie wkurzali ) Oni jada pelne kotly na rundzie ale speed day'ch to juz inna bajka i sa tego swiadomi.Najistotniejsze dla tych szybszych jest fakt ze zawodnik przed nimi nie odwali nagle jakiegos numeru z np. ostrym hamowaniem w zakrecie czy nagla zmiana toru jazdy ,w kazdym innym przypadku jak bedziesz jechal prawidlowym torem jazdy to sobie poradza. A co do roznicy predkosci w niektorych miejscach to trzeba sie z tym oswoic ,mnie tez czasami pod moim lokciem Profesor czy inny Szkopek wyprzedzal w pelnym zlozeniu .NO coz takie zycie i trzeba sie do tego przyzwyczaic chociaz niekniecznie pogodzic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 I lewa w górę :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 teraz mnie kusi żeby na tor w kamizelce pojechać Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Oj tam, oj tam - w grupie B koło 2 minut spokojnie można latać FZ1. A lusterka nie koniecznie zaklejać. Podpatrzyłem u kolesia i sam wykorzystałem patent (tu co prawda dodatkowo zakleiłem... i po co?) co robić z lusterkami. I +10 za agresywny wygląd :) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Nie dziękowałem awaryjnymi ale złapałem się kilka razy na tym, że włączam kierunkowskazy.Totalnie nieświadomie :) Jakby była niebieska flaga to co innego. Wolę kogoś przepuścić bo prześwit moto jest dramatycznie mały, a zahaczenie podwoziem zmienia tor jazdy i naprawdę nie chciałbym kogoś zgarnąć. A tak szybka kontrola w lusterko czy nic nie jedzie i pełne kotły.No ale jak nie wolno to nie wolno. Chciałem pojechać ale nie mogę poradzić sobie z małym wyciekiem przy dźwigni zmiany biegów. Zmieniłem drugi raz uszczelniacz i znowu cieknie. Tak więc odpada w tym roku, zmieniam silnik. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 teraz mnie kusi żeby na tor w kamizelce pojechaćPrzykro mi ale w kamizelce to tylko instruktor ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Kurcze może jeszcze jeden listopadowy SD zorganizują :) Wczoraj +18, cieplej niż ostatnio byłem 14.10. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 tiaaa dostałem. Opcja bardzo spoko, gdybym szukał szpeja to bym wszedł w temat :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Dokładnie, jeśli ktoś szuka motocykla, to propozycja wydaje się być ciekawa. Jeśli się nie mylę, jakieś speed-deje są "w cenie". Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Taaa... Motocykl jest tu wartością dodaną (którą przecież można po prostu potem spieniężyć), chodzi o "tanią" opcję na ściganie. Skoro są opłacone starty, a nawet treningi poza zawodami, to koszty wyścigów to opony, serwis sprzęta i logistyka, nieźle. Trzeba tylko z góry wyłożyć kasę na pakiet. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 no ale Sikor przyznasz, że to dobra oferta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Owszem, bardzo fajna oferta. Moto klasy 600 i to całkiem zajebiste, opłacone 3 pełne Speed Day'e, dają owiewki, sety, rabat na opony (ciekawe jakie konkretnie Bridgestone'y zaoferują) i na kolejne Speed Day'e. Imo super, tym bardziej biorąc pod uwagę obecną sytuację w polskich wyścigach ... Nikt nic nie linkował, więc ułatwię niektórym życie - http://www.motogen.pl/Speed-Day-2014-Puchar-Triumph-i-wyjazd-do-Hiszpanii,19208.html Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.