rinas Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 radom rusza :) 28.03 pierwszy termin dla motocyklihttp://www.automobilklub.radom.pl/ No właśnie i nad tym bym się skupił :) bo ten temat jest teraz z dupy - tryliard wątków o wyższości siłowni i suplementacji nad czytaniem z ruchu gwiazd kto wygra wyścig i sie nadaje na forum o wszystkim i o niczym Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 radom rusza :) 28.03 pierwszy termin dla motocyklihttp://www.automobilklub.radom.pl/A Poznań 02.04. Chyba się zaryczę jeśli pogoda nie wypali... :mad: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 hehe wydaje mi się że to samo już chyba na tym forum gdzieś pisałem. To chyba swego rodzaju sakrament wstąpienia w nierozerwalny związek z torem Poznań, a piach przy sławiniaku jest jego sakramentalium. No otóż to, właśnie tutaj gdzieś się z tym spotkałem i trzeba przyznać, że prawda. Mi wystarczyły dwa dni, żeby zwiedzić tam zielone tereny :) . Na szczęście zupełnie bez sensacji. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woda765 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Fakt, że ze Sławiniaka wylecieć najłatwiej ale nie zapewnia on takich wrażeń jak wyprostowanie się w Dużej Patelni gdzie w którymś momencie jedziesz 100-120km/h po nierównym podłożu pokrytym trawą. Pod Dębami pewnie byłoby jeszcze gorzej ale osobiście nie miałem okazji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Koledzy w temacie Motocykl-Sport,Naked...-Yamaha założyłem temat, taką małą prośbę.Jeśli ktoś z Was mógłby mi pomóc w tej sprawie to z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 A ja się dziś po raz pierwszy przejechałem po torze kartingowym i powiem tylko, że współpczuję wszystkim, którzy nie mają innej możliwości i muszą się bujać na tego typu obiektach, zamiast jeździć po pełnowymiarowym torze... Współczuję i w sumie podziwiam jednocześnie. Kompletnie się nie czułem w takim miejscu, za niska prędkość, za ciasne zakręty, w końcu się wyglebiłem i pojechałem do domu :biggrin: Fajna sprawa na skuter, supermoto, ale sportem bardzo się męczyłem i w sumie nie wiem, czy coś mi to dało. Chociaż nie, ogólnie to dało - zobaczyłem, ile mam jeszcze do poprawy w mojej głowie, a co za tym idzie technice ;) Ale dalsze szlify (oby nie dosłowne) na Poznaniu, kartingowe przygody sobie zdecydowanie podaruję. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 A gdzie jeździłeś?Ja tam lubię kartingi, a szczególnie Radom i dogorywający Lublin. Własnie dlatego, ze jedzie się zakręt w zakręt i można niebywale poprawiać technikę i płynność jazdy, jak równeż można potrenować błędnik:)Zalet jest mnóstwo, jak choćby mała prędkość i krótki dystans, więc łatwo zapamiętać tor:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 A gdzie jeździłeś?Stary KisielinJa tam lubię kartingi, a szczególnie Radom i dogorywający Lublin. Własnie dlatego, ze jedzie się zakręt w zakręt i można niebywale poprawiać technikę i płynność jazdy, jak równeż można potrenować błędnik:)Zalet jest mnóstwo, jak choćby mała prędkość i krótki dystans, więc łatwo zapamiętać tor:)Chodzi jednak o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów :wink: Teoretycznie się zgadzam, ale ja się tam zupełnie nie potrafiłem odnaleźć... Widać z tą płynnością/techniką u mnie nie chyba do końca, bo ona tam zdaje się odgrywać kluczową rolę. A ja sobie chciałem tylko beztrosko pozapierdalać :laugh: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Kisielin jest dość specyficzny, zakręty mocno wyprofilowane, na niektórych spora różnica poziomówja też dłuższą chwilę potrzebowałem aby się tam odnaleźć, na szczęście gdy byłem ostatnio to nie zdążyłem wyglebić (akurat skończyły się klocki i trzeba było spadać) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Jechałem jechałem i nagle się przewróciłem :biggrin: Najwolniejszy zakręt toru, ciasna nawrotka 180 stopni w lewo, mocno wyprofilowana. Chyba zimne opony (drugie kółko po przerwie), za mocne pochylenie w stosunku do zbyt niskiej prędkości, zamknięty gaz dodatkowo dociążył przód i tak jakoś się położyłem. W sumie pojeździłybm dalej, ale złamałem podnóżek i nie było na czym stopy trzymać. Poza tym nie chciało mi się, wyjątkowo mi nie podeszło to miejsce, do tego moja pierwsza jazda w tym roku, źle się tam czułem. Może Zajc mnie przytuli? Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej33 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Jeszcze trochę zimno, ale fakt że ten nawrót to na leżąco się robi :-) Cytuj http://blazej33.op11.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Na tym zakręcie najczęstsza przyczyną wywrotek jest olej zostawiony przez kartingi ale prędkość znikoma więc można się wywracać :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Na tym zakręcie najczęstsza przyczyną wywrotek jest olej zostawiony przez kartingi ale prędkość znikoma więc można się wywracać :PCo też jest zaletą kartingu-można się beztrosko glebnąć i mieć to już za sobą:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Znam Kisielin bardzo dobrze i bardzo go lubię, zapierdalanie na tym zakręcie z technicznego punktu widzenia nie ma sensu lepiej skupić się na innych częściach toru. Obiekt ma swoje zalety, wyrabia kondycję i technikę na "spokojnie", a wady to brak przeciążeń przy hamowaniu i zdecydowanie za wolny przez co trudno się odnaleźć na "poważnym" torze. Problem Fat-a i innych polega na tym, iż praktycznie nie jest możliwe nagrzanie tam sportowych gum, trzeba brać to pod uwagę tym bardziej, że w zasadzie występują tam tylko dwa zakręty w lewo. Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikolajXJ Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 No to trzeba zmieniać kierunek i będą w prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.