Jump to content

Fat

Forumowicze
  • Content Count

    1,640
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

1 Follower

About Fat

  • Rank
    MOTONITA - głaszczący manetkę
  • Birthday 12/13/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    KTM 990 SM, Huska TE 250i
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2373564

Recent Profile Visitors

333 profile views
  1. Pochylone Husabergi są zajebiste (miałem 390), ale może być kłopot z niektórymi częściami - zwłaszcza plastiki czy niektóre nietypowe rozwiązania Ale ogólnie bardzo trwałe motocykle, 80% klamotów pokrywa się z KTM, super zawias (dwukomorówka z settingiem enduro) i prowadzenie. No i uwaga ogólna - skoro to ma być 1 enduro, to nie wychodziłbym poza pojemność 400. EXC 400 jest świetnym wyborem, wychodziło w wielu rocznikach. Wystarczająca moc, a nie aż tak duży agresor jak 450. DRZ w porównaniu z EXC to przereklamowany kasztan, nie polecam.
  2. Już nieaktualne, sprzedany
  3. Fajne, zdrowe, młode i dobrze wyposażone enduro w rozsądnej cenie na sprzedaż https://www.olx.pl/oferta/gas-gas-ec-300-gp-2018-beta-ktm-husqvarna-sherco-CID5-IDBAVNS.html
  4. Ja tam na cebuliksie widzę jakieś 8 sztuk SMT na sprzedaż, także jak nie ma jak są... No i jest to faktycznie bardzo, bardzo fajny motocykl, ale turystyczny jedynie z nazwy
  5. Czytając ten wątek, od samego początku na myśl przychodził mi właśnie Speed Triple. Świetny sprzęt i trafiający w punkt jeśli chodzi o zastosowanie. SuperDuke 990, o który pytasz na priv, jest przy nim bardziej, hmmm, nieokrzesany i bezkompromisowy. Trzeba lubić taką charakterystykę, czasem potrafi umęczyć. No a jeśli Speed Triple, to warto też sprawdzić Street, ale koniecznie w wersji R. Niby "tylko" oszukane 600, a robotę robi taką, że ho ho :) Moim zdaniem jest nawet fajniejszy od Speed, ale to też kwestia gustu. A z Japonii, to na dzisiaj tylko seria MT, więc kierunek IMO również słuszny. Te wszystkie Zety, CB czy inne GSRy to tak jakoś nudno...
  6. Witam, Sprzedam swoje enduro, więcej szczegółów - https://www.olx.pl/oferta/husqvarna-fe-350-super-stan-i-wyposazenie-ktm-exc-six-days-CID5-IDx96I7.html
  7. Szukiel Ci to ogarnie pod Poznaniem (działa w Tarnowie). Specjalizuje się w enduro/cross, ale zwykły też powinien zrobić. Licz pincet za full serwis, ale może wyjdzie trochę mniej. http://www.szukiel.eu/
  8. Pytanie za sto punktów brzmi - dlaczego sport? Zwłaszcza do jazdy po mieście i w koło komina... Po stokroć wolałbym w tym celu jakiegoś zabawowego nakeda. Za 14 kzł można kupić np. Speed Triple 1050, który pod względem funu z jazdy, prowadzenia i ogólnej "kozackości" bije na łeb takie SC33. Rozumiem sentyment, ale albo chcemy jeździć i się tym cieszyć, albo mieć skansen w garażu :) Ja też "całe życie" jeździłem na sportach, też kiedyś nie wyobrażałem sobie latać na innym rodzaju sprzętu, ale koledzy mają rację. Sporty z początku lat 2000, a tym bardziej końca 90, w niczym nie są lepsze od współczesnych, nowoczesnych power nakedów czy nawet sport turystków. Kwota 14 tysi może tę współczesność trochę ograniczać, ale taki Triumph spokojnie się w niej mieści. Może też Super Duke 990, może Tuono... Na szosie będzie fun jak w sporcie, albo nawet większy, a gabaryty i użytkowość znacznie lepsza.
  9. Fat

    BMW R nineT

    Wiadomo, że pamięta! Fajny wybór, chyba jedyne BMW, które naprawdę mi się podoba - chętnie bym przygarnął :)
  10. Ekipa "chińskie es" :laugh:
  11. Pane Havranek, to se ne vrati...
  12. Ideologia zabrania mi interesować się japońskimi motocyklami ;) , ale ten jest prze-kozak!
  13. Teoretyzujesz i filozofujesz tak, że aż zęby bolą... DRZ i wyczyn, dobre :-) Zwracam uwagę na słówko "initial" w tabeli...
×
×
  • Create New...