Jump to content

Fat

Forumowicze
  • Content Count

    1,639
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

1 Follower

About Fat

  • Rank
    MOTONITA - głaszczący manetkę
  • Birthday 12/13/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    KTM 990 SM, GG EC300GP
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2373564
  • Strona www
    http://bikepics.com/members/fat83/

Recent Profile Visitors

253 profile views
  1. Fajne, zdrowe, młode i dobrze wyposażone enduro w rozsądnej cenie na sprzedaż https://www.olx.pl/oferta/gas-gas-ec-300-gp-2018-beta-ktm-husqvarna-sherco-CID5-IDBAVNS.html
  2. Ja tam na cebuliksie widzę jakieś 8 sztuk SMT na sprzedaż, także jak nie ma jak są... No i jest to faktycznie bardzo, bardzo fajny motocykl, ale turystyczny jedynie z nazwy
  3. Czytając ten wątek, od samego początku na myśl przychodził mi właśnie Speed Triple. Świetny sprzęt i trafiający w punkt jeśli chodzi o zastosowanie. SuperDuke 990, o który pytasz na priv, jest przy nim bardziej, hmmm, nieokrzesany i bezkompromisowy. Trzeba lubić taką charakterystykę, czasem potrafi umęczyć. No a jeśli Speed Triple, to warto też sprawdzić Street, ale koniecznie w wersji R. Niby "tylko" oszukane 600, a robotę robi taką, że ho ho :) Moim zdaniem jest nawet fajniejszy od Speed, ale to też kwestia gustu. A z Japonii, to na dzisiaj tylko seria MT, więc kierunek IMO również słuszny. Te wszystkie Zety, CB czy inne GSRy to tak jakoś nudno...
  4. Witam, Sprzedam swoje enduro, więcej szczegółów - https://www.olx.pl/oferta/husqvarna-fe-350-super-stan-i-wyposazenie-ktm-exc-six-days-CID5-IDx96I7.html
  5. Szukiel Ci to ogarnie pod Poznaniem (działa w Tarnowie). Specjalizuje się w enduro/cross, ale zwykły też powinien zrobić. Licz pincet za full serwis, ale może wyjdzie trochę mniej. http://www.szukiel.eu/
  6. Pytanie za sto punktów brzmi - dlaczego sport? Zwłaszcza do jazdy po mieście i w koło komina... Po stokroć wolałbym w tym celu jakiegoś zabawowego nakeda. Za 14 kzł można kupić np. Speed Triple 1050, który pod względem funu z jazdy, prowadzenia i ogólnej "kozackości" bije na łeb takie SC33. Rozumiem sentyment, ale albo chcemy jeździć i się tym cieszyć, albo mieć skansen w garażu :) Ja też "całe życie" jeździłem na sportach, też kiedyś nie wyobrażałem sobie latać na innym rodzaju sprzętu, ale koledzy mają rację. Sporty z początku lat 2000, a tym bardziej końca 90, w niczym nie są lepsze od współczesnych, nowoczesnych power nakedów czy nawet sport turystków. Kwota 14 tysi może tę współczesność trochę ograniczać, ale taki Triumph spokojnie się w niej mieści. Może też Super Duke 990, może Tuono... Na szosie będzie fun jak w sporcie, albo nawet większy, a gabaryty i użytkowość znacznie lepsza.
  7. Fat

    BMW R nineT

    Wiadomo, że pamięta! Fajny wybór, chyba jedyne BMW, które naprawdę mi się podoba - chętnie bym przygarnął :)
  8. Ekipa "chińskie es" :laugh:
  9. Pane Havranek, to se ne vrati...
  10. Ideologia zabrania mi interesować się japońskimi motocyklami ;) , ale ten jest prze-kozak!
  11. Teoretyzujesz i filozofujesz tak, że aż zęby bolą... DRZ i wyczyn, dobre :-) Zwracam uwagę na słówko "initial" w tabeli...
  12. Taki "teren" jak na powyższym filmiku to nie teren :) Z taką drogą poradzi sobie prawie każdy motocykl. Ograniczenie terenowe SMT względem ADV wynika głównie z rodzaju kół i opon, jakie możesz na nie naciągnąć. Na ADV spokojnie możesz wrzucić jakieś semi-terenowe gumy i jeździć bardziej ambitnie w offie. W SMT masz 17 cali i najczęściej zwykłe, szosowe gumy. Zawias może i wybierze jakieś większe dziury, ale i tak nie poszalejesz ze względu na braki przyczepności (powodzenia na hamowaniu). Potraktuj ten motocykl jako nakeda z owiewką i podwyższonym skokiem zawieszenia, to nie jest turystyczne enduro czy inny SUV.
  13. Na szuter ten motocykl nadaj się tak samo, jak każdy inny sprzęt typowo szosowy, naked itp. Czyli się nie nadaje.
×
×
  • Create New...