Limo Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Ja nie widziałem żeby choć raz był cały zjarany. Ja widziałem na grupie fireblade'a na fb :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Plan jest taki, ponowne przewinięcie, wymiana oleju na nowy, przegląd wiązki, pozbycie się kostek i zakup nowego regulatora. Jeśli to nie pomoże to oddam Streeta za dobrą flaszkę Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Lol to ja wezmę i zrobię z nim porządek :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Lol to ja wezmę i zrobię z nim porządek :DCzyli już zakładasz, że go nie naprawię Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Czy drut ktorym przewijany jest stator jest drutem przeznaczonym dla cewek pracujacych w goracym oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Czy drut ktorym przewijany jest stator jest drutem przeznaczonym dla cewek pracujacych w goracym oleju ?Pisałem o tym nawet dla kolegi Festinalente, że przezwajacze silników elektrycznych nie przezwoją dobrze altka motocyklowego. Zalanie drutu żywicą na koniec nie rozwiązuje problemu... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Czyli już zakładasz, że go nie naprawię Jak zobaczyłem Twój plan działania to jednak nie rokuje. Bez urazy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Czy drut ktorym przewijany jest stator jest drutem przeznaczonym dla cewek pracujacych w goracym oleju ?Przewinięcie cewki zleciłem firmie Cyklo Motor Elektryk. Zlecając im klient wierzy, że znają się na robocie i wiedzą jakie produkty użyć. To tyle w teorii bo w praktyce to różnie bywa chociaż z internetu można poczytać sporo pozytywnych opinii. Oczywiście są też i złe. Chciałbym napisać, że użyli drutu odpowiedniego, ale nie mam takiej wiedzy. Mógłbym zapytać, ale czy powiedzą prawdę? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Jak zobaczyłem Twój plan działania to jednak nie rokuje. Bez urazy.Gdzie tkwi błąd? Jak pisałem najchętniej oddałbym to komuś, kto zna się na rzeczy i zrobi raz, a porządnie, ale w moim mieście po wizycie u dwóch różnych mechaników nie mam już nadziei Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Nie wiem co miałeś na myśli pisząc przegląd wiązki ale skoro odsyłasz altek do przewinięcia to wyślij od razu nowe żółte kable, niech Ci je przy okazji wlutują. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 A to dostanie używanego statora do tego moto to jest taki dramat ? Do tego jakiś poprawnie działający nowy regler na 5 kabli i wio . https://pl.aliexpress.com/item/Motorcycle-Ignition-Magneto-Stator-Coil-for-Triumph-Speed-Triple-955-Sprint-ST-955-RS-955-Magneto/32918546280.html Po założeniu statora od razu zmierz zmienne 3 fazowe na wyjściu i potem kontroluj , nawet codziennie , jak przez tydzień nic się nie zmieni to kontroluj co tydzień , po dwóch miesiącach bez zmian bedziesz mógł darować sobie kontrole . No i woltomierz zamontuj , najtańszy 6,5zł :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 A to dostanie używanego statora do tego moto to jest taki dramat ? Do tego jakiś poprawnie działający nowy regler na 5 kabli i wio . https://pl.aliexpress.com/item/Motorcycle-Ignition-Magneto-Stator-Coil-for-Triumph-Speed-Triple-955-Sprint-ST-955-RS-955-Magneto/32918546280.html Po założeniu statora od razu zmierz zmienne 3 fazowe na wyjściu i potem kontroluj , nawet codziennie , jak przez tydzień nic się nie zmieni to kontroluj co tydzień , po dwóch miesiącach bez zmian bedziesz mógł darować sobie kontrole . No i woltomierz zamontuj , najtańszy 6,5zł :DAktualnie na Allegro jest jeden stator do mojego motocykla Widziałem te statory na Ali i tez rozważałem zakup takiego. Póki co dziś wysyłam do ponownego przewinięcia. Zamówię tez nowy regulator na 5 przewodów. Zrobię pomiary według poradnika i będę wrzucać info jak to wygląda. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) W większości te regulatory mają wyjścia na dwie kostki (3 piny żółte kable i po dwa piny na kabel czerowny i kabel czarny) U mnie kostka wygląda tak (ktoś już zmodyfikował przewody pod regulator bo dwa czerwone są ze sobą połączone i tak samo z czarnymi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk PrPrawdopodobnie przyczyną upalenia prawie całego altka jest podpięcie RÓWNOLEGŁE dodatkowego odbiornika /przypuszczam aku/ co spowodowało zwarcie na uzwojeniach, poza tym proponuję dokładnie przejrzenie instalki T. gdyż może być tam jeszcze wiele ,,niespodzianek,,..Pomyśl na przeniesieniu regla w inne miejsce aby miał lepsze chłodzenie, do wymiany cała linia ładowania, żadnych kostek tylko porządne luty/nawet na wejściu do regla/ i oczywiście grubsze kable/teflony od samych wyjść uzwojeń.Nie kupuj chińszczyzny tylko sprawdzone rzeczy/altek - przewijka u Gywera - gość zna się na rzeczy - mam od Niego altek - regler ducati energia lub tourmax - prąd zwarcia około 60A a nie chińskie 30A. Edytowane 12 Września 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 A to dostanie używanego statora do tego moto to jest taki dramat ? Do tego jakiś poprawnie działający nowy regler na 5 kabli i wio . https://pl.aliexpress.com/item/Motorcycle-Ignition-Magneto-Stator-Coil-for-Triumph-Speed-Triple-955-Sprint-ST-955-RS-955-Magneto/32918546280.html To jest chińszczyzna. Angole na grupie właścicieli fajerów w większości kupują właśnie takie i one oczywiście padają po pewnym czasie, co jest uważane za normę. Wtedy kupują kolejny i tak dalej. Jeden nawet ostatnio pokusił się o sprawdzenie napięcia międzyfazowego w takim chinolu i wyszło mu 12v podczas gdy fabryczne altki dają 19v a przewinięte o Gywera nawet 25v. Później się okazało że ten chinol miał całkowitą średnicę o 3mm mniejszą od fabrycznego, co oznacza mniej zwojów. Podsumowując nie polecam :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) FL Otwórz tę stronę : https://pl.aliexpress.com/item/Motorcycle-Ignition-Magneto-Stator-Coil-for-Triumph-Speed-Triple-955-Sprint-ST-955-RS-955-Magneto/32918546280.html i zobacz czym są przewiązane kable/osłony wchodzące w uzwojenia : nitka, drucik czy coś jeszcze.. .jak to zachowa się w gorącej, wirującej mgle olejowej, a może to pozostałość po montażu której nie usunięto...a lakieru na drutach jakoś nie widzę...weź obejrzyj sobie jak wygląda ori altek hondy/uzwojenia... :) Obejrzyj i najlepiej poczytaj cały wątek dotyczący T... http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/162156-regulator-napiecia-triumph-podlaczenie-zamiennika/page-3 Edytowane 12 Września 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 To jest chińszczyzna. Angole na grupie właścicieli fajerów w większości kupują właśnie takie i one oczywiście padają po pewnym czasie, co jest uważane za normę. Wtedy kupują kolejny i tak dalej. Jeden nawet ostatnio pokusił się o sprawdzenie napięcia międzyfazowego w takim chinolu i wyszło mu 12v podczas gdy fabryczne altki dają 19v a przewinięte o Gywera nawet 25v. Później się okazało że ten chinol miał całkowitą średnicę o 3mm mniejszą od fabrycznego, co oznacza mniej zwojów. Podsumowując nie polecam :)No to wypada poszukać regulatora - przetwornicy (nie reduktora tyrystorowego) , są aplikacje przetwarzające w szerokim zakresie napięć i prądów tylko nie wiem czy dostępne w łatwej w aplikacji obudowie z 5 zlączami . Pomiary zwykłym miernikiem czegoś co obcina sinus napięcia nie mają sensu. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.