Złoty Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Co do swiec to uwazam tak jak MlodyWilk22.NGK sa teraz takim dziadostwem ze glowa mala lepiej kupic denso! Nie raz mialem doczynienia ze ngk ktore po sezonie nadawaly sie na zlom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 ngk ktore po sezonie nadawaly sie na zlom A ile kkm w sezonie ;) Zrobiłem na NGK 90 kkm , i w sezonie letnim nie miałem powodów do narzekań . Z drugiej strony , w świetle tego co przeczytałem w tym temacie o irydówkach , problemy z odpalaniem w niskich temperaturach (zima) były pewnie spowodowane świecami . U mnie miały jeszcze gorzej , bo uzywam zimnych świec CR10EK . Być moze opinia o olejakach , trudnościach z odpaleniem , legnie w gruzy po zmianie świec na irydowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 A ty Yuby jakich używasz w swojej VTR'ce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 A ile kkm w sezonie ;) U mnie praktycznie 0km :) Chciałem zmienic stare NGK które były w motcyklu jak go już kupiłem. Włozyłem nowe NGK i motocykl stracił dół. w ogóle jakoś dziwnie pracował. Swiece były dobrze wygrzane... Na starych NGK zamontowanych w miemcowni silnik pracował bez zastrzeżen. Niektórzy twierdza ze trzeba dobrze trafic i dodatkowo patrzec czy na pudełku pisze MADE IN CHINA czy tam TAIWAN. Ja to mam gdzies :icon_exclaim: Zamawiam DENSO i motocykl chodzi jak ta lala :biggrin: Koledze jak zamówiłem do ZX-6R DENSO to pytał się co ja mu tam naprawiłem, bo to nie ten motocykl jeśli chodzi o zapalanie i niskie obroty... Ja na swoich zwykłych DENSO mam nalatane już 2 sezony i wiem, ze na wiosenke odpali mi spokojnie na nich bez problemu. A irydówki to dopiero bedzie jazda :) Ps. Irydówki NGK mogą byc całkiem niezłej jakości jak koledzy piszą bo to jest juz wyzsza szkoła jazdy podczas produkcji wiec produkują je pewnie tylko w porządnych fabrykach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 U mnie w rm 250 irydówka padła po 3 godzinach jazdy. Na iskrze jeżdżę 6 tydzień. Do tego na irydzie nie chciał mi się wkręcać na obroty. Świeca była dobrana wg. katalogu. Nie polecam do crossów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 U mnie w rm 250 irydówka padła po 3 godzinach jazdy. Na iskrze jeżdżę 6 tydzień. Do tego na irydzie nie chciał mi się wkręcać na obroty. Świeca była dobrana wg. katalogu. Nie polecam do crossów. Mówisz o polskiej ISKRZE? Czy dobrze Cię zrozumiałem? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Tak baba Polska iskra produkuje niezłe świece. Szczególnie dobrze sprawuja sie w 2T. NGK padaja jak muchy a polska iskra smiga;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Tak baba Polska iskra produkuje niezłe świece. Szczególnie dobrze sprawuja sie w 2T. NGK padaja jak muchy a polska iskra smiga;) Zgadzam się z tą opinią - w mojej ETZ 251 iskry wytrzymywały znacznie dłużej niż NGK i sprawowały sie naprawdę dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Też mogę potwierdzić zdanie co do 2T, tylko iskra, ewentualnie przedpotopowy isolator lub bosch ;-) Co do zwykłych w 4T, to właśnie przejechałem się na DENSO, padły jak NGK w 2T, ale i tak najbardziej rewelacyjne były świece OKO power, po przepałowaniu FZRy z 3/4 świec zniknęły wewnętrzne elektrody-stopiły się (!). Jeśli faktycznie irydowe nie są tak czułe na gaszenie zimnego silnika, czy jazdę na ssaniu to chyba warto aczkolwiek nie miałem z nimi styczności, jeśli to prawda to chyba wiem już co zamówię na ten sezon :) A miał może ktoś styczność z zapalarkami platynowymi? Edytowane 31 Stycznia 2009 przez WSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 a jak sie spisuja w singlach? np takich jak moj 650 4T? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Yago jak wiesz single to cieżka sprawa;] bo ze tak powiem niema zjawiska pociagniecia niepalacego garnka przez 2 tłok(czyli nastepnej szansy dla swiecy). Najlepiej do singla kupić sobie odrazu 2 ciepłoty świec jedna zalecana przez producenta druga cieplejszą. Swiece irydowe maja wyższa trwałosć ale i te da sie zalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 W singlach 4T też się spisuje jest to bardzo opłacalny wydatek gdy jedyną możliwością rozruchu jest kopniak. Miałem okazję porównać 2 zwykłe NGK i Irydową Denso na padającej cewce zasilającej zapłon, na irydowej dało się dużo dłużej pojeździć, silnik nie gasł tak na wolnych i nie zalewał się. Przy normalnie pracującej instalacji różnica już nie jest tak drastyczna ale jak napisałem do moto palonego z kopa opłaca się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 chodzi mi glownie o takie przypadlosci jak nagle zgasniecie na wolnych obrotach lub w przypadku gwaltownego lecz minimalnego dodania gazu gdy silnik pracuje na wolnych obrotach, czy zastosowanie irydowej swiecy jest wstanie to poprawic? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroz Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 ja zainstalowałem irydę NGK przez przypadek. nie chciał mi odpalać przy temperaturze poniżej 5 stopni. po zmianie świec pali bez problemu i to bez ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 2T to inna historia, przy w pełni sprawnym silniku Irydowe świece sprawdzają się dobrze, przy silniku na wykończeniu po montażu naszych polskich Iskr silnik jeszcze chwilę pojeździ. W motocyklach montuję NGK zwykłe, irydowe i platynowe (takie jak zaleca producent) Podczas normalnej eksploatacji zwykłe NGK wytrzymują 18kkm, irydowe 30kkm, a platynowe (ponoć tyle samo co irydowe a nawet dłużej). Odnośnie świec to zależy kto na jakie trafi, kiedyś kilkakrotnie trafiłem na Denso które niestety po kilku godzinach pracy dostały przebicia wewnętrznego, wszystko zależy od szczęścia. Na temat irydowych NGK i Denso złego słowa nie mogę powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.