Skocz do zawartości

Klas500

Forumowicze
  • Postów

    1050
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Klas500 w dniu 17 Lipca 2011

Użytkownicy przyznają Klas500 punkty reputacji!

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    dolnośląskie

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph Tiger 1050
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    33003694
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Klas500

MOTONITA - miejski lanser

MOTONITA - miejski lanser (24/46)

26

Reputacja

  1. A nie ma w okolicy innych stacji diagnostycznych? Skoro diagnosta nie jest w stanie wystawić odpowiednich dokumentów potwierdzających badanie techniczne to nie powinien również pobrać za nie opłaty.
  2. Nic dodać nic ująć … może poza jednym: facet ma w głębokim poważaniu fakt że z powodu nie przerejestrowania pojazdu Ty jako były właściciel masz kłopoty i masz się nim przejmować i na dodatek się podkładać? Oczywiście zrobisz jak zechcesz ale pamiętaj starą prawdę: kto ma miękkie serce to musi mieć twardą dupę.
  3. W pierwszym poście napisał że zapłacił za całość 450 zł co sugeruje że 150 to koszt samych uszczelniaczy - nawet bez oleju o czym pisze później (olej 30 zł).
  4. Ja tam widzę dokładnie to sam - czyli nic.
  5. Zaraz zaraz…. a te uszczelniacze to jakaś limitowana wersja czy co że 150 zł kosztowały?
  6. Skoro w zeszłym roku byłeś na przeglądzie to w tym roku i tak trzeba zrobić nowy przegląd bo jest on ważny rok. Idź więc go zrób, przerejestruj moto i po sprawie.
  7. Spośród czterech wspomnianych propozycji, biorąc pod uwagę przeznaczenie sprzętu oraz gabaryty kierownika moim faworytem byłby DL, a na drugim miejscu Versys.
  8. Wszystko zależy od tego o ile jest starsze i w jakim stanie. Powiem więcej - często gdy dużo starsze to i wiele droższe :rolleyes:
  9. obawiam się że jednostkowe są w tym przypadku w miarę normalne zachowania :D
  10. Myślę, że każda z osób pytających do tej pory w tym temacie prezent już wybrała i nie czekała latami lub miesiącami na tę podpowiedź :biggrin:
  11. Za to w trasie zdecydowanie lepszy. ( 800 Triumpha od 800 BMW).
  12. Nie wiem gdzie widziałeś agresję. Nie wyzywałem, nie przeklinałem jak niektórzy, nie obrażałem. Stwierdziłem że to co piszesz jest bzdurą i nadal to podtrzymuję. Bo niby co ma wspólnego z rzeczywistością stwierdzenie że żaden 1050 nie miał centralnej podstawki? Stwierdzenie że ciężko go pogonić powyżej 140 też jest bzdurą i nie zmienia tego fakt że istnieją motocykle zapewniające lepszą ochronę przed wiatrem.
  13. Na pewno wiesz o czym piszesz?! Centralnej podstawki nie miały egzemplarze z pierwszych lat produkcji - później w zasadzie standard. Ciężko pogonić powyżej 140 ?! Chyba pomyliłeś z KLE 500 lub Suzuki GS 500. W przypadku Tiger-a 1050 mógłbym się zgodzić gdybyś napisał że mało komfortowo jest powyżej 200.
  14. Ja bym chętnie zawitał do Nietoperka. Może wreszcie trafię na termin w którym dam radę się tam zjawić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...