Jump to content

WSR

Forumowicze
  • Content Count

    627
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About WSR

  • Rank
    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru
  • Birthday 12/28/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    zachodniopomorskie

Osobiste

  • Motocykl
    żwawy oraz niemrawe :)
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.shlka.fora.pl/remont,37/m17-remoncik,1556.html

Recent Profile Visitors

192 profile views
  1. Eee, czyli jak zwykle wyolbrzymiłem przyswojoną wiedzę, dzięki A z BMW to kręcą mnie tylko weterany, chociaż tylko krowa nie zmienia zdania Pozdrawiam!
  2. Dzięki za konkretną odpowiedź! Ogólnie powoli zaczynam rozmyślać nad czymś spokojniejszym (ale nie totalnie ospałym), taką alternatywą, która zrekompensuje braki adrenaliny funem obcowania z maszyną (ale w przeciwieństwie do weteranów dającą się użytkować w trasie), więc zacząłem sobie luźno myśleć o HD, no ale jak się wczytałem, to już nie jest tak kolorowo, odpowiedzią byłoby pewnie EVO, ale łatwiej trafić TC i dlatego o TC pytam. Odnośnie ogarnięcia mechanicznego, to spoko, restauruję stare pojazdy, plus serwisuję i naprawiam wszystko, czym jeżdżę, mechanika i grzebanie to moje drugie życie, mam zaplecze, i jakąś tam kulturę techniczną, no i zerowe doświadczenie z HD, co w tym wypadku jest dodatkowo kuszące :D. Jak siadam na sprzęt to robię po dalszej okolicy pętle od 140 do 300 km, głownie wojewódzkie i krajówki (byle były zakręty i ładne widoki), turystyki jako takiej nie uprawiam, ale kiedyś bym chciał. A pytałem o TC głownie ze względu na obawy przed awaryjnością, czy można (trzeba) to zrobić tak aby cieszyć się jazdą i nie mieć z tyłu głowy dzwoneczka, że zaraz coś klęknie, bo to żadna radocha. Głownie zależy mi na bezawaryjności i pewności sprzętu, ew. jeśli są to wyeliminowaniu wad fabrycznych.
  3. Usztywnieni tylko spawaniem? Można to w jakiś cywilizowany sposób zrobić? Rozumiem, że kupując TC najlepiej zdjąć pompę oleju sprawdzić luzy wału, zmienić rozrząd, a potem wybrać dalszą ścieżkę postępowania?
  4. Dzięki za odpowiedź!!! Ale to mnie trochę rozbroiło. czyli, że najpierw skopali trochę, później jeszcze bardziej? : > Jak przerobić i dlaczego mnie nie stać?
  5. Witajcie, może uda mi się poszerzyć wiedzę, zanim forum umrze na dobre Z ciekawości zacząłem dokształcać się w wiedzy z zakresu H-D no i jestem ciekaw jak to jest z tym TC. Poczytałem tu, poczytałem na anglojęzycznych stronach i patrząc na potencjalne awarie nie jestem zbyt optymistycznie nastawiony, mam więc kilka pytań: 1. czy od któregoś modelu/rocznika został poprawiony/rozwiązany problem wału? 2. dlaczego przeszli z łańcucha zębatego na rolkowy przy napędzie wałków, to lepiej czy gorzej? 3. czy są modele późniejsze, które nie mają wałków wyrównoważających? Jeśli tak to które? Dyny? RK? 4. co ze sprzętami CVO i innymi z dużą pojemnością, czy te silniki są wytrzymalsze w stosunku do początkowych wersji 1450? 5. po 2002 zmienili dostawcę łożysk na podobno gorszego, czy dalej jest to samo, czy może jeszcze gorzej? 6. czy można zapobiec awarii wału, czy ktoś w Polsce jest w stanie taki wał naprawić trwale (Dormar?) i co trzeba byłoby zrobić aby ten silnik był na prawdę godny zaufania? Dzięki za wszelkie sugestie!
  6. Typowy objaw za małego luzu zaworowego (o ile nie ma tam hydrauliki).
  7. Shwalbe KR51/2 (już z silnikiem jak w S51) tylko to 50 i do tego youngtimer, ale można tuningować.
  8. Pogorszy w odczuwalny sposób.
  9. Mógłbyś próbować zarejestrować go w Polsce na zabytek, ale wtedy byłyby ko0mplikacje z próbą wywiezienia za granicę, choć nie niemożliwe.
  10. Dzięki, tez popatrzę, jak ktoś ma jakieś typy jeszcze to jestem otwarty. Szczerze, to narobiło się tego od groma.
  11. Hej! Ostatnie kilkanaście lat jeździłem w kombi skórze. Teraz potrzebowałbym jakieś w miarę bezpieczne i uniwersalne texy do miasta i czasem na trasy. Nie interesowałem się tematem dobrych parę lat i widzę, że powstała jakaś nowa polska firma, a jak mogę to wspieram raczej rodzimych producentów i tu pytanie: warto, czy kiła?
  12. Tak, ale docisk styków przy niskich napięciach może być niewystarczający dla założonego obciążenia, czyli może szybciej paść.
  13. Gaźniki powinny chodzić (choć warto wyczyścić, ale póki co ich nie ruszaj), stawiam na świece/przewody WN wymień klub chociaż wyczyść świece, przy odpalaniu jak już załapie gaz dodawaj bardzo delikatnie, jak się nagrzeje powinien łapać lepiej. Typowy objaw w motocyklach, które długo stały (nieraz wystarczy zima) silnik gubi iskrę i się przylewa, ledwo chodzi i słabo reaguje na gaz. Przeważnie pomaga nagrzanie i porządne przepalenie w trasie.
  14. Nie polecam druciarstwa, ale na szybko można mydłem, są też epoksydowe kleje do zbiorników. Najlepiej pospawać i potem pocynować.
×
×
  • Create New...