Jump to content

MłodyWilk22

Forumowicze
  • Content Count

    1,102
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

MłodyWilk22 last won the day on May 13

MłodyWilk22 had the most liked content!

Community Reputation

16 Neutralny

About MłodyWilk22

  • Rank
    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem
  • Birthday 06/13/1982

Informacje profilowe

  • I like
    Motocykle, komputery, elektrotechnika
  • Skąd
    Polkowice

Osobiste

  • Motocykl
    Hayabusa
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1414465
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/MlodyWilk22/

Recent Profile Visitors

268 profile views
  1. Robiłeś pomiary ciśnienia sprężania wraz z próbą olejową? To by też coś powiedziało stanie dołu...
  2. Wręcz przeciwnie - posłuchałeś rad kolegów i sam sobie naprawiłeś motocykl
  3. Mikro-wyłącznik krańcowy przy klamce sprzęgła - chyba o to koledze chodziło 2 kabelki do niego dochodzą, przykręcany jest od spodu klamki...
  4. Po myjni przekaźnik raczej się nie uszkodził Raczej cos w ścieżce obwodu zezwolenia na jego sterowanie. Także niestety schemat w ręce i rozpinać po kolei wtyczki i szukać gdzie nie ma przejścia.
  5. Zagrzej silnik i odkręć korek. Zobaczy co dzieje się na wolnych a potem przy przegazówce. Kopci, dmucha, śmierdzi spalinami. Później zrób to samo zakrywając otwór ręką i zobacz czy faktycznie jest duże ciśnienie. Jak sprawdzić odmę - trzeba serwisówkę przestudiować bo ja osobiście nie znam tego motocykla.
  6. Jak kolega wyżej radzi - posprawdzać trzeba odmę, bo jak za dobrze doszczelnisz a jest duże ciśnienie to zaraz inne uszczelnienie wydmucha. Sprawdzałeś czy faktycznie po odkręceniu korka mocno dmucha? Czuć spalinami?
  7. Panowie z szarpiącą dwójką spotkałem się nie raz, ale u tego pacjenta ten przypadek jest trochę dziwaczny. Otóż tutaj po wbiciu dwójki i spokojnym przyspieszaniu jest wszystko ok natomiast przy mocniejszym dodaniu gazu nawet przy niskich obrotach następuje jedno-jedyne szarpniecie i później można jeździć i kręcić do odciny ile wlezie i nic się wiecej nie dzieje. Na reszcie biegów oczywiście wszystko cacy. Spotkał się ktoś z Was z takimi objawami? Jakieś podejrzenia?
  8. Tu raczej nie chodzi o długie grzanie tylko o złe ustawienie gaźnika. Zazwyczaj to jest tak że już na lekko ciepłym silniku można zrzucić ssanie i rozpoczynać spokojną jazdę. A u Ciebie wychodzi na to że silnik musi być już gorący żeby zrzucić ssanie, więc to wina ustawień a nie rozgrzewania. 2 max 3 minuty pracy na ssaniu gdzie i tak powinno się powoli je wsuwać i można ruszać - tak to powinno działać. A w lato to w ogóle powinno się udać silnik odpalić bez ssania...
  9. Nie za bardzo rozumie pytanie Za napięcie łańcucha odpowiada sprawny napinacz i jeśli łańcuch będzie nowy to on się będzie o to martwil a Ty masz problem z glowy
  10. No to czekamy na info co ze zużyciem oleum
  11. Na to wychodzi... Duzo tez powie wysuniecie napinacza. Ale te objawy o których piszesz miałeś tez przed zaglądaniem do zaworów?
  12. No ale glebe zaliczyłeś, bo co? Nie miałeś hamulców czy jak?
  13. Ale czy tak miałeś przed zaglądaniem do zaworów? Bo jeśli nie to sprawdziłbym jeszcze raz ustawienie rozrządu na znakach...
  14. No to jak zostały zrobione luzy to teraz trzeba iść za ciosem i zrobić gaźnik Zacząć od skladu mieszanki...
×
×
  • Create New...