Jump to content

MłodyWilk22

Forumowicze
  • Content Count

    1,148
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

MłodyWilk22 last won the day on August 18 2020

MłodyWilk22 had the most liked content!

Community Reputation

19 Neutralny

About MłodyWilk22

  • Rank
    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem
  • Birthday 06/13/1982

Informacje profilowe

  • I like
    Motocykle, komputery, elektrotechnika
  • Skąd
    Polkowice

Osobiste

  • Motocykl
    Hayabusa
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1414465
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/MlodyWilk22/

Recent Profile Visitors

452 profile views
  1. Sam sobie odpowiedziałeś... Podstawowy serwis się kłania: świece, gaźniki a i do zaworów wypadałoby zajrzeć....
  2. no trzeba to sprawdzić, ale duże prawdopodobieństwo uszkodzenia licznika skoro się nawet nie testuje... moze jakiś lut puścił i jest szansa uratowania...
  3. zerknij na wiązkę czy gdzieś nie przetarta... najlepiej trzeba by było wszystkie jej przewody sprawdzić na ciągłość, przejście... bo z zewnątrz może nie być widać...
  4. kluczowe pytanie od kiedy/w jakich okolicznościach zaczeło tak się dziać?
  5. Szału to z kompresją nie ma... Ile ma być min. wedlug serwisówki? Złej baletnicy to i wydech będzie przeszkadzal...
  6. Może ktoś po prostu zapomniał go podpiąć po serwisie gaźników. W F4I (wtrysk) ma on duże znaczenie a przy gaźniku niewielkie Podepnij i zobacz czy jest różnica...
  7. Bez problemu... Żeby wyciągnąć sprężynę po prostu musisz rozpiąć zawór. Tylko pamiętaj że wtedy na tym cylindrze tłok w gmp bo inaczej zawór po rozpięciu może wpaść do cylindra i wtedy już bez zrzucenia głowicy się nie obejdzie ps. to chrupnięcie niczego dobrego nie wróży i raczej nie jest to sprężyna...
  8. spróbuj podmienić miedzy sobą cewki zapłonowe jeśli się da... Bo nie wiem jak to tam jest zrobione.
  9. Odpal zimny silnik i co chwile kontroluj ręką przy jakiej temp silnika(wskaźnik temp) chłodnica zacznie robić się ciepła - to będzie odpowiedź czy w ogóle układ małego obiegu działa i do jakiej temperatury czy też może już od samego początku układ jest otwarty na duży obieg. ps. Co do wżerów i odkształceń to mi chodzi bardziej o wew. powierzchnie obudowy do której montujesz termostat...
  10. na odległość to se można... Ale mi coś to dalej wygląda gaźnik...
  11. Mi to coś nie pasuje... Skoro przykrycie chłodnicy daje efekt to ewidentnie ciepło ucieka przez chłodnice czyli otworzony jest duży obieg. Jeśli bedziesz miał na trasie w te zimne dni 50st na silniku i zatrzymasz się to chłodnica zapewne będzie miała tę samą temp czyli bedzie mocno ciepła bo nie działa mały obieg. Jeśli termostaty sprawne to trzeba się przyjrzeć powierzchnią z którymi pracuje termostat. Może są jakieś odkształcenia, wżery? Już podczas rozgrzewania silnika na postoju po kontroli ciepła na chłodnicy można zaobserwować przy jakiej temp. silnika otwiera się duży obieg. To będzie cenna wskazówka...
  12. Pozostaje pomiar kompresji... Ps. Co to za mechanik, że nie potrafi tematu do końca doprowadzić i wykłada się na prostej 125...
  13. podstawowy serwis się kłania - zawory, rozrząd, gaźniki, świece, filtry
  14. Albo łańcuch masz mega rozciągnięty albo walnełeś się o ząbek. Bo znaki nie grają i koła wałków rozrządu się spóźniają... nawet napisy IN i EX na kołach masz po skosie. To drugie koło choć z daleka widac, ale coś mi się zdaje że znowu o ząb do przodu...
  15. stuka na zimnym, na ciepłym silniku? Nasila się wraz ze wzrostem temperatury silnika?
×
×
  • Create New...