Jump to content

MłodyWilk22

Forumowicze
  • Content Count

    1,059
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

MłodyWilk22 last won the day on September 11 2019

MłodyWilk22 had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutralny

About MłodyWilk22

  • Rank
    MOTONITA - miejski lanser
  • Birthday 06/13/1982

Informacje profilowe

  • I like
    Motocykle, komputery, elektrotechnika
  • Skąd
    Polkowice

Osobiste

  • Motocykl
    Hayabusa
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1414465
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/MlodyWilk22/

Recent Profile Visitors

194 profile views
  1. Uszczelniacze zaworowe wymieniłes tez?
  2. A nie lepiej podjechac do pierwszego lepszego oponiarza niech przyłoży pneumata? A później dokrecic juz z czuciem zeby do domu dojechac...
  3. I tak ściągasz głowice to wtedy sobie wszystko dokładnie obejrzysz i pomierzysz, bo w silniku może być niezła banglezja...
  4. A może siedzi tam TRE tylko nie wiesz No chyba że masz go od nowości...
  5. Mam dokładnie to samo TRE, ale wtedy było trochę droższe Pasuje do wszystkich gixów, także będzie na bank pasować też do twojego.
  6. Każde Suzuki na wtrysku dławione jest przez producenta w identyczny sposób, wiec zachowanie będzie podobne. Testowałem TRE też na innej Hayce na GSXR1000 oraz na SV1000, ale jeśli chodzi o szarpanie to moim zdaniem na modelach SV robi to największa robotę. Poprawienie reakcji na gaz i zwiekszenie płynności porównywalne
  7. Jak nie masz suzuki i nie testowałeś TRE to nie zrozumiesz Ale postaram sie wytłumaczyć: wjeżdżaszeżdżasz sobie Hayką w deszcz na rondo np na 2 biegu dodajesz, dodajesz gaz a ten gaz jest jak nie na lince tylko jak na gumce od majtek. Otóż silnik wysokoobrotowy z opóźnionym zapłonem owszem jest słabszy a jest też bardzo niestabilny, mało precyzyjny a do tego efektem powyższych potrafi mu się czknąć/szarpnąć. Po odblokowaniu silnik jest mocniejszy ale kultura pracy sie poprawia a dozowalnośc jest płynna. Dlatego dla kogoś kto dobrze zna swój motocykl taki motocykl jest dużo bardziej bezpieczny.
  8. Tego sie nie wyłacza! Nawet w deszcz motocykl jest bardziej bezpieczny bo nie szarpie i gaz jest bardziej dozowalny. A wyłacznik to same kłopoty - nie jest odporny na zalania a kabel potrafi sie przegrzac, oderwac od wyłacznika itp Bierz zwykły. Mam go juz kilka lat i działa super. Kumple tez na nim śmigają. A widzę że dalej jest sprzedawny przez tego samego goscia w niezmienionej sprawdzonej formie. Także bierz ten czarny podstawowy za 99zeta który nie ma żadnych wystajacych kabelków gdzie wtyczki są zatopione przelotowo i będzie Pan zadowolony
  9. To nie jest zaden tuning tylko usuniecie fabrycznej nieudolnej blokady producenta. Silnik sie oddławia, lepiej ciagnie od dołu i znikaja szarpniecia. Negatywów brak. No chyba ze ktos ma fabryczny wyświetlacz to po zapieciu dowolnego biegu cały czas pokazuje 5-tkę. U mnie TRE siedzi juz z dobre 7-8 lat - najlepiej wydane 100zł Podnosisz bak rozpinasz jedną kostkę wpinasz w nią obustronnie TRE i cieszysz sie nową kulturą pracy silnika - bez szarpnięc, czysto i zdecydowanie a zarazem płynnie oddawana moc.
  10. Ustaw wszystko na znakach, wykreć świece, obróć delikatnie wałem 2x360st i sprawdź czy znaki sie zgadzają. Zwróc uwagę czy kręcenie idzie gładko bez oporów. Jak tak to rozrząd OK i nie kombinuj ze rzadnymi stopniami Ale jak to czytam to na razie bazujemy na teorii sprzedającego czyli na niczym. Skoro nie ma komprechy bo nie ma nawet co mierzyć, to chyba nasuwa się inna teoria - nie bez powodu motocykl był na sprzedaż...
  11. Uuuu kolega raczkuje Masz 16 zaworów i pod każdą szklanką płytka może mieć inną grubość... Mierzysz luzy, demontujesz i mierzysz płytki i dopiero zaczynasz zabawę z żonglowaniem nimi i kupowaniem...
  12. Z tego co pamiętam jak robiłem ostatnio CBR 600 F4I to tam na pierwszy montaż szły właśnie irydy...
  13. MłodyWilk22

    Opinie o 1200 RT

    To tak jak z banditem. Olejak tłuk sie do znudzenia, ale normy emisji spalin zrobiły swoje, trzeba było dołożyć wtrysk i ciecz i olejaki odchodzą niestety do historii. Tak czy siak moim zdaniem wstępne rozgrzanie silnika jest OK i jak widać na przykładzie mojej Hayki ktòra przez 12 lat i 45kkm mojego użytkowania tak właśnie jest obsługiwana silnikowi nie szkodzi. Ja po prostu odpalam sprzęta i idę się ubierać. I nie czekam nigdy czy już wskazòwka wskazuje optymalną temp roboczą, ale zazwyczaj tak jest - silnik widać ma kròtki obieg i szybko łapie temp. A rozopoczynanie jazdy na jeszcze zimnym silniku też jest OK pod warunkiem że ma się tego pełną świadomość i operuje się manetką delikatnie. Jedno jest pewne - silnik przed rozpoczęciem jazdy powinien popracować minimum te 2-3 minutki. A dalej to jak kto lubi
×
×
  • Create New...