Skocz do zawartości

krajos3

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wąbrzeźno

Osiągnięcia krajos3

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. witam Spod pokrywy zaworów miałem wyciek i postanowiłem wymienić uszczelkę. Po zdjęciu pokrywy zwróciłem uwagę na zawory membranowe znajdujące się pokrywie. Pozycja w jakiej się znajdują powoduje że jak wdmuchuje powietrze to zawór się otwiera a gdy wciągam powietrze to zawór się zamyka. W serwisowe nie znalazłem zdjęcia ani opisu dotyczącego położenia tego zaworu. Jedynie znalazłem w necie schemat na aukcji pokrywy zaworów. Z tego zdjęcia wynika, że położenia moich zaworów było prawidłowe. Przy wyższym ciśnieniu w silniku zawór się zamyka. Chyba powinien się otwierać.
  2. masz racje czy gdy kręcę magnetem w prawo czy w zmienia kąt zawsze w ta samą stronę.
  3. Czy jeśli założyłbym stator odwrotnie tzn. obrócił go o 180 stopni, wtedy będzie teoretycznie założony w odpowiednim kierunku. Czy to powinno rozwiązać problem zbyt późnego zapłonu?
  4. witam w moim motocyklu (tj. husqvarana) jest zamontowany zapłon od kx 250 https://gmoto.pl/stator-iskr-modul-cewka-suzuki-rm250-kawasaki-kx,215709.html?gclid=CjwKCAjwrpOiBhBVEiwA_473dF2Lx8uB_7cdFqImyQ6-JLMozusM65aNTxmQ_WVlEdZApqijBL7AKxoCxAYQAvD_BwE . W kawasaki zapłon jest zamontowany z lewej strony silnika, w husqvarnie natomiast z prawej strony. Motocykl ma problem z wkręceniem się powyżej 5000 obrotów/min. Jak zauważyłem na lampie stroboskopowej zapłon jest opóźniany w miarę zwiększania obrotów, a powinien być przyspieszany. Czy zmiana samego modułu od husqvarny pomoże?
  5. okazało się że listki od membrany były pęknięte
  6. Witam. Problem z odpaleniem Husqvarny cr 250. A mianowicie rozleciał się zawór membranowy, wymieniłem listki. Brak jakiegokolwiek prześwitu gdy go biorę pod światło. Ogólnie silnik po r jużemoncie, kompresja bardzo dużą. Zaobserwowałem że świeca nawet na ssaniu jest sucha. Gdy zdjąłem wydech i świece i kopałem kopke to widac że paliwo idzie w wydech gdy tłok idzie w dół. Z otworu na świece nie widać żeby paliwo leciało.
  7. witam czy ktos stosował tłok namura? Mam problem z ustaleniem który pirsciań jest górny a który dolny. W instrkcji jest napisane że pierscienie są inaczej oznakowane. W paczce pierscie sa tak samo oznakowane. Może nie ma znaczenia który jest u góry a który na dole?
  8. Niby silnik pracował ok do czasu awarii. Poprzedni właściciel zrobił około 10 h wcześniej nowy tłok, ja przejeździłem może z 2 h. I podczas ostatniego wyjazdu wypadł uszczelniacz wału od strony magneta, przez skrzynie korbową dostał się bród z magneta i tłok się zatarł. I zastanawiam się co mogło być przyczyną wyplucia uszczelniacza.
  9. już nie wiem co może być źle policzone. Średnica cylindra wynosi 67,4 mm, wysokość od DMP do górnej krawędzi cylindra bez uszczelki 72,4 mm. Co daje pojemność 258 ccm. Pojemność głowicy wynosi 16 ccm (wstrzyknąłem płyn chłodniczy strzykawka z wkręconą świecą). Przyjmując uszczelkę 0,6 mm objętość uszczelki wynosi 2,13 ccm. objętość DMP = 258+16+2,13=276,13 objętość GMP = 16+2,13=18,13 276,13/18,13 = 15,2 Co jest źle policzone? Denko tłoka jest proste. Myślalem że może tu jest błąd ale przeglądając Internet to tłoki są z prostym denkiem.
  10. fabryczną wartość wziąłem jeśli chodzi o skok tłoka. 72 mm średnia jest niefabryczna tzn. po szlifie 67,4. pozostałe parametry zmierzone. Dziwna sytuacja bo squish oryginalny wynosi 1,4 mm. Czyli gdybym zastosował uszczelke o takiej grubości to squish wyszedł by znacznie większy. ale co w tej sytuacji zrobić? Dać głowice do obrobienia żeby zwiększyć pojemność głowicy i odprężyć silnik czy zastosować uszczelkę o grubości 4 mm.
  11. witam składam górę husqvarny cr 250 i żeby wszystko było ok postanowiłem obliczyć stopień sprężania. Z moich obliczeń wyszło 12:1 przy zastosowaniu uszczelki 0,6 mm. Seryjnie stopień sprężania wynosił 8,4:1. Więc jest strasznie duża różnica. pojemność cylindra 256 cm3 pojemność squish 4,99 cm3 pojemność uszczelki 2,13 cm3 pojemność głowicy 16 cm3 z tych danych stopien sprężania wyniósł 12.1:1 Aby uzyskać prawidłowy stopień sprężania musiałbym założyć uszczelkę o grubości 4 mm. Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić. Uszczelki o takiej grubości nie występują. Aha remont góry jest robiony z przez to że podczas jazdy został wypchnięty uszczelniacz wału od strony magneta i spowodowało to że został zaciągnięty bród znajdujący się w tej komorze i tłok się zatarł.
  12. W zestawach naprawczych są łożyska igiełkowe a w mojej kiwaczce sa tylko tulejki i niby się to wszystko obraca ale zastanawiam się czy tak może być czy trzeba zmienić to ułożyskowanie.
  13. witam w husqvarnie cr 250 z 1999 roku rozebrałem kiwaczke zeby ja przesmarować i okazało się że wewnątrz nie ma łożysk igiełkowych tylko tulejki. Czy takie rozwiazanie wystepowalo czy to jakas rzezba?
  14. Witam Mam pytanie odnośnie dysz gaźnikowych wolnych obrotów. Czy stosując dysze główna w miejsce dyszy wolnych obrotów o tym samym rozmiarze tj. np 045, będzie różnica w pracy silnika. Ostatnio zauważyłem ze w moim gaźniku jest dysza główna o rozmiarze 045 w miejscu dyszy wolnych obrotów. Z serwisowi motocykla ze dysza wolnych obrotów może być 035,040 i 045. Już zamówiłem dysze wolnych obrotów ale jestem ciekaw czy cos się zmieni. Kos miał taki przypadek?
  15. po wyczyszczeniu moto odpaliło. dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...