Skocz do zawartości

Raczek_6

Forumowicze
  • Postów

    610
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Wszystko co z 2-ma kołami związane.
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Raczek_6

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

0

Reputacja

  1. http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=1...lnik&bid=111634 Larsson, inter-motors ...
  2. Chodziło mi o europejskie wersje Yamahy XJ. Maximy z tego co pamiętam były 550,600,650,700,750 oraz 900. Przynajmniej takie widziałem.
  3. Najszybciej zakupisz w USA przez: http://www.bikebandit.com/ ewentualnie mając numer części możesz próbować zamówić w PL. Przynajmniej takie informacje uzyskałem kiedyś w salonie Yamaha. Nie zamawiają manuali z częściami bo nie jest to dla nich opłacalne. A przy zamawianiu części powinieneś zaznaczyć że to model z USA. Spotkałem się ze zwykłym XJ700 Maxim, ale tam są po 2 zawory. Żadne części z wersji EU nie pasowały po za filtrem oleju (wkładem).
  4. 928 za zestaw przy obecnym kursie Euro to sporo. W 2009 roku, taki zestaw kosztował 850PLN. Jak wymiana to tylko zestaw 2 tryby + wodzik, przy okazji sprawdź tzw pamiętnik (wałek, wybierak biegu). Po za tym nowe tryby mają inny kształt (poprawiony) i są dodatkowo wzmocnione. Niestety stare tryby (sprzęgła kłowe) mogły się nie równo zużyć, co będzie skutkowało szybszym zużyciem nowego elementu. Jest firma która zajmuje się regeneracją tych sprzęgiełek, koszt około 300PLN + wodzik. Jednak może być to regeneracja na chwilę. Po wymianie w.w. elementów jest spokój z 2-ką na długi czas.
  5. Może się przydać na przyszłość: http://www.larsson.pl/ jest tam dobór po oryginalnych przełożeniach ...
  6. Dobre Crash-pady to nie tylko odpowiednie tworzywo i śruba ale także odpowiednia konstrukcja żeby nie pękł po upadku.
  7. Jeśli chodzi o filtry powietrza to lepsze są Meiwa. Jeśli chodzi o oleju to do Yamahy tylko oryginał, K&N lub ewentualnie Meiwa.
  8. Nie można, niektórzy ścigający się na torze lub 1/4 mili wyciągają. Objaw calyf z dróg dostaje siedo gaźników i cylindrów, niszcząc tuleje i tłoki oraz pierścienie.
  9. Może świece są do wymiany. Oryginalnie są irydowe: http://www.larsson.pl/?c=r&no=MTIwMTE0Mw==&bid=104563 Niestety tanie nie są, wymiana co 30 lub 50 kkm w zależności od kraju. Ewentualnie filtr paliwa zapchany i nie dostaje paliwa: http://www.sklep.motorista.pl/
  10. W 954 masz fajko-cewki, sygnał dochodzi do nich z ECU (które jest pod kanapą, kierowcy pod małą zaślepką), A ECU sygnał dostaje z czujnika położenia wału "CPS" (pod deklem prawa strona). Moim zdaniem to nie iskra. Masz HISS ? Gaśnie dioda po włączeniu zapłonu ? Zapala się i gaśnie FI ? Pompa paliwa działa ? Akumulator dobrze naładowany ?
  11. Nie ma wymiarów, jak robisz sam to coś wymyśl. Ewentualnie: http://www.womet-tech.pl/ http://www.rg-racing.com/
  12. Wlewasz płyn na max do chłodnicy na zimnym silniku i na max do zbiorniczka wyrównawczego. Odpalasz jeździsz, studzisz i sprawdzasz poziom. W miarę nagrzewania może przybywać płynu w zbiorniczku, w miarę studzenia może ubywać płynu ze zbiorniczka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...