Skocz do zawartości

TUNING UKŁADU WYDECHOWEGO


edzio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A to filmik z tej pruby 999

 

http://edzio35.wrzuta.pl/film/2tYV55csVK/

 

Narazie jeszcze nie posiadam żadnego filmika z tłumikiem motocykla Japońskiego z Japoni jedynie co ostatnio robiłem to tłumik końcowy do Subaru Forester hihi-ale jeszcze nie mam filmika.

 

Rysiek chyba naprawdę zadowolony (sądząc po minie) i Janek również :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rysiek chyba naprawdę zadowolony (sądząc po minie) i Janek również :biggrin:

 

Z upływem czasu dziecięce zabawki stają się coraz droższe a miny właścicieli i śmiech Janka bezcenny.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze układ wtryskowy może wprowadzić jedynie nieznaczne korekty, jeśli wydech wpłynie mocno na predkosc gazów wylocie układ zgłupieje i przejdzie na tryb awaryjny. W samochodowych układach wtryskowych taka paranoje wywołuje juz czasem uszkodzenie 1 tłumika;)

 

Sa tez układy które nie maja próbkowania i pracuja w sztywnych mapach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze układ wtryskowy może wprowadzić jedynie nieznaczne korekty, jeśli wydech wpłynie mocno na predkosc gazów wylocie układ zgłupieje i przejdzie na tryb awaryjny. W samochodowych układach wtryskowych taka paranoje wywołuje juz czasem uszkodzenie 1 tłumika;)

 

Sa tez układy które nie maja próbkowania i pracuja w sztywnych mapach.

 

Nie wydaje mi się czy że prędkość gazów ma tak bezpośredni wpływ, pośredni owszem... ... sonda Lambda, odczytuje zawartość tlenu w spalinach i przesyła odpowiedni impuls do komputera, który w pewnym tylko ustalonym zakresie dostraja czas dawkowania wtryskiwacza... I żeby zmusić do przejścia na system awaryjny , trzeba naprawdę mocno podułbać w wydechu i w układzie dolotowym... bo z tego co wiem wielu ludzi w błogiej nieświadomości lata na przelotowych kominach i z filtrem K&N i komputery w ich motocyklach nie sygnalizują trybu awaryjnego... chociaż osiągi ich motocykli prawdopodobnie mogą być nawet mniejsze niż to miao miejsce w oryginale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda poda w usrednieniu napiecie mniejsze od 0,5V cóż jednak gdy komputer pewnch granic nie przekroczy?

 

Większość motocykli jednak nie posiada na naszym kraju sond lambda a większość sond działa w zakresie od 0 do 0,8 Volta i od 0 do 0,4 to stan ubogi a powyżej tej wartości to stan bogaty mieszanki

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wueska mam samochód z kompletnym układem przelotowym, dodatkowo średnica układu jest większa niż oryginalnie i jakimś przedziwnym zbiegiem okoliczności ecu nie przechodzi w tryb awaryjny, nawet obroty nie falują i nic nie głupieje, po Twoim poście normalnie zacząłem się martwić, może mam ecu zepsuty:D

Edytowane przez Deebo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiłem na ten temat całkiem przypadkowo,ale skoro już jestem to chciałbym się dowiedzieć ile mniej więcej kosztowałoby zrobienie wydechu(bez tłumika końcowego) do SUZUKI TL1000S,lub przeróbka w jeden tłumik oryginalnego wydechu??(w standardzie są dwa a ja chciałbym zmienić na jeden)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wieolpunkt, raczej starszy bo to mazda z 94, układ razem z filtrem stożkowym dał odczuwalny wzrost mocy ale bez cudów, pojawiła się też mniej przyjazna charakterystyka bo ok 3500rpm jest dziura, poza tym plus taki że jest cały z nierdzewki więc nie muszę go wymieniać:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wueska mam samochód z kompletnym układem przelotowym, dodatkowo średnica układu jest większa niż oryginalnie i jakimś przedziwnym zbiegiem okoliczności ecu nie przechodzi w tryb awaryjny, nawet obroty nie falują i nic nie głupieje, po Twoim poście normalnie zacząłem się martwić, może mam ecu zepsuty:D

:smile: :flesje: :biggrin:

 

demon2418 Napisano 07.01.2009 - 01:16

Trafiłem na ten temat całkiem przypadkowo,ale skoro już jestem to chciałbym się dowiedzieć ile mniej więcej kosztowałoby zrobienie wydechu(bez tłumika końcowego) do SUZUKI TL1000S,lub przeróbka w jeden tłumik oryginalnego wydechu??(w standardzie są dwa a ja chciałbym zmienić na jeden)

Deebo Napisano 06.01.2009 - 18:45

 

Jak dla mnie nie jest ważne ile by można za to zawołać tylko czy udało by się to ładnie-eststycznie zrobić.Narazie jeszcze mój warsztat nie jest na tyle wyposażony żeby podejmować się takich poważnych i wymagających zleceń, ponadto ciekawe jak motocykl zareaguje na taką poważną rewolucję w układzie wydechowym .Żeby móc odpowiedzieć na niektóre z tych pytań musiałbym obejrzeć cały układ wydechowy i przemyśleć na co mogę napotkać w czasie prac. Wiem że istnieją ludzie którzy profesjonalnie zajmują się takimi pracami ale podejrzewam że nie są zbyt atrakcyjni cenowo.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...