ural_zgora Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 z tym samodopasowywaniem sie elektroniki w ukladach na wtrysku to roznie bywa. Glownie zalezy to od zaawansowania ukladu. Niekiedy elektronice trzeba rowniez pomagac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 A to filmik z tej pruby 999 http://edzio35.wrzuta.pl/film/2tYV55csVK/ Narazie jeszcze nie posiadam żadnego filmika z tłumikiem motocykla Japońskiego z Japoni jedynie co ostatnio robiłem to tłumik końcowy do Subaru Forester hihi-ale jeszcze nie mam filmika. Rysiek chyba naprawdę zadowolony (sądząc po minie) i Janek również :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Rysiek chyba naprawdę zadowolony (sądząc po minie) i Janek również :biggrin: Z upływem czasu dziecięce zabawki stają się coraz droższe a miny właścicieli i śmiech Janka bezcenny. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Piotrze układ wtryskowy może wprowadzić jedynie nieznaczne korekty, jeśli wydech wpłynie mocno na predkosc gazów wylocie układ zgłupieje i przejdzie na tryb awaryjny. W samochodowych układach wtryskowych taka paranoje wywołuje juz czasem uszkodzenie 1 tłumika;) Sa tez układy które nie maja próbkowania i pracuja w sztywnych mapach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Piotrze układ wtryskowy może wprowadzić jedynie nieznaczne korekty, jeśli wydech wpłynie mocno na predkosc gazów wylocie układ zgłupieje i przejdzie na tryb awaryjny. W samochodowych układach wtryskowych taka paranoje wywołuje juz czasem uszkodzenie 1 tłumika;) Sa tez układy które nie maja próbkowania i pracuja w sztywnych mapach. Nie wydaje mi się czy że prędkość gazów ma tak bezpośredni wpływ, pośredni owszem... ... sonda Lambda, odczytuje zawartość tlenu w spalinach i przesyła odpowiedni impuls do komputera, który w pewnym tylko ustalonym zakresie dostraja czas dawkowania wtryskiwacza... I żeby zmusić do przejścia na system awaryjny , trzeba naprawdę mocno podułbać w wydechu i w układzie dolotowym... bo z tego co wiem wielu ludzi w błogiej nieświadomości lata na przelotowych kominach i z filtrem K&N i komputery w ich motocyklach nie sygnalizują trybu awaryjnego... chociaż osiągi ich motocykli prawdopodobnie mogą być nawet mniejsze niż to miao miejsce w oryginale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 sonda Lambda, odczytuje zawartość tlenu w spalinach i przesyła odpowiedni impuls do komputera a co zrobic jak nie ma sondy L ? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Sonda poda w usrednieniu napiecie mniejsze od 0,5V cóż jednak gdy komputer pewnch granic nie przekroczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Sonda poda w usrednieniu napiecie mniejsze od 0,5V cóż jednak gdy komputer pewnch granic nie przekroczy? Większość motocykli jednak nie posiada na naszym kraju sond lambda a większość sond działa w zakresie od 0 do 0,8 Volta i od 0 do 0,4 to stan ubogi a powyżej tej wartości to stan bogaty mieszanki Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Sonda działa tak ze podaje cały czas wartość 0 lub 1 tyle ze uśrednienie jest w granicach które podałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 (edytowane) Wueska mam samochód z kompletnym układem przelotowym, dodatkowo średnica układu jest większa niż oryginalnie i jakimś przedziwnym zbiegiem okoliczności ecu nie przechodzi w tryb awaryjny, nawet obroty nie falują i nic nie głupieje, po Twoim poście normalnie zacząłem się martwić, może mam ecu zepsuty:D Edytowane 6 Stycznia 2009 przez Deebo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon2418 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Trafiłem na ten temat całkiem przypadkowo,ale skoro już jestem to chciałbym się dowiedzieć ile mniej więcej kosztowałoby zrobienie wydechu(bez tłumika końcowego) do SUZUKI TL1000S,lub przeróbka w jeden tłumik oryginalnego wydechu??(w standardzie są dwa a ja chciałbym zmienić na jeden) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Jaki masz układ wtryskowy ;] Od tego zacznijmy ECU sa różne;] Ja pisze o nowych samochodach gdzie granice korekcji sa bardzo małe. Dał coś ten wiekszy układ wydechowy czy tylko +10 punktów do sprytu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 wieolpunkt, raczej starszy bo to mazda z 94, układ razem z filtrem stożkowym dał odczuwalny wzrost mocy ale bez cudów, pojawiła się też mniej przyjazna charakterystyka bo ok 3500rpm jest dziura, poza tym plus taki że jest cały z nierdzewki więc nie muszę go wymieniać:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) Wueska mam samochód z kompletnym układem przelotowym, dodatkowo średnica układu jest większa niż oryginalnie i jakimś przedziwnym zbiegiem okoliczności ecu nie przechodzi w tryb awaryjny, nawet obroty nie falują i nic nie głupieje, po Twoim poście normalnie zacząłem się martwić, może mam ecu zepsuty:D :smile: :flesje: :biggrin: demon2418 Napisano 07.01.2009 - 01:16 Trafiłem na ten temat całkiem przypadkowo,ale skoro już jestem to chciałbym się dowiedzieć ile mniej więcej kosztowałoby zrobienie wydechu(bez tłumika końcowego) do SUZUKI TL1000S,lub przeróbka w jeden tłumik oryginalnego wydechu??(w standardzie są dwa a ja chciałbym zmienić na jeden) Deebo Napisano 06.01.2009 - 18:45 Jak dla mnie nie jest ważne ile by można za to zawołać tylko czy udało by się to ładnie-eststycznie zrobić.Narazie jeszcze mój warsztat nie jest na tyle wyposażony żeby podejmować się takich poważnych i wymagających zleceń, ponadto ciekawe jak motocykl zareaguje na taką poważną rewolucję w układzie wydechowym .Żeby móc odpowiedzieć na niektóre z tych pytań musiałbym obejrzeć cały układ wydechowy i przemyśleć na co mogę napotkać w czasie prac. Wiem że istnieją ludzie którzy profesjonalnie zajmują się takimi pracami ale podejrzewam że nie są zbyt atrakcyjni cenowo. Edytowane 7 Stycznia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Tego typu wydech byl stosowany w angielskich twinach z lat 60 tych (siamese exhaust ) ale wplywal na pogorszenie osiagow w gorze obrotow silnika i zostal zarzucony na rzecz 2 w 2. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.