Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 obaj panowie sie mylicienajpiekniejsze coupe to xj coupe, e-type to przy nim masowka dla kowalskiego No prosze, sprawdzales moze wielkosc produkcji i ceny tej "masowki" w porownaniu do XJ ?Bo mnie sie zdaje ze XJ to juz byla masowka :)Mnie w kazdym razie E Type odpowiadal : http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...JaprzyEType.jpg Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nothingman Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 (edytowane) e-typow powstalo ponad 70 tys podczas gdy xj coupe (bo o tym mowie) produkcji jaga i deimlera to jedynie 10 tys (z czego wersji jag z silnikiem v12 zrobili ok 1800 sztuk)jak widzisz pewna roznicainaczej rowniez pozycjonowano te auta, e-type wbrew temu co nam sie teraz wydaje byl autem adresowanym do szerokiego grona odbiorocow, xj, zwlaszcza coupe kosztowalo juz koszmarna kase i raczej targetowalo sie do ograniczonego kregu odbiorcowjedyna przewaga jaka aktualnie posiadaja e-type to wiek, sa po prostu o 15 lat starsze wiec juz prawdziwy oldtimer, podczas gdy xjc ma niecale 35 i jest jeszcze stosunkowo mlodyale pomimo tego ze e-type jest starszy jest ich caly multum wiec za kolejne 15-20 lat kiedy xjc przekrocza 50-tke beda nieporownywalnie wiekszym rarytasem niz e-typepomijam juz zupelnie fakt ze dla ludzi z normalnym wzrostem (powyzej 190 cm) e-type do niczego sie nie nadajea podsumowujac, wszystko sprowadza sie do poczucia estetyki, dla mnie kluczowa jest propocjonalnosc sylwetki, czego wlasnie mistrzem jest xjc a e-type jest zupelna przeciwnoscia, ale kazdy lubi co mu sie podoba, co nie zmienia faktu ze to ja mam racje :-p Edytowane 1 Lipca 2008 przez Nothingman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Wiesz moje zdanie to nie jedyna słuszna prawda i moze się różnić od tego co myśli ktoś inny. Co nie zmienia faktu, ze Freelander to taki LR jak V-rod Harley :) I o to właśnie chodzi. Freelander to 100% LR, a V-ROD to 100% Harley. Mimo, że i radykalni LR-owcy i Harley-owcy temu ze wszystkich sił zaprzeczają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Freelander to 100% LR, a V-ROD to 100% Harley. Mimo, że i radykalni LR-owcy i Harley-owcy temu ze wszystkich sił zaprzeczają.A inny klasyk mawia:I choćby skały srały to tego nie zmienicie D.gif Lubię LR-a -dlatego mam Patrola :biggrin: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 idąc tropem myślenia ekstremistów, można by rzec, że "prawdziwe" charleje skończyły się w momencie zastosowania wtrysku w układzie zasilania, moim zdaniem H-D powinien dynamiczniej jednak się rozwijać i posiadać w ofercie większa gamę modeli niż jak do tej pory wersji wyposażenia opartych na mniej więcej tym samym silniku, ramie i zawieszeniu :) Czy jedynie słuszna Honda to CB 750 Four a Yamaha to FZ 750? Bez postępu nie ma cywilizacji a w niej miłośników różnorodnych sektorów życia/techniki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Ja miałem Dyskotekę i powiem tak ... ten samochód trzeba kochać żeby z nim żyć. Nie jest to szczyt techniki, precyzji i niezawodności ale jeśli się o niego dba to się odwdzięczy :) Niestety moja dziewczyna, która głównie nim jeździła do pracy była innego zdania i trzeba było sprzedać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 widzę, że temat przepadł w otchłań, więc trochę go odkopię. W prawdzie to forum motocyklistów, ale czy motocykliści nie gadają też o samochodach? :) troszkę pozmieniało sie w moim garażu, pod koniec września zaparkował w nim Triumph GT6, czyli moje (realne) samochodowe marzenie. Spójrzcie na zjdęcia, tak prezentował się kiedy został do mnie przywieziony. zdjęcia 1 zdjęcie 2 teraz wygląda już zdecydowanie inaczej. Jest doszczętnie rozebrany, trwa rekonstrukcja karoserii i renowacja poszczególnych elementów. Cel postawiłem sobie wysoko. Ma wyglądać jakby dopiero co opuścił fabrykę :) mam nadzieję, co więcej jestem przekonany, że się to uda. Jak wam się podoba? Może znajde jakieś aktualne zdjęcia z remontu, to wrzuce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 (edytowane) hmmm..fajny temat :clap: ja mam XJSa z 89 3.6 w pełnej opcji malenstwo ma u mnie dożywocie. No i jak Ci się sprawuje to auto. Problemy z silnikiem?? Miałem xjs w wersji V12 5.3 litra, ale pomimo usilnych starań i włożonego wysiłku 3x tyle co w "gwiazdy" nie mogłem tym autem nigdzie pojechać dalej, co by się coś nie zepsuło. Pomijam stałe problemy z pompami paliwa, o czym na szczęście czytałem wcześniej w necie i się zabezpieczyłem. Ogólnie co do anglików, to całkiem fajne autka. Dostałem dawno temu na 18-tke od rodziny z USA Triumpha Spitfire jeszcze w wersji 1300 z 1964 roku. Autko marzenie, konstrukcja prosta jak budowa cepa. No i szpan z otwieraniem maski z górną częścią błotników. To był naprawdę fajny patent. No i szprychowe fele. Co klasyk to klasyk. No i na koniec, to moje angliki to takie "wykastrowane" były bo z kierą po "naszej" stronie. Edytowane 22 Stycznia 2009 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Pytanie mam. Dużo jeździ anglików zarejestrowanych w Polsce. Czy przed rejestracją muszą zmieniać lampy świateł mijania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon77 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 no raczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Również przeciwmgielne tylne oraz lusterka. Jeśli licznik jest tylko w milach, trzeba go zmienić. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon77 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 a lusterka po co tomuś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Po to żeby dobrze widzieć do tyłu. Chodzi o asferyczne które są odwrotnie umieszczone. Choć nie we wszystkich samochodach. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon77 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 przerzutke robi? nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Znajomy Diagnosta i latasz :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.