Skocz do zawartości

maq

Forumowicze
  • Postów

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maq

  • Urodziny 01/16/1974

Osobiste

  • Motocykl
    VZR M1800R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Katowice

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia maq

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. W moim przypadku było trochę inaczej, ostro można było ruszyć, ale przy delikatnym puszczaniu sprzęgła szarpał i robił "kangury". Wadliwy był docisk sprzęgła, wymieniony razem z tarczami i słoneczkiem - chyba tak to się nazywa. Przeszło "od ręki". Panowie, podajcie jakieś namiary gdzie korzystnie można kupić opony do VZR-a. I radę jeszcze poproszę, czy finansowo korzystniej jest nabyć drogą kupna opony teraz czy na wiosnę?
  2. Jak to jest, że mimo tylu negatywnych opinii na temat VZR-a wszyscy którzy takim sprzętem jeżdżą są nim zachwyceni? Pytam pro-forma, bo odpowiedź znam.
  3. Ja tak miałem także na I-szym biegu i pomogła wymiana sprzęgła. BTW gwarancji na sprzęgło - w moim uszkodzony był docisk i ten dostałem gratis, natomiast zaproponowano mi płatną wymianę tarcz przy okazji rozbierania całości - zapłaciłem.
  4. maq

    L200, Hilux, Navara

    Czy Ci się to podoba, czy nie Niemcy są już obecni w tym segmencie. Zobacz na oficjalne (prasowe) auto rajdu Dakar....
  5. maq

    L200, Hilux, Navara

    Hilux i Navara to ciężarówki w ładniejszym wykończeniu. Z powodów podatkowych mają to ładniejsze wykończenie. I większość negatywnych opinii o tych modelach bierze się z tego powodu, że jeżdżą nimi REP-y, którzy wcześniej mieli cinquecento albo lanosa z kratką. A ciężarówka nie nadaje się do startów na 1/4 mili i wcześnie umiera. Najmniej ciężarówkowe jest L200 i ma najmniej wad ciężarówki. Jeśli szukasz auta używanego to ma jeszcze taką zaletę, że stały napęd 4x4 jest trudniejszy do zniszczenia przez półdebila, który nie ma pojęcia jak używać napędów dołączanych jak w Toy i Nissanie. A prawda jest taka, że kupisz i tak to co Ci w oko "wpadnie", bo kupuje się oczami a nie opiniami z forum :icon_mrgreen:
  6. Sprzęt zupełnie nie w moim stylu ale ten wskaźnik biegu mnie zainteresował, bo już nie raz przemknąłem autostadę na 4-ce. Dużo to pracy żeby takie coś mieć?
  7. maq

    VZR Specyfikacja zimowa

    Tak, to są gmole cobry. Wydają się dość solidne więc musiałoby być bardzo silne uderzenie żeby je uszkodzić. Jednak moim zdaniem gmole nie mają chronić motocykla (od tego jest ubezpieczenie) ale Twoje nogi w razie położenia maszyny na bok. Tak żebyś swobodnie wyjechał lub wyszedł spod przewróconego motocykla, a nie szarpał zaklinowanego buta. Przy okazji, napisz gdzie ubezpieczyłeś maszynę i czy robili jakieś sceny z odszkodowaniem?
  8. Witam, Sezon się ma ku końcowi, więc żeby go jeszcze o 2-3 tygodnie przedłużyć wdrażam specyfikację zimową. Primo po pierwsze założyłem deflektory dedykowane do VZR z NationalCycle (z allegro, ale w realu wyglądają 100x lepiej niż na fotce sprzedającego) i grzane manetki. Manetki Oxford-a, do motocykli custom, kierownica calowa (wbrew temu co twierdzi ASO Suzuki :banghead: ). Montaż jednego i drugiego jest banalnie prosty, wszystko pasuje idealnie. Nic nie trzeba ciąć, giąć, lutować, itp. Plug&Play. Jeździłem trochę po mieście (niskie prędkości) przy temperaturze 6-7 stopni w rękawiczkach bez palców i było przyzwoicie. Na najniższym poziomie grzania. Wadą może być znaczna grubość manetki. Przy ciepłej rękawicy może być słabsze trzymanie kieratu, ale jeszcze nie sprawdziłem bo z ciepłą rękawicą jeszcze z domu nie wyjechałem. Nie mam pojęcia jaka jest odporność sterownika na wodę/wilgoć. Pażyjom - uwidim. Polecam. http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77424.31065 http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77423.31065 http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77427.31065 http://www.2com.pl/pub/photo.asp?p=77421.31065
  9. Pojechałem do OBI i zainwestowałem w suwmiarkę. VZR ma klasyczną kierownicę calową, ASO nie ma pojęcia jakie motocykle sprzedaje, a ja mam maszynę rozebraną do poniedziałku :banghead:
  10. Czy ktoś montował już do sprzęta grzane manetki? Ja spytałem i ASO twierdzi, że VZR ma kierownicę 22mm. Takie sobie Oxfordy nabyłem. Ale jak kierownicę rozbroiłem to manetki za Chiny nie wchodzą. Nie mam syfmiarki w garażu, ale pomiary taśmą (oops) wskazują na kierownicę calową. O co kaman, ktoś już coś próbował?
  11. Jeszcze do jakości VZR wracając, mam europejski (kupiony w PL) rocznik 2008 i lakier mam naprawdę do niczego. Wystarczy mocniej się oprzeć i zostają ślady. Pod tankbagiem masakra. Sprzęgło mi umarło po pierwszym sezonie (9tys km), a ja naprawdę jeżdżę spokojnie - mam prawie 14tys i zdrowe, orginalne opony. Ale na silnik nie narzekam, skrzynia mi się dotarła gdzieś po 7-8tys i teraz jest w 90% przypadków klik i nowy bieg zapięty. Bardzo rzadko, ale jeszcze pojawia się tradycyjny trzask (przeważnie przy powolnej jeździe w korku i zapinaniu II biegu przy niewielkich rpm). @sq9jkt: Dużo piszesz o techniczno-mechanicznych sprawach, masz jakiś warsztat? Gwarancja mi się kończy, nie muszę już do ASO jeździć i szukam kogoś kto zadba mi o motocykl z pasją, a nie tylko z chęci zysku.....
  12. Witam, Jeśli ktoś może sprawdzić w mądrej księdze i napisać jak powinny być napompowane koła w VZR to będę bardzo dźwięczny. Moja mądra księga jest w domu, a ja na trasie, więc nie mam możliwości sam sprawdzić. Podziękował. Już sobie sam sprawdziłem, przód 2.5, tył 2.9
  13. Wymyśliłem za pomocą głowy, że sobie nabędę drogą kupna tankbag i trochę mniej będę w plecaku woził, ale okazuje się, że to nie takie proste. Przymierzyłem taki jeden od znajomego, który turystykiem jeździ i na intruzowym szerokim, płaskim baku wyglądał tak jakoś marnie. Nie wzbudzał zaufania, że zaraz nie spadnie. Czy ktoś z VZR-owych kierowników używa i może polecić uczciwego tankbaga? Podziękował.
  14. Wszystkie moje sprzęty dwu i więcejkołowe ubezpieczam w tej samej firmie X. Ma to swoje zalety (finansowe), ma to także wady. Wymyśliłem za pomocą głowy, że motocykl z tego garnka wyciągnę i ubezpieczę go gdzieś indziej, ale w związku, że z firmą X współpracuje już od lat wielu nie mam żadnych doświadczeń z innymi ubezpieczalniami. Czy ktoś mógłby polecić dobrą firmę mający dobry produkt dla użytkowników jednośladów? Nie pytam gdzie jest tanio, bo to sobie potrafię sam sprawdzić, szukam dobrej polisy od wszystkich zdarzeń, bez wykluczeń drobnym drukiem. Podziękował.
  15. Cześć, Jeżdżę na takim oleju jaki mi w ASO Suzi-Moto wlali, nie mam pojęcia co to.... Wiem, że lepiej się jeździ na ciepłym, ale jak o 6 rano zadudnią wydechy pod domem to chcę się jak najszybciej gdzieś usunąć żeby rodziny nie denerwować :icon_mrgreen: I chcę to zrobić delikatnie, bez gazu i strzału ze sprzęgła. I wtedy maszyna mi kangurem skacze... Dzięki i również pozdrowienia. EDIT: Sprzęt stoi w ASO z innego powodu, ale mechanik stwierdził, że miałem rozregulowane sprzęgło, jak mi oddadzą to sprawdzę czy jest lepiej i regulacja wystarczyła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...