ventura Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam! Zanim zaczne temat, dodam tylko że co tu się dzieje że na 7 dni forum funkcjonuje 3?? A teraz do rzeczy.Ten post będzie dość ogólnikowy, ponieważ będe z czasem dodawał więcej nurtujących pytań i napewno większość ludzi na tym też skorzysta. Najpierw pierwsze pytanie, od czego to koło i co to za tłumik??http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...e2eae72df1.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...9178a18687.html I jeszcze jedno na dokładke, czym się różnią gaźniki K 63 od K 68 ? Bo są na allegro żółtawe K63 za 220 a te zwykłe siwe K68 za 190, nie wiem w czym ta różnica cenowa. Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 tlumiki znajome, ale nie odpowiem z czego bo nie pamietam, za to kolo masz z kaski lub z ktoregos paskudnego dniepra :) (tak czy owak ponizej lat 80- patrz|-> smarowniczka) odnosnie gaznikow- czym sie roznia? wygladem i przepustnica oraz "osiagami" spalania. :icon_question: tak czy owak K68 sa duzo lepsze od k63. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 tlumiki znajome, ale nie odpowiem z czego bo nie pamietam, ......znajome, bo ja mam takie :icon_twisted: Dostałem je od Rhotaxxa - zdaje się, że to jakaś samoróbka z rury chromoniklowej........A koło to ewidentnie Kaśka...............Wieprzyk już nie miał kalamitek w piaście..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 A gdze w uralcu są nabite numery ramy? Bo u siebie znalazłem tylko na górnej półce ale to nie było by za proste? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 (edytowane) Wild, z calym szacunkiem ale tematow o gaznikach bylo mnostwo i nie chcialbym znowu prowadzic dyskusji na temat wad i zalet K-68 i K-63/65..:smile: Zauwazylem dawno ze ilu uzytkownikow tyle opinii wiec wyraze kolejny raz swoja ze K-63/65 bija na glowe K-68 :)A tlumiki to chyba od jakiegos Wani czy Saszy z warsztatu sa:) Edytowane 15 Kwietnia 2008 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 cyborg- biorac pod uwage "zuzyte" k-63/5 a nowe k68 to lepiej zainwestowac w salon jak w komis czy zlom :smile: na k-65 za specjalnie mi motocykl nie jezdzil, no ale nie ma co wymagac od uzywanych w niekoniecznie dobrych warynkach gaznikow :) Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Hmm... Wild, a kto mowi o uzywanych gaznikach? Ja mialem na mysli (tak samo jak chyba autor postu) wylacznie nowe gazniki i moje doswiadczenia opieram na wlasnie takich.. Nie ma sensu w ogole zaczynac dyskusji o zuzytych bo moga byc gazniki zuzyte i "zuzyte":icon_mrgreen: Mam nadzieje ze wiesz co mam na mysli:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A gdze w uralcu są nabite numery ramy? Kupowales motura i nie wiesz gdzie jest nr ramy :( Pomacaj troche w okolicach gornego mocowania tylnego, lewego amortyzatora - na ramie.A dlaczego pytasz o gazniki ? Sam jezdze na k65 i nie narzekam - nic nie cieknie i malo pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Kupowales motura i nie wiesz gdzie jest nr ramy :icon_eek: Pomacaj troche w okolicach gornego mocowania tylnego, lewego amortyzatora - na ramie.A dlaczego pytasz o gazniki ? Sam jezdze na k65 i nie narzekam - nic nie cieknie i malo pali. Pytam, bo mam zamiar te seryjne zastąpić czymś nowszym tyle że nie wiem czy gra jest warta świeczki. A co do numerów :bigrazz: kupiłem moto z papierami, więc chyba z resztą nie ma problemu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Sprawa numerów na ramie rusków jak i ich przebijanie tez juz zapisana jest na kilku stonach A4 wiec prosze poszukaj w archiwóm i to nie za dawnym:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Witam! Zanim zaczne temat, dodam tylko że co tu się dzieje że na 7 dni forum funkcjonuje 3??Dobrze, że wspominasz bo to co sie dzieje z tym forum to przegiecie . I że trzy dni też dobrze bo mi się w ogóle nie otwierało przez ponad tydzień . Po prostu smutek i żal. Co do gaźników pomyśl o podciśnieniowych od japonczyka jakiegos . Ural nie jest postrzegany jako zabytek a takie gaźniki na bazarze kupisz tanio ( około 50zł) będą o niebo lepsze od najlepszych ruskich . Koła masz od starych produktów z Kijowa . Dobre o tyle że nie gubią szprych tak jak falbany , nie palą bębnów (aluminium lepiej oddaje ciepło) a gorzej że nie wyglądają cudnie i szprych jak by co do tego już nie dostaniesz . O numerach jak wyżej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Prince napisał: Ural nie jest postrzegany jako zabytek Zalezy jaki, nie wrzucaj wszystkich Urali do jednego wora, ja mam oryginalnego M-63 z roku 1968 i moj jest jak najbardziej postrzegany jako zabytek. Chyba ze powiesz mi zaraz ze np Kaska ktora mial moj brat (rocznik 1972) byla zabytkiem a moj Ural nie?? A co powiesz na temat Urala M-61 albo M-62? Wez rowniez pod uwage ze dzis juz taka np Honda CB 750 z lat 70 jest postrzegana jako zabytek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 (edytowane) A co powiesz na temat Urala M-61 albo M-62?M61 i M62 to jeszcze nie całkiem Ural.......................kojarzony i nazywany jeszt raczej nazwą miasta, w której mieści się fabryka tych motocykli (innymi słowy - Irbit). Poza tym,w porównaniu do M63, to całkiem inny motocykl............ Co do Hond - to pod pojazd klasyczny, lub weterana jak najbardziej można je podciągnąć - ale na miano "zabytku" trzeba sobie zasłużyć (uprzedzając pytania - mojej K-650 z 68r również za zabytek nie uważam!); Edytowane 16 Kwietnia 2008 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Dobra, pax, zaczyna sie nie prowadzaca do niczego dyskusja na temat "zabytek, weteran, klasyk". nie ma jakiejs sztywnej granicy i zaszereregowania. Niech kazdy uwaza swoj motocykl za to co uwaza.. Na moje mozecie Urala zaszeregowac do szlifierek jak wam tak wygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Co do gaźników pomyśl o podciśnieniowych od japonczyka jakiegos . Ural nie jest postrzegany jako zabytek a takie gaźniki na bazarze kupisz tanio ( około 50zł) będą o niebo lepsze od najlepszych ruskich . Pomyśleć to można czemu nie, ale wolałbym iść na łatwizne i skorzystać z czyjegoś doświadczenia, może ktoś już eksperymentował z takimi gaźnikami i ma przerobione jakieś konkretne modele. Wczoraj rozmontowałem reszte tyłu i w sumie chyba nie ma co sie dziwić kacapom ale kardan był pospawany pod gumą :biggrin: Kolejne pytanko to przednie lagi. Moje mają ogniska korozji, szlifować to i dać do majstrów żeby to czymś pokryli czy taki zabieg nie ma sensu i szukać innych?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.