Skocz do zawartości

Ural M63


ventura
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po długich zmaganiach i spustoszeniu bezpowrotnym czaszki przez chwile nad ruskiem zaświeciło słońce.Założyłem kupiony kiedyś ruski elektroniczny zapłon z dedykowaną w zestawie cewką.Motor chodził dosłownie przepięknie ale przez dwa dni.Dziś odpalił już tylko jeden gar.Lampa stroboskopowa nie wychwytuje żadnych impulsów na jednym przewodzie a na drugim jest dobrze.Czyli wychodzi na to że cewka jest trafiona.Przerabiał ktoś może inną cewkę z takim zapłonem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ahtung-ahtung!Wnimanie wnimanie:)A teraz skupienie-Ural skrzynia biegów wałek od kopajki, czy wiecie ze w starszych(nie jestem w stanie stwierdzic od którego roku)skrzyniach zębatka z blokada jest grubsza? A tym samym nie pasuje do nowszych typów, całe szczescie ze wałek jest taki sam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrzcie na zapalenców:) Napisał do mnie człowiek z Bułgarii, kupił takiego urala i postanowił go doprowadzic do orginału:)Trzymam za niego kciuki i na pewno mu w tym pomoge:)

http://buboleck.org/bug/25.06.2008/

Jak na moje oko, jest już prawie gotowy do drogi :lalag: .Nie pisał ci ile za niego dał?Bo nie ma tam ani jednej rzeczy w którą ktoś nie zainspirował z ułańską fantazją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje oko, jest już prawie gotowy do drogi :lalag: .Nie pisał ci ile za niego dał?Bo nie ma tam ani jednej rzeczy w którą ktoś nie zainspirował z ułańską fantazją.

A mnie to wyglada na m-63P. Czyli wczesny ural milicyjny- ichniejszy GAI. Szkoda ze to takich przeróbkach.

Tu baza >> http://www.kolyaska.pl/m63p.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kilka pytań dla rozruszenia szarych komórek. Silnik po remoncie i wielu godzinach zmagań żeby go ogarnąć do kupy. Zapłon ruski elektroniczny, świece Bosch. I w takim układzie z tymi świecami zaczął normalnie działać.Ale działał przez jakieś 50 km.Obecnie odpala od kopa ale chwilami przerywa w czasie jazdy.Przerywanie te też jest słyszalne jak go odpale gdy obroty są lekko wyższe niż na biegu jałowym.Niby działa a wygląda to tak jakby tracił zapłon na ułamek sekundy.Czasem ze 2 km nic się nie dzieje a za chwile coś go pierdyknie i przerywa.Na obroty za każdym razem wkręca się normalnie.Może ma jakieś chwilowe przerwy w dostawie prądu? Podłącze miernik do modułu zapłonowego to będe widział czy faza płynie ciągłym strumieniem.Bo nie wiem co to może jeszcze być, moduł, cewka czy inny badziew.A apropo cewki, tą maluchowską trzeba podłączyć przez jakiś przewód oporowy?Skąd, gdzie i jak go nawinąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze przerywa na obu garach :icon_question:

Wyglada mi to na modul, cewka jak nawali to nawali i po sprawie a tu moga byc jakies przerwy w dostarczaniu impulsow...

:icon_rolleyes:

Właśnie tego nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić czy na obu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...