Skocz do zawartości

jak odpalic na pych 660


kelpi80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

odpalanie LC4 400 na pych z przestawionym rozrzadem o 1 zabek to masakra..

po skorygowaniu ustawien rozrzadu nie testowalem, bo z kopa pali slicznie :icon_exclaim:

 

ale przelamac kompresje w tym silniku to nie lada wyczyn. dawalismy z 3-biegu z kumplem, z gorki i obaj dyszelismy lepiej niz nie jeden parowóz

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW F650GS Dakar - na dwojce w trzy osoby. Masakra ale sie dalo. Raz w DR650 zabraklo mi paliwa (nie zdazylem przelaczyc na rezerwe) i zablokowalo mi tylne kolo na asfalcie!!! Bardzo to dziwne ale moze to byla wina terenowych przelozen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAM BIGA 800 I ROBIŁEM TO TAK NA WYSOKIM BIEGU COFAM DO TYŁU ARZ DO SPRĘŻENIA POTEM DRUGI BIEG NA SPRZĘGLE ROZPĘD OCZYWIŚCIE DWIE OSOBY JA STOJĄC NA MOTOCYKLU JEDNOCZEŚNIE PUSZCZAM SPRZĘGŁO I IŚAD Z IMPETEM NA SIODEŁKO ŻEBY LEPIEJ DOCOĄŻYĆ SPRZĘT I PALI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAM BIGA 800 I ROBIŁEM TO TAK NA WYSOKIM BIEGU COFAM DO TYŁU ARZ DO SPRĘŻENIA POTEM DRUGI BIEG NA SPRZĘGLE ROZPĘD OCZYWIŚCIE DWIE OSOBY JA STOJĄC NA MOTOCYKLU JEDNOCZEŚNIE PUSZCZAM SPRZĘGŁO I IŚAD Z IMPETEM NA SIODEŁKO ŻEBY LEPIEJ DOCOĄŻYĆ SPRZĘT I PALI

No to brawo :icon_razz: . Ja się niedawno męczyłem z xt 350, próbowałem bezskutecznie z 2go biegu - zawsze poślizg koła. Może mój skok na siedzenie nie ma wystarczającego pędu, bo ważę 70kg. Z wyższego biegu się boję, że mi motocykl odjedzie i już go nie dogonię :icon_eek:.

A co do tej Tenerki z początku tematu - one nie mają kopki? Co do za enduraki bez kopki? :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto sie spotkał z takim problemem? Po rozpędzeniu i włączeniu sprzęgła otrzymujemy efekt jak z wolnego koła w syrence (koło się kręci z pewnym oporem ale nie obraca silnika)bez względu na wrzucony bieg. Odpalenie było możliwe tylko z zatrzymania od razu z właczonym sprzęgłem, czyli nie wykonalne w jedną osobę.Moto zaskoczyło od razu. Zdarzyło mi się tak w GS 850 i zaskoczyło mnie totalnie bo poprzednie doświadczenia Gs 750 wskazywały że odpał na pych to tylko pięć kroków. I kto mi powie gdzie jest pies pogrzebany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest jakiś ślad. Aczkolwiek poza problemem z odpałem na pych żadnych innych dolegliwości z przeniesieniem mocy nie ma , żadnych poślizgów na sprzęgle ani sklejania. Możliwe?

 

 

jak sam widzisz mozliwe :P

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jak narazie nie opanowalem jeszcze odpalania z kopniaka 600 singla, co dopiero mowic o odpalaniu na pych tej krowy :P Ale niebawem (mam nadzieje) sprobuje i tego :P)

 

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...