NIECHCE SIĘ WYMONDRZAĆ ALE ALUMINIUM CZYLI PO POLSKU GLIN TO TERZ METAL WYSTĘPUJE WIELE STOPÓW WIĘKSZOŚĆ SPAWALNYCH ALE SĄ TAKIE TAŁATAJSTWA NP. ZNAL NIESPAWALNY CZĘSTO URZYWANY NA WYKONANIW SKOMPLIKOWANYCH DOKŁADNYCH ELEMENTÓW PONIEWARZ MOŻNA WYKONAĆ DOKŁADNE ODLEWY. CARAKTERYZUJE SIĘ TYM ŻE W MIESCU PĘKNIĘCIA WIDAĆ TAKIE DURZE KRYSZTAŁKI MATERIALU JESLI TAK WYGLĄDA TO ZAPOMNIJ O SPAWANIU
CZY SPRAWDZAŁEŚ CIŚNIENIA SPRĘŻANIA NA POSZCZEGÓLNYCH CYLINDRACH NIECHCE CIE MARTWIĆ W SAMOCHODACH,, JESTEM MECHANIKIEM'' CZĘSTO TAK BYWA ŻE ZBYT NISKIE ĆIŚNIENIE SPREŻANIA NA POSZCZEGULNYCH CYLINDRACH POWODUJE ODPALANIE GARA PÓŻNIEJ
tarcza i klocki ok. pamiętać należy że po wymianie klocków na urzywanej tarczy początkowo,, dopuki klocki nie dotrą się do tarczy'' skutecznosc będzie gorsza
MAM BIGA 800 I ROBIŁEM TO TAK NA WYSOKIM BIEGU COFAM DO TYŁU ARZ DO SPRĘŻENIA POTEM DRUGI BIEG NA SPRZĘGLE ROZPĘD OCZYWIŚCIE DWIE OSOBY JA STOJĄC NA MOTOCYKLU JEDNOCZEŚNIE PUSZCZAM SPRZĘGŁO I IŚAD Z IMPETEM NA SIODEŁKO ŻEBY LEPIEJ DOCOĄŻYĆ SPRZĘT I PALI
MOŻE KTOŚ WIE JAK NAPINAĆ ŁAŃCUSZEK W DR ZE ZDJĘCIA WYNIKAŻE NALERZY ODKRĘCIĆ DURZE NAKRĘTKI I CO DALEJ??? FOTKA POKARZE SIE PO OTWORZENIU LINKU: http://www.hessler-motorsport.de/shop/prod...products_id=412