Skocz do zawartości

jak odpalic na pych 660


kelpi80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Terkotanie przekaźnika jest spowodowane spadkiem napięcia po obciążeniu akumulatora.

Naciskasz starter, przekaźnik przekazuje prąd do rozrusznika, ten swoim poborem prądu powoduje spadek napięcia poniżej progu "łapania" przekaźnika, więc ten "puszcza", co powoduje wzrost napięcia na skutek spadku obciążenia, i tak wkoło Macieju, cykl się powtarza.

Trzeba naładować akumulator i zadbać o stan połączeń, gdyż nawet naładowany aku nie gwarantuje rozruchu jeżeli spadki napięć będą miały miejsce po drodze, czyli:

- klemy

- kabel prądowy

- kabel masowy

- przekaźnik

- wykończone szczotki / wypalony komutator.

 

Trochę uprościłem, trochę namotałem, starałem się pomóc.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkało mnie to samo w sobotę. Zamiast pracy rozrusznika usłyszałem tylko terkot. Znalazłem ten temat na forum. Jeden z forumowiczów doradził mi na gadu-gadu, że na bank padł akumulator. I tak było. Dałem kable z samochodu i pyk, chodzi. A tu znajduje potwierdzenie, również wielkie dzieki - cale życie trzeba sie uczyć :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...