Skocz do zawartości

_SB_

Forumowicze
  • Postów

    605
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O _SB_

  • Urodziny 11/21/1981

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Interesuję się głównie tym co mnie bawi:
    - motorki
    - paralotnie
    - żagle
    - gitara
    - głupoty
    - alkohol
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    GSX 750, KTM LC4 620
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia _SB_

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

4

Reputacja

  1. _SB_

    ENDURO WROCŁAW

    Jak na moje oko jazda między Bartoszowicami a Łanami jest nielegalna, tam chyba jest zakaz ruchu na moście i wałach, nie masz możliwości legalnego wjazdu na drogę z Biskupina. Zakładając że da się wjechać inną stroną, nie po wałach, nie ścieżką, tylko drogą publiczną to powinno być to legalne. Oczywiście tamtędy jeździłem, najlepiej wybrać na jazdę brzydki dzień, żeby nie było na ścieżkach spacerowiczów i rowerzystów. Niestety wędkarze potrafią tam siedzieć przy każdej pogodzie. Co do mini toru przy Jeszkowicach, to jest tutaj. Ostatnio jak tam byłem jesienią, był dosyć zarośnięty trawą, teraz tam może być niezłe bagno, ale można spróbować się tam przejechać. Jakby co pisz, można w jakiś weekend tam śmignąć.
  2. Mi się wydaje, że tylnym hamulcem hamował normalnie, przy jeździe po oleju praktycznie jedyna opcja żeby nie leżeć to jechać prosto lub prawie prosto i prawie nie hamować, a już na pewno nie przodem. Jak już wiedziesz w ślad oleju ciągnący się wiele metrów, to na prawdę jest problem z niego się wydostać, opony są coraz bardziej oklejone. Miałem w mieście taką sytuację, nagle motocykl zaczyna pływać i jazda przypomina enduro po deszczu, pomaga balansowanie ciałem i dociskanie podnóżków, bo opony ni chu nie trzymają. Kumpel jadący za mną się wyłożył. Nacisnął klamkę przedniego hamulca.
  3. Jak dla mnie, to powinien kręcić z kierunkiem powietrza podczas jazdy, czyli żeby powietrze przechodziło z przodu, przez chłodnicę, wiatrak i obok silnika. Mimo wszystko wolę zapytać i mieć pewność. Strasznie biednie wiatraczek mi wspomaga chłodzenie. Na wolnych obrotach na postoju, po jego załączeniu się przy 90 stopniach (powinien przy 80-85, ale 90 to chyba jeszcze nie tragedia), temperatura płynu rośnie o jakieś 2-3 stopnie na minutę i wcale nie ma zamiaru spadać. Przypuszczalnie, jakbym zostawił silnik na chodzie wystarczająco długo, to bym zagotował płyn. Przepłuczę układ, wyczyszczę z zewnątrz lamelki, wleję nowy płyn i zobaczę czy się coś zmieni.
  4. Jest sobie chłodnica i za nią po lewej stronie (od strony silnika) wentylator. Czy powinien zasysać powietrze przechodzące przez chłodnice od przodu, czy powinien pompować powietrze w kierunku chłodnicy? Nie jestem pewien czy mam poprawnie bieguny poprowadzone.
  5. _SB_

    ENDURO WROCŁAW

    Czas rozprostować kości (nie mylić z połamaniem). Jutro się wybieram z kumplem obczaić terenowo Jeszkowice - jeszcze tam nie byłem. Start koło południa, może trochę wcześniej. Jeśli ktoś pragnie dołączyć to zapraszam.
  6. _SB_

    Polatamy?

    Ja z kolei jadę najprawdopodobniej na Brutal Assault do Czech - Jaromer można tam jechać przez kudową. Jak się wyrobię czasowo to się zabiorę razem z wami.
  7. Witam, Inzaumkę oczywiście polecam gdyż sam posiadam (dwa posty wyżej detale). Mam pytanie do posiadaczy GSX750 którzy pewnie tutaj zerkają, i mają założone gmole. Chodzi mi o to, jakiej firmy mają gmole, i czy na zakrętach łapią asfalt szybciej niż podnóżki i centralka, bo z moimi aktualnymi nie jestem w stanie zamknąć opony, bo ocierają. P.S. na starym forum dało się wyszukać użytkowników po motocyklu jakim jeżdżą - na nowym chyba się nie da? Jeśli się da dajcie znać jak.
  8. Ja pisałem w tym temacie we wrocławskim podforum. Udało mi się parę razy z DR350! przejechać. Tyle, że jeździmy bardziej na zachód bo tu mieszkamy, ale im więcej osób tym lepiej, damy radę się jakoś zgrać. Daj znać, najlepiej chyba na tym wrocławskim temacie kiedy ci pasuje.
  9. Ta czerwona jest taka jak moja, kolor, rocznik... tylko trochę czystsza. No i ten magiczny przebieg 33kkm, ja też kupowałem przy zdaje się 32kkm, chyba taka moda jest teraz. Zastanawiające jest, że ja po 3 latach użytkowania dobiłem do 75kkm Popatrz na zbiornik paliwa, ja kupiłem i w jednym czy dwóch miejscach trzymał się na lakierze. Nie znaczy to, że znajdziesz jakąś z tego rocznika w lepszym stanie. :flesje:
  10. Czołem Trochę pojeździłem przy niskich prędkościach swoim KTMem i się zgrzał. Wentylator się nie włączył, a przez rurkę z zaworu ciśnieniowego u góry chłodnicy wyciekło nieco płynu. Chłodnica gorąca, raczej równomiernie. Co zauważyłem: - wentylator spięty na krótko się kręci - obwód kabelków zasilanie->bezpiecznik->termoprzełącznik->wentylator jest sprawny (po zwarciu kabelków idących do termoprzełącznika obwód się zamyka). - spuściłem płyn chłodniczy i wyciekło jakieś różowe badziewie (zalane za jeszcze poprzedniego właściciela) jak borygo, mniemam, że ma temperaturę wrzenia wyższą niż 100 stopni C. - wykręciłem i sprawdziłem omomierzem termoprzełącznik w podgrzewanej wodzie, załącza się powiedzmy gdzieś między 80-100 stopni, nie miałem jak zmierzyć dokładnie, nominalnie ma się przełączać w 80-85. W każdym razie wydaje się że powinien się włączyć przed wrzeniem płynu chłodniczego. Jak wytłumaczyć fakt, że wentylator się nie załącza chociaż płyn wycieka przez zawór ciśnieniowy? Zapowietrzona chłodnica w miejscu termoprzełącznika? Niesprawny zawór ciśnieniowy który wyrzuca płyn podczas jazdy na wertepach? Może jakieś problemy z pompą? Trochę się naczytałem o padających uszczelkach w KTM. Co jeszcze sprawdzić? :flesje:
  11. Witam, Zamierzam założyć osłonę silnika do mojego EGS620 97'. I zastanawiam się, czy kupować plastik czy aluminium. Plastikowe osłony są mniej więcej dwukrotnie tańsze a także lżejsze. Czy komuś z was udało się taką zniszczyć? Jeśli jej wytrzymałość jest wystarczająca, to wg mnie plastik ma same zalety. Z innej beczki: mam zamiar zdjąć centralkę i założyć stopkę boczną. Próbowaliście stopki z innych motocykli? Co tam pasuje? :flesje:
  12. Sięgając głęboko do mojej pamięci, mam wrażenie że na terenie zabudowanym można wyprzedzać z prawej strony przy dwóch pasach w jednym kierunku, na niezabudowanym przy trzech. Nie chce mi się teraz sprawdzać Jeśli chodzi o jazdę lewym pasem, to zwykle we Wrocławiu jest zastawiony przez samochody, które brzydzą się jazdą prawym i wtedy to właśnie prawy jest szybszy, łatwiej nim przejechać, ale ryzykuje się bycie niezauważalnym przez samochody. Sam mam znajomych, którzy jeżdżą zawsze ze złożonym prawym lusterkiem w samochodach, bo im się nie chce po parkowaniu za każdym razem jego składać, a i tak w nie nie patrzą :banghead:
  13. Witam, Zacytuję stronę internetową: Bilety za ok. 160PLN, po drodze winkle, na miejscu czeski browar, czeskie Czeszki i miłe dla ucha melodie ze sceny. Ja się wybieram motocyklem. Pisze się ktoś (przynajmniej na traskę)? :flesje:
  14. No i sukces! Oczywiście paliwo :banghead: Zlałem stare, zatankowałem świeżutkie (lepsze bo zdecydowanie droższe niż na jesieni hehe..) i odpalił od piątego kopa bez żadnych kombinacji. Ale ja głupi byłem! :icon_mrgreen: Dzięki za pomoc chłopaki! Na weekendzie nastał czas żeby pokatować kata. :flesje:
  15. _SB_

    ENDURO WROCŁAW

    Hurra! Odpaliłem w końcu tego sku...syna i w zasadzie chętnie bym go trochę rozruszał. Okazało się, że wystarczyło zlać stare paliwo ze zbiornika i gaźnika i zatankować nowe :banghead: Jak tam z czasem na weekendzie? Może jakiś sobotni lub niedzielny wypad podwrocławski po nieubitym? Póki co żadnej konkretnej trasy nie znam, ale coś trzeba będzie znaleźć. :flesje:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...