Skocz do zawartości

Triumph 1050 Sprint ST


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 10 % hondy jest moje :) Wujek był mocno "podniecony" jak dzwonił po sylwku. Ma to szczęście że właśnie puszke sprzedałem. On spełnił moje marzenie sprzedając mi kawe, to ja pomogłem jemu. Gratuluje nowego motocykla, bo chyba juz go masz? Pozdrawiam i do zobaczenia na ulicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, nie wiedziałem, że korzystacie z Okęcia. Gdybym wiedział, zostawiłbym parę groszy na dońkończenie tej budy zwanej Terminal 2 :icon_rolleyes: :notworthy: .

A St-ka jeszcze nie odebrałem, bo modele 2007 zostały już dawno sprzedane, a 2008 jeszcze nie dotarły. Będą w przyszłym tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak pożegnałeś markę na H;) Ciężko Ci będzie doczekać wiosny?!

Z marką na "H" do końca się nie pożegnałem. Nadal uważam, że model VFR to fatastyczny motocykl. Niestety, zamiast zwiększyć pojemność H wstawiła patent V-TEC, który mnie nie przekonał. Silnikowi brakuje elastyczności. Jeżeli się dobrze przyjrzeć, to Sprint ST jest właściwie VFR z litrowym silnikiem. A tutaj linki (po angielsku):

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...T-2005-current/

http://triumph.phillipmccallen.com/new_bik...8/sprintst.html

Edytowane przez Vlaad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z marką na "H" do końca się nie pożegnałem. Nadal uważam, że model VFR to fatastyczny motocykl. Niestety, zamiast zwiększyć pojemność H wstawiła patent V-TEC, który mnie nie przekonał. Silnikowi brakuje elastyczności. Jeżeli się dobrze przyjrzeć, to Sprint ST jest właściwie VFR z litrowym silnikiem.

Na układ V-Tec nawet kwękał Dziawer w swoim teście w ŚM.

A o Sprincie pisali w 2005 że ma być konkurentem właśnie dla VFR-ki i ma ją "wykosić " z rynku. Lepsze parametry i niższa cena. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Gratuluję :cool:

Szkoda, że pogoda za oknem :wink:

 

Pozdrawiam

Januszm

 

 

Co sie nie da??

http://pl.youtube.com/watch?v=KBwpN0em4Fk

 

jezdzic zawsze sie da :biggrin:

 

Vlaadziu a ja nadal czekam na fotki nowego sprzeta :wink: :biggrin:

Edytowane przez Pozytywnie Zakrecony Wariat

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z marką na "H" do końca się nie pożegnałem. Nadal uważam, że model VFR to fatastyczny motocykl. Niestety, zamiast zwiększyć pojemność H wstawiła patent V-TEC, który mnie nie przekonał. Silnikowi brakuje elastyczności.

 

Na układ V-Tec nawet kwękał Dziawer w swoim teście w ŚM.

A o Sprincie pisali w 2005 że ma być konkurentem właśnie dla VFR-ki i ma ją "wykosić " z rynku. Lepsze parametry i niższa cena. :)

 

Sorki za OT ale mam pytanko, juz ktorys raz czytam, ze ktos narzeka na ten vtec, mozna wiedziec o co chodzi?.

pozdrawiam

dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...