Skocz do zawartości

Triumph 1050 Sprint ST


Rekomendowane odpowiedzi

kladudiusz, to samo dotyczy motocykli. Czy ktoś jeżdżący "japonią" sprawdził gdzie został wyprodukowany motocykl? Bo może akurat w Hiszpanii albo we Włoszech...? :icon_mrgreen:

 

Aha, zapomniałem... dzisiaj odbieram motocykl. Mam nadzieję że przyszły rok będzie lepszy (obietnica importera - tylko ciekawe co na to powie centrala w Hinkley?). Jestem optymistą............. bo muszę :icon_mrgreen:

Edytowane przez Vlaad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EEE, nie podejmuję dyskusji bo nie warto.

No chyba jednak podjąłeś. A jak nie chcesz podejmować to zawsze możesz pięknie milczeć :biggrin:

Nie jesteś wyrocznią.

Nigdy tak nie twierdziłem.

Najgorzej jednak, że zdarza się iż opinie wyrażane są przez amatorów i dyletantów,

Zajechało megalomanią o Znawco :lapad: . Może załóż sobie forum dla speców i nie wpuszczaj tam takich jak ja. :notworthy:

mało tego oni bronią swego "rękami i nogami" (prawie tak jak w polityce).

No za tą prawię politykę to się prawie obraziłem...

I powtarzam: zgadzam się w pełni ze zdaniem jsz. Pozdro.

No i to jest argument. Jak przebija z Twoich dwóch ostatnich postów to chyba wszystko co miałeś do powiedzenia.

/No to atmosfera podgrzana - możesz pisać dalej, ja już w tym temacie powiedziałem co chciałem./ :icon_razz:

 

Eee, Chłopaku jest tak zimno, że musisz się bardziej postarać :flesje:

 

 

 

 

 

masz jakiś dowód na poparcie tej tezy, czy znów przyjmujesz swoją nieudowodnioną opinię za aksjomat? "takie tam kaizeny" mało mnie interesują, proponuję dać jakieś fakty na pożarcie

 

Jsz - ja nie papież, a to nie kościół katolicki więc aksjomaty, dogmaty i inne "-ty" odrzucam. Nigdzie nie twierdziłem, że mam monopol na rację, choć zabrakło magicznego IMHO w moich postach, co na niektórych działa jak płachta na byka.

 

ja na przykład podam taki: http://www.autocentrum.pl/adac/, i cytat ze wstępu "Najwyraźniej minęły czasy, kiedy samochody z Dalekiego Wschodu dominowały w rankingach niezawodności. W najnowszej statystyce awaryjności ADAC za rok 2005 aż w czterech z siedmiu klas pojazdów zwyciężyły auta niemieckie." owszem, nie dotyczy motocykli, ale Ty sam uogólniłeś powyżej do "produktów"

 

http://autokult.pl/2008/04/13/japonskie-sa...iaz-niezawodne/

http://www.moto-portal.pl/glowna/Aktualnos..._2008_8736.html

http://www.hotmoney.pl/artykul/2841/1/moto...-japonskie.html

 

Wszystkie auta w zasadzie to marki niemieckie i japońskie. Zwróć uwagę, że wcześniej napisałem (na przykładzie BMW, co nie wynika z chęci kupienia Cię pozytywnymi wypowiedziami na temat używanej przez Ciebie marki, ale moim z nią doświadczeniem - 1 auto i 1 moto), że ciężko zarzucać BMW, że nie ma super jakość. To samo dotyczy innych niemieckich marek samochodowych - tylko, że zwykle to segment premium, dużo droższy od japońskiej było nie było masówki.

 

Tak jak napisałem wcześniej - nie wdaję się w polemikę na temat wyższością Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy (a tym moim zdaniem jest dyskusja nad tematem, która marka jest najlepsza), tylko nie zgadzam się z poglądem, że akcje serwisowe świadczą o słabej jakości wykonania. I tu chyba nie jesteśmy zgodni - wątek statystyczny pojawił się chyba jako efekt uboczny :flesje:

 

 

 

 

 

kladudiusz, to samo dotyczy motocykli. Czy ktoś jeżdżący "japonią" sprawdził gdzie został wyprodukowany motocykl? Bo może akurat w Hiszpanii albo we Włoszech...? :icon_mrgreen:

A tu masz rację - moja cebeefka jest made in italy, ale suzuki to już prawdziwe Hamamatsu :icon_biggrin:

 

Aha, zapomniałem... dzisiaj odbieram motocykl. Mam nadzieję że przyszły rok będzie lepszy (obietnica importera - tylko ciekawe co na to powie centrala w Hinkley?). Jestem optymistą............. bo muszę :icon_mrgreen:

Powodzenia! Pamiętaj, że ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy :icon_mrgreen:

Edytowane przez Evergreen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wykrakałeś Evergreen... porównanie wygrała BeeMka. Wygrał motocykl z dychawicznym bokserem (o krzywej momentu obrotowego podobnej do Himalajów!) i stylistyce IMHO trącającej krasnalami ogrodowymi :icon_mrgreen: . Muszę powiedzieć, że po przeczytaniu tego porównania (zresztą kolejnego) w dalszym ciągu wybrałbym Triumph'a. Dziwne? Nie! Już pisałem, że objeździłem wiele motocykli które brałem pod uwagę. Żaden nie spełniał pod względem silnika, zawieszenia i pozycji za sterami moich oczekiwań. Z kolei FJR to ładny, ale za duży (zwłaszcza do miasta) i za ciężki motocykl, który w dodatku ma skłonność do wężykowania przy większych prędkościach i nie bardzo lubi szybkie winklowanie. Dzisiaj odebrałem Sprinta i pomimo że było dość zimno, przypomniałem sobie ile można z niego wydobyć frajdy!

Edytowane przez Vlaad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też już sobie przeczytałem ten teścik i hmm moim zdaniem z niego wynika, że najwiekszą wadą STka są hamulce. Tak czy inaczej wychodzi na to, że to najmniej "emerycki" sprzęt w porównaniu ;-)

Nie wspominając o wyglądzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wykrakałeś Evergreen... porównanie wygrała BeeMka.

 

 

No nie było trudno wykrakać :wink: Tak jak w Top Gear prawie zawsze najlepszy jest jakiś angielski sprzęt, tak w Motocyklu BMW rządzi (choć jak dla mnie uzasadnienie było trochę miałkie). W sumie wyszło na to, że ST to najbardziej sportowy turystyk, więc - dla mnie przynajmniej - to komplement dla tego sprzęta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na prawdę to testy dla BeeMki wygrywa.... ESA! Problem w tym, że ESA samo nie jeździ :icon_mrgreen: . Test dotyczył motocykli turystyczno-sportowych, ze wskazaniem na turystyczne. Sprint jest być może najbardziej turystyczny z oferty Triumph'a, ale nie jest typową "emerycką kanapą". Dla Sprint'a naturalnymi rywalami są VFR, F800ST, ZZR1400, Hayka albo FZ1. Czasem motocykle porównywane w testach zebrane są w przypadkowy sposób, a porównania robione są na siłę... :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też jestem zdania, że lepiej do porównania z fjr jako wzorcem wypadłyby modele r1200st albo lepiej k1200gt ze stajni bmw. ale nie 800 ;)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry test moim zdaniem wykonywany jest na dwa sposoby:

- albo porównuje się tą samą klasę, przeznaczenie, pojemność itd. i sprawdzamy ile podobna rzecz kosztuje u różnych producentów.

- druga opcja jest taka, że bierzemy porównywalną cenę i patrzymy co za nią dają różni producenci.

W przypadku tego testu jest to lekki mix, bo triumph to zupełnie inna półka cenowa, wyposażeniowa, nieco odmienny charakter itd....

No ale oczywiście świadczy to o wyjątkowości triumpha ;-)

Moim zdaniem i tak fajnie, że ten test się ukazał

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moim zdaniem i tak fajnie, że ten test się ukazał

 

Pozdrawiam

To nie jedyny test. Odsyłam do "Motocykla" z czerwca 2006. Tam towarzystwo było lepiej dobrane: Honda VFR, Ducati ST3S, MZ1000ST, BMW R1200ST (ogrodowy krasnal to przy nim designerska perełka :icon_mrgreen: ), no i Sprint of course :icon_mrgreen: . Wiadomo, ESA wygrało test, potem VFR-a, trzeci Sprint ST. Komentarz z testu "MOTOCYKL" 06.2006: "Triple zebrał najwięcej pochwał od jeźdźców testowych. Bosko brzmiący silnik + poręczne podwozie. Gdyby lepiej dopracować szczegóły, Sprint na bank wygrałby."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

takie cos wygryzmolilem w temacie na temat tych szarlatanow z liberty motors na jagiellonskiej w wawie, pare miesiecy temu.

 

http://groups.google.com/group/pl.rec.moto...9a42885c759925c

 

epilogu jeszcze nie ma, bo 955 wprawdzie juz nie gasnie, ale cyrki jeszcze robi.

pzdr,

saj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

takie cos wygryzmolilem w temacie na temat tych szarlatanow z liberty motors na jagiellonskiej w wawie, pare miesiecy temu.

 

http://groups.google.com/group/pl.rec.moto...9a42885c759925c

 

epilogu jeszcze nie ma, bo 955 wprawdzie juz nie gasnie, ale cyrki jeszcze robi.

pzdr,

saj

 

Ha, znaczy się nie sprzęt tylko ludzie. Widać anglikom nie zależy na naszym rynku. Może w dobie konkurencji ktoś inny weźmie przedstawicielstwo i serwis ??? Liberty ma wszystko gdzieś - a szkoda. No jesteśmy w pewien sposób na nich skazani - niestety. Dobrze, że moja daytona (odpukać !) sprawuje się dotychczas bez zarzutu a serwis dotyczy tylko gwarancyjnych przeglądów rocznych. Ale fakt - przy takim podejściu jak opisałeś to strach oddawać moto nawet na przegląd sezonowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha, znaczy się nie sprzęt tylko ludzie. Widać anglikom nie zależy na naszym rynku. Może w dobie konkurencji ktoś inny weźmie przedstawicielstwo i serwis ??? Liberty ma wszystko gdzieś - a szkoda. No jesteśmy w pewien sposób na nich skazani - niestety. Dobrze, że moja daytona (odpukać !) sprawuje się dotychczas bez zarzutu a serwis dotyczy tylko gwarancyjnych przeglądów rocznych. Ale fakt - przy takim podejściu jak opisałeś to strach oddawać moto nawet na przegląd sezonowy.

 

Nie wiem czy w ogóle Angole mają tu coś do rzeczy. No może tyle, że powinni weryfikować jak działają tutaj ich autoryzowane serwisy. Pamiętam sprzed kilku lat podobne sytuacje dotyczące salonów i serwisów

Toyoty. Po weryfikacji część salonów nie spełniająca standardów utraciła autoryzację Toyoty. Tak powinien robić każdy szanujący się producent, tzn. sprawdzać jakość usług autoryzowanych stacji. Suma sumarum świadczy to przecież finalnie o marce, której dobre imie może być naruszone.

 

Pozdrawiam

Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w ogóle Angole mają tu coś do rzeczy. No może tyle, że powinni weryfikować jak działają tutaj ich autoryzowane serwisy.

 

sugerujesz, zeby ich gdzies podkablowac ;) wtedy nawet juz z pieciotygodniowym opoznieniem nie bedzie czesci gdzie kupic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...